kan je hem ook even los aangeven?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
één fabriek voor dhr. naatje.
Zoals afgesproken, gebouwd achter het speeltuintje.
Had het speeltuintje weggemogen? Had dat eerder gezegd...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan je hem ook even los aangeven?
Het speeltuintje gaat straks gesloopt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nou der komt wellicht een nieuwe.. deze gaat wel even geplaatst worden, maar dan kan ik hem gebruiken in de toekomstquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Had het speeltuintje weggemogen? Had dat eerder gezegd...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou der komt wellicht een nieuwe.. deze gaat wel even geplaatst worden, maar dan kan ik hem gebruiken in de toekomst
Dat is het origineel. Of wil je 'm 'geplaatst' hebben (dus op het juiste formaat, met wolkjes erachter e.d.)?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
naatje, is dit een beetje wat je in gedachten had?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nou ik neem origineel wel iin mijn bestandje opquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
Dat is het origineel. Of wil je 'm 'geplaatst' hebben (dus op het juiste formaat, met wolkjes erachter e.d.)?
Nee, het zijn gewoon 2 afbeeldingen van 400x200, het standaard formaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef Dottey het volgende:
de fabriek past niet lekker. heb je hem groter gemaakt?
Ohw das raar dan.. check maar. Het lijkt wel of hij wat kwijt isquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon 2 afbeeldingen van 400x200, het standaard formaat.
ohw ohwquote:
Je vergeet het dak schat. Het zijn 2 afbeeldingen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw das raar dan.. check maar. Het lijkt wel of hij wat kwijt is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw ohw![]()
PM sturen!
lezen is lastig
Doe nog eensquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je vergeet het dak schat. Het zijn 2 afbeeldingen.
Dank u.quote:
Onze schoonmaker heeft zich nog niet aangemeldquote:6D mag ook schoongemaakt worden
dat is starm zijn appartement, die hij binnenkort gaat verbouwen naar oom agent zijn woning.quote:Waarom zit er op 13C óók een politiebureau?
De bewoners zijn op de hoogte van hun woningstatus. Zij hebben plannen gemaakt om de komende tijd deze woningen op te knappen.quote:En die uitgebrande panden?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
Ik heb er maar een gezien
[..]
Doe nog eens
THANK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |