Ja, het bovenste gedeelte is heel raar gegifd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef tomaat52 het volgende:
Wat ziet de flat er vandaag raar uit.
Ik zag net de helft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het bovenste gedeelte is heel raar gegifd.
roommatequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pantyboy zoekt nieuwe romemate
maar wat een romemate nou is?
Ja dat snap ik maar dat staat er nietquote:
Kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat staat er niet
Ik ben oprichter dus dat ben ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:26 schreef DroefSnor het volgende:
Is er nog een plek als generaal in het FOK! leger?
Ja, maar het moet natuurlijk wel een beetje in de buurt passen hehquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
naatje, is dit een beetje wat je in gedachten had?![]()
[ afbeelding ]
Als er iets aangepast moet worden moet je het nu zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar het moet natuurlijk wel een beetje in de buurt passen heh
Nee dank uquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:05 schreef Hyundai het volgende:
Dottey, ik bied bij deze aan om de plaatjes op mijn host te zetten. Dan hoef je niet steeds de links in de OP aan te passen, maar enkel een nieuw bestand up te loaden
Ik zei al een aantal topics geleden dat ik het een beetje karig vind.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef delavalmonteur het volgende:
Zeg dottey, wanneer heb je nou tijd om mijn sauna te plaatsen? Je hoefde het toch alleen maar met jezelf te overleggen?
Ik heb vakantiequote:
Doe maar 34e trouwens!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Stop mij maar ergens in. Helaas heb ik wel brand gehad!
Niet naast mijn mooie helihangar?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
één fabriek voor dhr. naatje.
Zoals afgesproken, gebouwd achter het speeltuintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |