ohw maar dat is een loftquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
WEL!! Het appartement helemaal links, direct onder jouw etage, dat was de afspraak.
Maak jij dan ook de geweldige fok!flat kroeg / discotheek achtig zuipplek?quote:
Wat kan er nu mogelijk misgaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je gaat mij dus saboteren?![]()
Zoals al vermeld staat wordt er geen adult content toegestaan en over de plaatjes uploaden via mijn site, heeft alleen maar voordelen voor jou?
Als een bestand de verkeerde afmetingen heeft dan corrigeer ik dat direct..
Nee dank jequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
Dottey:
[..]
Wat kan er nu mogelijk misgaan![]()
Het zorgt er alleen maar voor dat jij minder vaak de OP hoeft aan te passen voor nieuwe kamers.
Minder aanpassingen > minder fouten > minder schade
Schaam schaam, ik heb m'n held HaJee gevraagdquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maak jij dan ook de geweldige fok!flat kroeg / discotheek achtig zuipplek?
4 hokjes breed kan hij zijn.
voor wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Schaam schaam, ik heb m'n held HaJee gevraagd
der is nog ruimtequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Des te beter, kan ik daar mooi mijn muziekstudio in kwijt.
Komt er gelijk een nieuwe opdracht om iets te verfraaien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Dottey het volgende:
Nog ongeveer 1,5 uur voor het sluiten van de wedstrijd~!!!!! galmt er door de speakers op de galerijen.
Jaa, voor de kroeg, en tsja, ik hoop hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor wat?
om een kroeg te maken?
Hij is er nu even niet. Maar hij en ik hebben een bedrijfje gestart![]()
Dus hij zal dat vast wel doen
* tomaat52 slaat de speaker van de galerij omdat hij wilt slapen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Dottey het volgende:
Nog ongeveer 1,5 uur voor het sluiten van de wedstrijd~!!!!! galmt er door de speakers op de galerijen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Komt er gelijk een nieuwe opdracht om iets te verfraaien?
Als hij dat niet wilt doen, dan moet je maar even lief naar mij kijkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Jaa, voor de kroeg, en tsja, ik hoop het
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar dan heeft ze geen controle meer over wat er gepost wordt, bijv. als iemand een kamer vol hakenkruizen neemt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Iedereen mag zelf beslissen waar hij/zij zijn plaatjes host
Precies, gewoon één of twee personen die de boel organiseren en daar valt best veel mee te regelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze geen controle meer over wat er gepost wordt, bijv. als iemand een kamer vol hakenkruizen neemt.
Ben er al aan begonnen maar weet niet of ie voor bedtijd af isquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als hij dat niet wilt doen, dan moet je maar even lief naar mij kijken![]()
wel uitkijken dat je dan geen tikken van HaJee krijgt uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |