KaMoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb t hele topic niet gelezen, maar heeft iemand hier ooit zn eigen gitaar gebouwd?
Zoals in veel gevallen, geldt voor buizen auidio versterkers heel vaak dat goedkoop duurkoop is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En ik neem aan dat je mij financieel sponsort?Dat ding kost zo'n ¤300. Voor dat geld valt misschien net iets redelijks zelf te bouwen. Dat ding staat goed bekend, zit garantie op etc. En losse voorversterker en losse eindversterkers klinkt leuk, maar is DUUUUUR en neemt veel ruimte in. Beide heb ik niet of er niet voor over. (Beslis zelf wat ik niet heb of er niet voor over heb
Edit: plus het feit of het wel veilig is dat ik met zoiets ga aanmodderen.
Nou, hup. Bestellen die handelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een Placid Blue jazzbas had met maple hals en spiegelende slagplaat. Nu moet ik wel vind ik.
Tuurlijk, je moet van zoiets niet verwachten dat het je wegblaast (letterlijk en figuurlijk) maar voor dat geld haal je iets erg leuks binnen om mee te starten en beter kun je niet krijgen. En ¤2500 voor een versterker zal ik waarschijnlijk nooit uitgeven. (Tenzij ik goed zou worden met wat ik doe en daar veel geld mee verdienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoals in veel gevallen, geldt voor buizen auidio versterkers heel vaak dat goedkoop duurkoop is.
Voor een goede versterker ben je al snel 2.500 euro kwijt. En dan komen de electrostaten, speakerkabels, interlinks en zo er nog eens bij.
Dat kan bijna geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Krijgt nou de tering: http://link.marktplaats.nl/359933445.
Heb wel eens een akoustische gitaar voor mijn profielwerkstuk gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb t hele topic niet gelezen, maar heeft iemand hier ooit zn eigen gitaar gebouwd?
It's a sign! Maar ik heb geen 249,- zo post-vakantiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan bijna geen toeval zijn.
Ik wil em wel voor je kopen, als tegenprestatie moet je een jaar in een poppunk bandje spelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
It's a sign! Maar ik heb geen 249,- zo post-vakantie.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil em wel voor je kopen, als tegenprestatie moet je een jaar in een poppunk bandje spelen
ziet er best geinig uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb wel eens een akoustische gitaar voor mijn profielwerkstuk gemaaktHij klonk best lekker/zuiver en klopte qua tonen en frets, maar hij speelde niet zo heel fijn (snaren wat te hoog en een te brede hals).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil em wel voor je kopen, als tegenprestatie moet je een jaar in een poppunk bandje spelen
He die heb ik ook, ik kan ze alleen maar aanraden! Prachtig geluid en ze zijn maar ¤150 ofzo.quote:
Ja ehm.. zie ik dan welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige bas?.
Ik heb ook nog wel een 50 watt Roland staan. Distortionpedaaltje ervoor en klaar ben jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef blckbb het volgende:
deze dan? Dan flikker ik wel zowel de buizen als de Spider de deur uit![]()
Aan mij geven natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige bas?.
Teveel bass?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast bedoelt dat als je hem op 2/10e van het max volume hebt en je speelt dat ie gaat kraken.
Viel me net al op. ik had z`n motion les paul even op schoot en hij begon direct te feedbacken(stond net 3/10e open, en er zat een kleine 40 cm tussen de Versterker en de Elementen van de gitaar)
Ja, maar Frieslandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een 50 watt Roland staan. Distortionpedaaltje ervoor en klaar ben je
[TK] Roland Spirit 50 [gitaarversterker]
Ha, what are the odds!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
He die heb ik ook, ik kan ze alleen maar aanraden! Prachtig geluid en ze zijn maar ¤150 ofzo.
Ga dan een GainClone maken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet van zoiets niet verwachten dat het je wegblaast (letterlijk en figuurlijk) maar voor dat geld haal je iets erg leuks binnen om mee te starten en beter kun je niet krijgen. En ¤2500 voor een versterker zal ik waarschijnlijk nooit uitgeven. (Tenzij ik goed zou worden met wat ik doe en daar veel geld mee verdien, maar dat zal wel niet gebeuren dus....)
Een Tangband W3-871B (dat is de opvolger van de W3-871S geloof ik, iig was die S niet meer te krijgen). Ze zijn echt veel beter dan pc-speakers, ze zijn vergelijkbaar met speakers die een paar maal zo duur zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ha, what are the odds!. Welke driver heb je erin zitten? Wat komt het meest in de buurt; redelijke 2.(0/1) pc-speakers of een redelijke vloerstaander?
Ik dacht persoonlijk als ik die zou bouwen dat de front/bovenkant/achterkant zwart werd en de zijkanten een houtkleur (misschien multiplex of een soort plakplastic). Eerst wilde ik graag wat groter (3 weg met bijvoorbeeld 1 woofer, 2 mids en een tweeter) maar dat wordt een beetje ¤¤¤.
Edit, toevallig in de buurt van Meppel/Zwolle/Delft dat ik ze eventueel eens kan horen?![]()
Nederland is klein, en als je hem wil kan ik best een stuk jou kant op komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja, maar FrieslandAnders was ik best geīnteresseerd geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |