youtube is prima, tegenwoordig mogen de filmpjes 15 min duren en mag het HD kwaliteit zijn..quote:
Ligt eraan onder welk filmpje maar er word wel degelijk inhoudelijk ingegaan op sommige filmpjes hoor, en bovendien verdien ik er geld meequote:
Vaak staat die laatst geplaatste comment gewoon vlak onder het filmpje hoor, dus ik kom er zo moeilijk omheen.quote:
Eargasmic inderdaad. Van die slechte uitgekauwde woord'grappen'.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Boomvorm het volgende:
En bij elke dubstep video staan wel 1000+ commentjes over oor-orgasmes enzo. Mensen zijn nou eenmaal niet zo origineel.
Nou het is dat jij het zegt, vooral onder de Owned compilaties is het goed vertoeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, dat verpest alle intellectuele discussies die er normaal gesproken plaatsvinden op Youtube.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, dat verpest alle intellectuele discussies die er normaal gesproken plaatsvinden op Youtube.
Met stip op 1 in mijn Youtube irritatie top 3.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
Of die mensen die constant alles vergelijken met Justin Bieber. It's getting old.
Ja en de reclames mogen ook langer duren en zijn tegenwoordig ook in HD.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
youtube is prima, tegenwoordig mogen de filmpjes 15 min duren en mag het HD kwaliteit zijn..
Ik wil hier niet het bestaansrecht van KLB aan de kaak stellen of zo, nu we hem net terug hebben, maar gaat dat niet net zo hard op voor de topics alhier?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat mensen uren besteden aan het afkraken van filmpjes en muziek van anderen, of zelfs rasistische dingen plaatsen.
Als je het niks vind plaats je toch geen reactie?
Kan toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef gevaarlijke-man het volgende:
0:00 through 4:43 is the best part
Dat is toch de 'grap'quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:45 schreef Robin__ het volgende:
'part' = deel
gehele filmpje is niet 'beste deel',.. da kan nie
Doe niet zo bijdehand, er zijn nou eenmaal mensen op Youtube die het grappig vinden om van het gehele filmpje te zeggen 'x is the best part', om te benadrukken hoe cool ze het filmpje vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:45 schreef Robin__ het volgende:
'part' = deel
gehele filmpje is niet 'beste deel',.. da kan nie
"dirtier than fingering your sister and finding your dads wedding ring." Deze vond ik dan toch wel grappigquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
"this track is dirtier than my internet browsing history"
eerste keer wel leuk maar ook al meerdere keren gezien
Was dit een vroeg teken aan de wand dat wij wat meer om onze postings in KLB moesten gaan denken..... (klinkt wel als bekend verhaal)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef Zero17 het volgende:
De eerste keer is het origineel enzo, maar het is echt niet grappig verder, vooral als ze er zo lang meer doorgaan als nu het geval is. Vinden die commenters zichzelf wel grappig als ze zoiets neerzetten? Ik kom er niet uit.
Helemaal gelijk, die zie je echt bij ieder nummerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
"this track is dirtier than my internet browsing history"
eerste keer wel leuk maar ook al meerdere keren gezien
Die's dan weer leuk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef zquing het volgende:
[..]
"dirtier than fingering your sister and finding your dads wedding ring." Deze vond ik dan toch wel grappig
nu snap ik waarom ik die comments nooit lees.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef zquing het volgende:
[..]
"dirtier than fingering your sister and finding your dads wedding ring." Deze vond ik dan toch wel grappig
Goed leesvoer dit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon 'marokkaan' of 'wilders' in tikken en een random filmpje aanklikken, altijd weer lachen
Ik kan daar altijd wel om lachenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Niss het volgende:
Justin Bieber made 89 accounts to press dislike.
Welcome to the thing they call the Internet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu snap ik waarom ik die comments nooit lees.
Er staat zoveel zinloos gefame op.
Goftedomme min eotsentobrd doet raar nou kan ik niet tsoenlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |