Onzin. TS heeft een geldige klacht. Kom op zeg. 15 euro op je loon ingehouden worden omdat je een pasje vergeet. Dat heeft 'klacht' written all over it.quote:
Echt? Je bent wel verdomd goedkoop uit zo, bij ons is een pasje kwijt 50 euro, kapot 25. Das pas trappen in je ballenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Socios het volgende:
Morgen weer naar kantoor maar ik ben mijn toegangspasje kwijt. Ik weet nu al hoe het gaat morgen: melden bij receptie, formulier invullen, uitleggen waarom je je pasje niet bij je hebt en last but not least: 15 euro dat ingehouden wordt op het loon.Ik vind dit echt veel te strenge regels. Laat personeel gewoon naar binnen. Het is niet zo dat men elkaar niet kent ofzo.
![]()
Klacht: een uur moeten werken voor een stom toegangspasje
Zo zou het inderdaad moeten!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef Dartanion het volgende:
Als ik mijn toegangspasje kwijt raak van mijn werk dan krijg ik gewoon weer een nieuwe
En dat kost mij geen eurocent
Daar zal Danny blij mee zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Te druk met FOK!ken
Eigenlijk FOK! ik nu dus voor 15 euro de rest van de avond.
Bespottelijke opmerking. Sowieso niet schelden met ziektes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Lexis het volgende:
Af en toe is Socios de kanker van de KLB met dit soort topic titels.
Waardeloze flame. Als je niets goeds te zeggen hebt dan klep dicht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Lexis het volgende:
Af en toe is Socios de kanker van de KLB met dit soort topic titels. Ik heb een hekel aan figuren die de sfeer aanvoelen in een KLB en dan hopen op offtopic reacties. Maar dan toch politiek correct doen. Bah.
AP kan daar ook wat van.
En dat is mijn klacht.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Lexis het volgende:
Ik scheld niet, ik noem het bij de naam Socios, en jij weet net zo goed als ik dat je af en toe een verschrikkelijke aandachtshoer bent op dit gebied. Dus ga nou niet schijnheilig lopen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |