Inderdaad, viel mij ook al op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
Die gast aan tafel he, die lijkt wel wat op ... YOUP VAN T HEK
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Albertoooo het volgende:
Echt weer helemaal uit het niets weer Ajax naar voren halen, het wordt steeds vervelender die dikke zonnebankneger.
Ik vond jou net 10 keer zo vervelend bij Red Mijn Vakantie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Albertoooo het volgende:
Hugo: "Volgens Aad de Mos bakt hij er helemaal niets van."
Jack: "Daar zouden we het niet meer over hebben. AJAX is ook gewoon een titelkandidaat."
Echt weer helemaal uit het niets weer Ajax naar voren halen, het wordt steeds vervelender die dikke zonnebankneger.
PARDON?! PARDON?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vond jou net 10 keer zo vervelend bij Red Mijn Vakantie.
En die gast tegenover hem heeft een klein beetje weg van ERWIN KOEMANquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
en die er naast lijkt wel op jonge JAN MULDER!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En die gast tegenover hem heeft een klein beetje weg van ERWIN KOEMAN
Zonne lijkt me, er is maar 1 zonquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is het zonnebankneger of zonnenbankneger eigenlijk?
En die man daar weer naast doet me denken aan ..... JAN MULDERquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En die gast met dat blonde haar (die zichzelf knipt met een heggenschaar) heeft wat weg van die ene kerel die ook bij Barend&Van Dorp zat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Briefkaarten niet meer van deze tijd ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
'Als u geen mail heeft is het, euh, jammer.'
sms het naar sjek die maar er gelijk nieuws vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dries Mertens gesignaleerd in Enschede!
Door mijn huisgenoot die op een terras zit te drinken
Hij is niet in Amsterdam gespot hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sms het naar sjek die maar er gelijk nieuws van
Is zij aan het shoppen met haar vriend?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dries Mertens gesignaleerd in Enschede!
Door mijn huisgenoot die op een terras zit te drinken
Ze gaan het 'gewoon' redden inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax moet gewoon lekker aanvallen en min. 2x scoren. Lukt wel met Suarez / El Ham
Moet lukkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax moet gewoon lekker aanvallen en min. 2x scoren. Lukt wel met Suarez / El Ham
Mja, Shevchenko is ook geen pannekoekebakkert hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ooijer pakt hem wel bij zijn oorquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mja, Shevchenko is ook geen pannekoekebakkert hoor.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef Albertoooo het volgende:
Dag Sjek, even snel onder de zonnebank en dan lekker slapen onder dat Ajax dekbed van je
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-met-een-strafpunt/quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zit nu ff de stand te bekijken...
Waarom begon NAC met 1 punt in mindering?
Volgende week eis ik een 100% ajax uitzending, Molenaar terug en elk filmpje over Ajax met een Ajax doelpunt van de weekquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was weer een mooie Studio-Ajax nu tijd voor de nazit lekker babbelen over 'El Pistolero' en welke gelukssigaar Sjek Woensdag mee moet nemen naar het stadion.
Inderdaad snap dat gebabbel over Vitesse niet, heb het liever over waarom ze Sarpong verkopen of Wielaert niet nog een kans verdient ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week eis ik een 100% ajax uitzending, Molenaar terug en elk filmpje over Ajax met een Ajax doelpunt van de week
Pantelic heeft ook een nieuwe club, waanzin dat we dit dus niet weten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad snap dat gebabbel over Vitesse niet, heb het liever over waarom ze Sarpong verkopen of Wielaert niet nog een kans verdient ?
Gemiste kans maar dat zal Sjek wel te horen krijgen van de leiding in de nazit, wordt een Glaasje rood minder voor Sjek lijkt me. En waarom heeft Sjek zijn Ajax vlag niet opgehangen achter hem ? Beetje studio aankleding kan geen kwaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pantelic heeft ook een nieuwe club, waanzin dat we dit dus niet weten.
Dat is echt zo 2008. Sjek heeft nu verschillende flatscreens opgehangen waar steeds de Arena op afgebeeld is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gemiste kans maar dat zal Sjek wel te horen krijgen van de leiding in de nazit, wordt een Glaasje rood minder voor Sjek lijkt me. En waarom heeft Sjek zijn Ajax vlag niet opgehangen achter hem ? Beetje studio aankleding kan geen kwaad.
Hoe durf jij VI bij Studio Voetbal te betrekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Wat een treurnis hier. Studio Voetbal behandelt regelmatig Ajaxperikelen, omdat Ajax nu eenmaal een van de topclubs in Nederland is. Zo hoor je ze net zo vaak over PSV - vorige week nog de halve uitzending bijvoorbeeld.
Ik weet niet welk verschrikkelijk trauma al die zure lui als Albertooo en Paul89 hebben, maar het is wel bon ton om steeds maar weer over 'Studio Ajax' te beginnen (en/of de KNJB). O en buiten dat het gewoon onzin en onzinnig is, weten we het na één keer ook wel.
Ga lekker zes weken zitten turven bij elke aflevering van VI en Studio Voetbal en kom dan nog een keer terug. Dan heb je recht van spreken. Studio Voetbal is net zo min Studio Ajax als dat het Studio Twente of Studio PSV is.
Bij mij in elk geval wel, wat maakt mij het uit waar ze het over hebben ik kijk toch wel, maar het is inderdaad iets te standaard en saai, dat Sjek een 'grapje' maakt tijdens de aankondiging van een filmpje en dan heel strak in de camera probeert te kijken en dan 2 seconde voor het filmpje kei hard begint te lachen is ook een beetje achterhaalt. En meestal is het dan ook alleen Sjek die lacht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of iedereen het zo sarcastisch meent. Zo wel, dan is het uitgekauwd sarcasme
Het blijft overigens een ontzettend saai programma vergeleken met VI. En die hoogtepunten, met dat stukje uit de Mask
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Wat een treurnis hier. Studio Voetbal behandelt regelmatig Ajaxperikelen, omdat Ajax nu eenmaal een van de topclubs in Nederland is. Zo hoor je ze net zo vaak over PSV - vorige week nog de halve uitzending bijvoorbeeld.
Ik weet niet welk verschrikkelijk trauma al die zure lui als Albertooo en Paul89 hebben, maar het is wel bon ton om steeds maar weer over 'Studio Ajax' te beginnen (en/of de KNJB). O en buiten dat het gewoon onzin en onzinnig is, weten we het na één keer ook wel.
Ga lekker zes weken zitten turven bij elke aflevering van VI en Studio Voetbal en kom dan nog een keer terug. Dan heb je recht van spreken. Studio Voetbal is net zo min Studio Ajax als dat het Studio Twente of Studio PSV is.
Als je het zo erg vindt allemaal... waarom kijk je dan elke week? zap lekker verder..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Hoe durf jij VI bij Studio Voetbal te betrekken.
Bij VI is het gewoon slap ouwehoeren over alles en nog wat, wat wel vermakelijk is.
Bij Studio Sjek is het: Youri met een twente moment, Waterreus met een PSV moment, en Hugo met een Sparta moment. En dan begint het hoofdonderwerp: AJAX, 45 minuten lang ouwehoeren, en verheerlijking door allemaal compilaties van Sjek. Vervolgens nog even het doelpunt van de week, en wanneer de eindtune wordt ingezet, onderbreekt Sjek met een Ajax-update.
Ga lekker zes weken zitten turven bij elke aflevering van Studio Voetbal wanneer dit het geval is en kom dan nog een keer terug. Dan heb je recht van spreken.
Amenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt allemaal... waarom kijk je dan elke week? zap lekker verder..
Precies, dat kun je tegen alle klagers hier zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt allemaal... waarom kijk je dan elke week? zap lekker verder..
Grappig. Dit heb ik ook. Gisteren ook weer. TV alsvast op Ned 1 en ondertussen even wat op de computer doen. Op een gegeven moment begint het, en kies ik er toch voor om het maar op de achtergrond aan te hebben terwijl ik mijn ding achter de PC blijf doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Voordat het begint heb ik altijd wel zin om te kijken, maar na een half uur zap ik altijd weg of ga slapen...![]()
Als ze bij SV meer over tactiek zouden praten, zoals VI, zou het lijkt me interessanter worden.
Begin van het eind? Ik denk het wel eerlijk gezegd. Zonder hugo was het al matig, maar hij bevestigd het zelf ook dat het afzaktquote:Voetbalanalist Hugo Borst is depressief geraakt van de NOS-voetbaltalkshow Studio Voetbal. Hij zal daarom op eigen verzoek minder vaak aan tafel verschijnen bij Studio Voetbal-presentator Jack van Gelder, vanaf nu nog hoogstens twee keer per maand.
Borst vindt dat het programma sleets raakt en hij kan naar eigen zeggen geen spannende dingen meer uit zijn gasten halen: "Ik ben jaren in slaap gesust door al die saaie voetballers en trainers naast me. Ik trek ze niet meer, de Martijn Reusers zal ik maar zeggen. Ik hou van opinie, discussie, debat, niet van slap gelul. Ik werd er eerlijk gezegd licht depressief van."
De voetbalkenner heeft er genoeg van: "Ik heb mezelf ooit verplicht de mensen aan tafel spannende dingen te laten zeggen, maar na die karrenvrachten obligaatheid viel ik het laatste jaar ten prooi aan een mij onbekende apathie en moedeloosheid."
Ook de samenwerking met Van Gelder verloopt minder: "Diep binnen Jack zit een gekooide journalistieke tijger. Dat beest kan ik met vragen, opmerkingen en plaagstootjes bevrijden. Maar ook dat lukte me dus niet meer. Ik was ingekakt. Als je dat constateert, moet je stoppen."
Ja ik had verwacht dat Joeri wel een twente moment zou kiezen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
beginnen ? komen er nog andere clubs dan
Nederlands is het iig niet: 'zo en zo' ipv 'sowieso'quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Ooijer een man van 30+ die als een neger praat.
Je kan het er even over hebben alleen dit is echt te langquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe kunnen ze het daar nu over gaan hebben ? Er is toch al alweer zoveel gebeurd na dat hele WK ?
aan de andere kant; een kwartier Ajax minderquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Inmiddels al een kwartier over Nederland(-Brazilië).
Weggespeeld?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:14 schreef macca728 het volgende:
goh eerst Ajax ?
die werden weggespeeld in het begin
zeker, maar hij heeft iets andere onderwerpen/onderwerpquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Die Tom van 't Hek klinkt enorm als Hugo Borst hè
nou dat is nog interessanter hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een niveau, vroeger ging ik hier nog echt voor zitten op Zondagavond altijd wel een paar clashes tussen Mulder vs. Borst. Nu is het echt slap café gelul.
Hij is iets minder cynisch maar tochquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeker, maar hij heeft iets andere onderwerpen/onderwerp
echte Ajaxiedquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is iets minder cynisch maar toch
12 minuten over Twente en Ajax ..quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef Doublepain het volgende:
12 min over ajax en 3 min over AZ, PSV, Feyenoord en Utrecht
Vergeleken Voetbal International is ditquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er dan echt niets van regie/programma-vormgeving die iets van onderwerpen doorgeeft via het oortje van Sjek of speelt Sjek eigen leider ? Volgens mij hebben ze totaal niet door dat het gewoon echt bagger is.
Bij die campingzender denk ik. Of RTL, zelfde verhaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Evertjan het volgende:
word het Nederlands elftal nu nog uitgezonden vrijdag?
Hugo Borst welquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er dan echt niets van regie/programma-vormgeving die iets van onderwerpen doorgeeft via het oortje van Sjek of speelt Sjek eigen leider ? Volgens mij hebben ze totaal niet door dat het gewoon echt bagger is.
Ze zijn daar bang voor mensen met een echte mening.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hugo Borst wel![]()
nodig interessante gasten uit
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Waarom praten ze niet over die elleboog van Berg?
Iedereen is het vergeten
We krijgen een ware complicatie van 1 minuutquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk iets over de Eredivisie, 2 minuten voor het einde.
ja maar Co draaide door: steekpass van de week, weet ik veel wat ie allemaal had.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
En dan praten ze altijd zo romantisch over de Premier League of het Championship kijk daar eens wat er in het veld gebeurt, daar klaagt niemand erover. precies wat Co zei toen over dat elleboog van de week gebeuren pak dan de actie van de week, of iets in die richting.
Co noemde dit het snoepje van de weekquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekkerste Tribune Babe van de week.
Eens, invoeren die handel, HD camera's richting tribunes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
enige die ik graag zou willen zien is: Snoepje an de week (mokkel op de tribune)
Kloptquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Co noemde dit het snoepje van de week
Neem aan dat ze deze opslaan bij beeld en geluid in Hilversum gaat nog vaak terugkomen, en de hoogtepunten zullen snel genoeg op Joetjoep staan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:34 schreef Evertjan het volgende:
nou jongens wat was die weer een stukje top tv
naja lachen? Voor echte lol moet je bij VI zijn. Studio Voetbal is altijd hetzelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond het wel lachen hoor.
Ooijer die op een gegeven moment dubbel lag om een non-discussie tussen vader en zoon.
ja heerlijk hè, ben echt lekker in slaap gevallen rond 23:15.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:33 schreef Niox het volgende:
Wat een rust ineens, zonder die schreeuwer Borst.
waarom komt Hugo nou langs in een week zonder grote wedstrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 12:35 schreef stefan-WoW het volgende:
Vandaag met Jan Mulder, Hugo Borst en Tom van het Hek
Interview met de tante van (insert ajaxspeler). Gevolgd door de mooiste (Ajax)goals tot nu toe en nog ven iets bespreken over de financiën van Ajax.quote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef stefan-WoW het volgende:
Wat denk je. Kunnen ze ondanks dat er bij Ajax niks gebeurd is toch 50 minuten met vullen?
En presentatie is in handen van Egbersquote:Op zondag 5 september 2010 12:35 schreef stefan-WoW het volgende:
Vandaag met Jan Mulder, Hugo Borst en Tom van het Hek
Dus geen Ajax uitzendingquote:Op zondag 5 september 2010 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En presentatie is in handen van Egbers..
geef toch Henry Schut is een kans als presentator van SVquote:Op zondag 5 september 2010 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En presentatie is in handen van Egbers..
Inderdaad!quote:Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geef toch Henry Schut is een kans als presentator van SV
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan het vanavond weer over de WK finale praten aldus TOm (UhuhUh) Egbers
ik wordt daar helemaal panisch vanquote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan het vanavond weer over de WK finale praten aldus TOm (UhuhUh) Egbers
Die geruchten zijn er inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Hugo ruzie met Jack? Hij zit er alleen als Jack er niet is.
Zoiets is aangegeven. Dat de samenwerking tussen de heren niet loopt. Volgens mij ook door Hugo zelf.quote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Hugo ruzie met Jack? Hij zit er alleen als Jack er niet is.
Ja Hugo is het zat om de journalist in Jack van Gelder wakker te maken. Het lukt hem niet meerquote:Op zondag 5 september 2010 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets is aangegeven. Dat de samenwerking tussen de heren niet loopt. Volgens mij ook door Hugo zelf.
En dan die kut stem van hem er nog bijquote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef PIETR het volgende:
Godverdomme, vanavond zit Waterreus er weer. Serieus, wat voegt hij naast
'Jah, uhh, kweenie'
'Jah, wat Youri zegt'
'Jah, wat Hugo zegt'
toe aan dit programma?
tjaquote:Op zondag 5 september 2010 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer gaat Ronald eens fatsoenlijk articuleren in plaats van binnensmonds wat hees gemompel uitkramen ?
Talpa was inderdaad veel beter!quote:Op zondag 5 september 2010 22:47 schreef Type-R het volgende:
Het ligt gewoon aan SBS6 dat er minder mensen kijken
Ik vind het belachelijk veel. Had nog niet de helft verwacht.quote:Op zondag 5 september 2010 22:47 schreef Type-R het volgende:
Het ligt gewoon aan SBS6 dat er minder mensen kijken
Ja, maar dat zie je ook wel via analoog hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 22:49 schreef Veadige het volgende:
Nog meer mensen die kijken via Nederland 1 HD?
Wat heeft die Jansma toch een markant hoofd in close up.
Misschien dat dat nu veranderd, nu KeSSler weg is...quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Misschien moeten ze bij de KNVB eens normale prijzen vragen voor een wedstrijd, i.p.v. altijd maar te zeggen dat je niet meer met je gezin naar een wedstrijd kunt vanwege ongeregeldheden nou het kan ook voor vele gewoon niet te betalen zijn.
quote:Prijzen en vakken
Vakken Prijs
C, N, O ¤ 60,00
K, V ¤ 45,00
H, J, R ¤ 32,50
HH, JJ, W1, W2, W3, W4 ¤ 27,50
HH, QQ, X1, X2, X3, X4, Y1, Y3 ¤ 22,50
zijn niet veel wedstrijden te bespreken he.quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Praat over het voetbal ofzo, in plaats van die rand zaken
Er werd juist nog een fantastische dis richting Ajax geplaatst.quote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef Veadige het volgende:
Zelfs als de competitie stil ligt, is het nog Studio Ajax..
grappig iddquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
"Er is teveel voetbal op tv", zei de grote man van Sport 1.
hij bedoelde te veel voetbal op het open netquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
"Er is teveel voetbal op tv", zei de grote man van Sport 1.
Minstensquote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest, dat gedoe over die finale. Gaan we het daar de komende dertig jaar nog over hebben?
Dan nog vind ik het een rare opmerking van hem. Al klopt het wel, juist op het open net komt er teveel, vooral het niveau is ook veel te tragisch.quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij bedoelde te veel voetbal op het open net
quote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef Veadige het volgende:
Zelfs als de competitie stil ligt, is het nog Studio Ajax..
Wat is er meer aan dan pakweg 10 jaar terug ?quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij bedoelde te veel voetbal op het open net
Dan worden alle spelers gevraagd over die periodequote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest, dat gedoe over die finale. Gaan we het daar de komende dertig jaar nog over hebben?
meer poulewedsstrijden in de EL meer bekerwedstrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is er meer aan dan pakweg 10 jaar terug ?
- Paar keer per jaar 3 avonden in totaal een wedstrijd of 5 KNVB-bekerquote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is er meer aan dan pakweg 10 jaar terug ?
Volgens mij valt dat zat mee, ligt gewoon ook aan de veranderde opzet van bijv. de EL.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meer poulewedsstrijden in de EL meer bekerwedstrijden
Jupiler is al weg hoor, beker wordt ook minder dit jaar, 3 wedrijden max ofzoquote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Paar keer per jaar 3 avonden in totaal een wedstrijd of 5 KNVB-beker
- Tig weken per jaar twee dagen CL live
- Tig weken per jaar 3/4 potjes EL live op 1 avond
- Jupiler League live
- Ik vergeet er vast nog een paar
- CL komt al jaren en jaren live op tv.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Paar keer per jaar 3 avonden in totaal een wedstrijd of 5 KNVB-beker
- Tig weken per jaar twee dagen CL live
- Tig weken per jaar 3/4 potjes EL live op 1 avond
- Jupiler League live
- Ik vergeet er vast nog een paar
Alles is alleen te zien op Eredivisie Live tot de kwart finale, dan komt het op RTL7quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jupiler is al weg hoor, beker wordt ook minder dit jaar, 3 wedrijden max ofzo
Ik herhaal het nog maar eens.quote:Op zondag 5 september 2010 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hup laat nog eens die trap van de Jong zien tegen Spanje.
Valt tegen, als het nog ergens over ging oké. Dit is totaal nutteloos. Ze moeten echt eens wat tussen onderwerpen gaan switchen en niet een volledige uitzending blijven hangen bij 1 onderwerp.quote:
Dat is wel waar, nu heb ik het onderhand wel gehad hiermee.quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valt tegen, als het nog ergens over ging oké. Dit is totaal nutteloos. Ze moeten echt eens wat tussen onderwerpen gaan switchen en niet een volledige uitzending blijven hangen bij 1 onderwerp.
Inderdaad tijd terug misten we nog van die spijkerharde jongens volgens de heren.quote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef kalinhos het volgende:
En diezelfde Borst heeft de afgelopen 20 jaar zitten zeiken dat Nederland een type Materazzi/Gattuso mist. Hebben we der eindelijk eentje, mag Bert 'm niet opstellen van Hugo
Kees ziet ook alleen maar $$$quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef wolferl het volgende:
Kees, je bent een grote slijmbal. Je probeert iets wat krom is, recht te lullen.
Een persvoorlichter hoort trouwens niet in programma's te komen.
Maar goed, Kees is altijd al mediageil geweest.
BTW: 6 mensen aan tafel......WTF
Als we hadden gewonnen was het gewoon een overtreding en werd er verder niet over gepraat.quote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef kalinhos het volgende:
En diezelfde Borst heeft de afgelopen 20 jaar zitten zeiken dat Nederland een type Materazzi/Gattuso mist. Hebben we der eindelijk eentje, mag Bert 'm niet opstellen van Hugo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |