quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.randallamplifiers.com/Amplifiers/MTS-Modules/
anders laat je de demo video's inspelen door iemand die pas een week gitaar speelt
Zijn Roland Spirit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef guitarist het volgende:
Weer terug uit Friesland! Te gek optreden gehad in Harlingen!
(ik bedenk me nu pas dat ik zo dat ene van Dean mee had kunnen nemen wat naar een van jullie moet, ik moet morgen richting het zuiden...)
Leuk als oefen amp naast de VT100.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef blckbb het volgende:
Spider IV 15 watt te koop + footswitch om tussen de 4 standen te switchen!
Wie o Wie?
¤85,- inclusief de footswitch.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leuk als oefen amp naast de VT100.
Quanta costa?
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leuk als oefen amp naast de VT100.
Quanta costa?
sssst, I'm only in it for the moneyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
sssst, I'm only in it for the money![]()
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
¤85,- inclusief de footswitch.
Versterker kostte 100, footswitch was ik geloof ik 2 tientjes voor kwijt
Ik weet niet zeker of ik de bon nog heb eigenlijkOhja hij is ongeveer 6 maanden oud
Ja klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?
Culemborg, als je Hart van Nederland kijkt ken je het vast wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Tot wanneer kan je hem vasthouden?
Nee...quote:
Culemborg. Dat is wel te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Culemborg, als je Hart van Nederland kijkt ken je het vast wel.
Ik heb er geduld mee want ik heb de vervangende versterker (van The_Dean) nog niet binnen, het liefst zou ik het ook nadat ik die heb aan je verkopen, maar als je echt interesse toont gaat hij makkelijk eerder weg
Ohja, ik moet je wel vertellen dat ik wel wat aan de EQ van de kanalen gerommeld heb dus het zijn niet meer de fabrieksklanken. Maar ik weet zeker dat je de fabrieksinstellingen kan vinden/resetten, en anders staan er sowieso al tientallen pre-sets op de officiële Spider sitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee...
Het zijn geen te gekke versterkertjes.
Maar aangezien ik die grote Vox Combo heb gekocht wil ik er ook iets kleins bij voor als ik eens ergens ga jammen, want met doe Vox op pad is wel erg raar he?, en die line-6 heeft leuke effecten, Vooral op Crunch vind ik hem erg lekker met wat Reverb!
Je kan bij de Spiders toch niks inladen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ohja, ik moet je wel vertellen dat ik wel wat aan de EQ van de kanalen gerommeld heb dus het zijn niet meer de fabrieksklanken. Maar ik weet zeker dat je de fabrieksinstellingen kan vinden/resetten, en anders staan er sowieso al tientallen pre-sets op de officiële Spider site
Stuur maar een PM voor een afspraak tegen die tijd, het moet mij uiteindelijk ook uitkomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Culemborg. Dat is wel te doen.
Laatst nog in het Muziekmetropool geweest! Tyros 3 bespeeld![]()
Ik kan hem met 2 weken at the most wel van je overnemen!
Nee, maar je kan PDF bestandjes vinden op de Spider site en die geven in tekeningetjes aan hoever je iedere EQ en effect moet zetten voor het geluid van een bepaald liedje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan bij de Spiders toch niks inladen?
Althans, die Spider IV 15 die ik hier eventjes in bruikleen heb niet in ieder geval.
Braddie, ik dacht dat je een Cube 30 ging kopen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Culemborg. Dat is wel te doen.
Laatst nog in het Muziekmetropool geweest! Tyros 3 bespeeld![]()
Ik kan hem met 2 weken at the most wel van je overnemen!
Nee, heb toch maar de Vox Combo gekocht!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef PotatoSystem het volgende:
[..]
Braddie, ik dacht dat je een Cube 30 ging kopen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, heb toch maar de Vox Combo gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |