Inderdaad, viel mij ook al op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
Die gast aan tafel he, die lijkt wel wat op ... YOUP VAN T HEK
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Albertoooo het volgende:
Echt weer helemaal uit het niets weer Ajax naar voren halen, het wordt steeds vervelender die dikke zonnebankneger.
Ik vond jou net 10 keer zo vervelend bij Red Mijn Vakantie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Albertoooo het volgende:
Hugo: "Volgens Aad de Mos bakt hij er helemaal niets van."
Jack: "Daar zouden we het niet meer over hebben. AJAX is ook gewoon een titelkandidaat."
Echt weer helemaal uit het niets weer Ajax naar voren halen, het wordt steeds vervelender die dikke zonnebankneger.
PARDON?! PARDON?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vond jou net 10 keer zo vervelend bij Red Mijn Vakantie.
En die gast tegenover hem heeft een klein beetje weg van ERWIN KOEMANquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Paul het volgende:
en die er naast lijkt wel op jonge JAN MULDER!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En die gast tegenover hem heeft een klein beetje weg van ERWIN KOEMAN
Zonne lijkt me, er is maar 1 zonquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is het zonnebankneger of zonnenbankneger eigenlijk?
En die man daar weer naast doet me denken aan ..... JAN MULDERquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
En die gast met dat blonde haar (die zichzelf knipt met een heggenschaar) heeft wat weg van die ene kerel die ook bij Barend&Van Dorp zat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Briefkaarten niet meer van deze tijd ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
'Als u geen mail heeft is het, euh, jammer.'
sms het naar sjek die maar er gelijk nieuws vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dries Mertens gesignaleerd in Enschede!
Door mijn huisgenoot die op een terras zit te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |