Mijn manier om o hai te zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Deze gaat zo hard op slot he.
Even wel welkom
Jammer dat TS er niks van snapt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit soort topics zijn dus niet meer de bedoeling.
Voor de zekerheid snel nog even een post dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Dus blijft ie open of vergeet je slotje?
Deze gozer verdient een welkomsttopic vanavond. 200 topics opschonen voor jullie en voor ons, plus dat hij komt modden hier. Ik zie dan niet waarom dit dicht moet. Hij verdient een fles whiskey van de zaak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus blijft ie open of vergeet je slotje?
KLB topics hebben nu een THT datum van create-date + 500secquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Het sluiten van KLB-topics hoeft ook niet overhaast te worden he.
Maar dit gaat wel heel traag. Zo druk is het nu ook weer niet in KLB. Voor veel kinders bedtijd omdat morgen werken. Wel leuk dat Symphonic ook kom moddenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Het sluiten van KLB-topics hoeft ook niet overhaast te worden he.
if ( gender == chick ) { pics(); } else { gtfo(); }quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze gozer verdient een welkomsttopic vanavond. 200 topics opschonen voor jullie en voor ons, plus dat hij komt modden hier. Ik zie dan niet waarom dit dicht moet.
Een of andere n00b die een Fok! subforum gebruikt als homepagequote:
Ik doelde er eigenlijk meer op, dat hier meteen een slotje op gegooid werd, om vervolgens weer heropend te worden omdat Symphonic nog geen topic had.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dit gaat wel heel traag. Zo druk is het nu ook weer niet in KLB. Voor veel kinders bedtijd omdat morgen werken. Wel leuk dat Symphonic ook kom modden
In KLB komen omdat het "leuk" isquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
KLB is niet eens leuk meer zoals voorheen heb ik het gevoel.
Edit dan het "klacht:" even uit de OP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze gozer verdient een welkomsttopic vanavond. 200 topics opschonen voor jullie en voor ons, plus dat hij komt modden hier. Ik zie dan niet waarom dit dicht moet. Hij verdient een fles whiskey van de zaak.
Nee. Je moet nu aldoor serieus posten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als iedereen weer een beetje gewend is aan het nieuwe wordt het vanzelf weer leuk. Je kunt het ook leuk maken zonder alle standaard reakties. Komt vanzelf goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Niet in de gaten gehad dat er slotje op was geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk meer op, dat hier meteen een slotje op gegooid werd, om vervolgens weer heropend te worden omdat Symphonic nog geen topic had.
Vandaar dat ik zei dat het niet overhaast hoeft te worden, het was niet sarcastisch bedoeld deze keer.
nopequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Betekent dit dat er een mod vacature vrij is in V&A![]()
![]()
?
ik heb een redelijk lange adem en ik ga al wat jaartjes meequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden!
Ik meende het dan ook dat je het zo lang mogelijk gaat volhouden! Want het tempo wat je nu toepast is vrij heftig. Het werkt, ik kan het niet ontkennen maar mijn inziens is het overkill en op het moment dat je vertrekt kakt het in met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een redelijk lange adem en ik ga al wat jaartjes mee
iets alsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, dat verpest alle intellectuele discussies die er normaal gesproken plaatsvinden op Youtube.
maakt, ook al komt zo'n reactie van bijna een week geleden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
dat verpest alle intellectuele discussies die er normaal gesproken plaatsvinden op Youtube.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
Goede zaak dat hij van reacties als
[..]
iets als
[..]
maakt, ook al komt zo'n reactie van bijna een week geleden.Onzin als "Terechte klacht" moeten we hier niet hebben.
Hopen dat alle ruige KLB'ertjes zich aan de regels kunnen houden.
Ja, dat had ik ook al gezien en gevraagd in de FB. Blijkbaar mag je wel terechte klacht zeggen, maar dan met een tekst erachter. Dus het zal vast een foutje zijn van hem.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
iets als
[..]
maakt, ook al komt zo'n reactie van bijna een week geleden.Onzin als "Terechte klacht" moeten we hier niet hebben.
Terechte klacht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
iets als
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |