Dottey is een control freak, dat is 't m...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze geen controle meer over wat er gepost wordt, bijv. als iemand een kamer vol hakenkruizen neemt.
Niet zo raar praten over mijn meisje anders komt de Dokter je even voor een paar dagen platspuitenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dottey is een control freak, dat is 't m...
Dat zijn haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet zo raar praten over mijn meisje anders komt de Dokter je even voor een paar dagen platspuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze geen controle meer over wat er gepost wordt, bijv. als iemand een kamer vol hakenkruizen neemt.
Daar zijn dan 2 oplossingen voor, met een snelle reactietijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Precies, gewoon één of twee personen die de boel organiseren en daar valt best veel mee te regelen.
Volgende scenario:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
[..]
Daar zijn dan 2 oplossingen voor, met een snelle reactietijd.
1. Dottey ziet het en past de OP aan
2. Hyundai ziet het en verwijdert het plaatje
Maar dat zou Dottey. ook kunnen doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende scenario:
Hyundai wordt nazi en begint hakenkruizen te plaatsenOf verandert alle kamers naar Hyundai's kamer
Dan is gelijk de hele Fok!Flat naar de klote
![]()
Dat zou iedereen kunnen doen, wie je ook aanwijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat zou Dottey. ook kunnen doen
Ja, so was the problmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Dat zou iedereen kunnen doen, wie je ook aanwijst
Ik heb eein idee, niet een persoon, maar alle bewoners. Als iemand iets ziet wat te ver gaat, post hij dit,quote:
Hoe meer mensen je die mogelijk geeft hoe groter de kans is dat het ook daadwerkelijk gebeurtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Dat zou iedereen kunnen doen, wie je ook aanwijst
Eerst zoveel tijd en moeite in iets steken om het vervolgens te verneuken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat zou Dottey. ook kunnen doen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn haar eigen woorden.Ik ben ook wel een controle freakje.. alleen geen onwijs groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat mij idd meer om de ongepaste kamers die je dan krijgt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Goedemorgen Dokter HaJee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goedemorgen groente-, fruit- en bloemenboer
Goedemorgen Dottey.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:32 schreef Dottey het volgende:
Updates zijn gedaan. Goedemorgen Tomaat.![]()
Zo, kan ik eindelijk eens lekker op de bank hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |