ja, he?quote:
Leuk inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:26 schreef speknek het volgende:
Tof toch, iemand van 72 die fan is van Rammstein.
Een film van Orson Wellesquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke wilde die nou graag? Verstond het niet.
Volgens mij is het een kunstgebit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Met witte tanden zegt Jelle![]()
Verhoeven keek hierbij wat bescheten, want die heeft ie zelf ook
Of al ooit geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Oké. Bedankt. Zal wel geen geld voor geweest zijn.
Doet ie normaal nooit, in interviewsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
En ja hoor. We zijn weer bij jezus aangeland.
Niet als het er niet over gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet ie normaal nooit, in interviews.
Grin.quote:
Een ieder op zijn eigen terrein, maar ik denk dat hij daarin gelijk heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Jezus, Einstein en Mozart zijn even belangrijk.
toch jammer dat hij Johan Cruijff niet noemt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Ach kom die internet wijsheden staat het hier in BNW of TRU of hoe heet dat nu vol mee, maar omdat grijze duif Verhoeven het nu op tv zegt is het boeiend?quote:
De kunst van het goddelijke, het creëeren, de esoterie en het ontrafelen van de fysische waarheid (voor zover die bestaat) en de metafysische perspectieven op het leven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
Hij heeft al ver voor het bestaan van internet research gedaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
Ach kom die internet wijsheden staat het hier in BNW of TRU of hoe heet dat nu vol mee, maar omdat grijze duif Verhoeven het nu op tv zegt is het boeiend?
Internet wijsheden? Gewoon iemand met heel veel kennis van zaken die zijn visie op Jezus uiteenzet. Misschien wel vooral boeiend als je iets van de bijbel afweet, dat zou kunnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom die internet wijsheden staat het hier in BNW of TRU of hoe heet dat nu vol mee, maar omdat grijze duif Verhoeven het nu op tv zegt is het boeiend?
of Hansiequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
toch jammer dat hij Johan Cruijff niet noemt.
Ik vind het nogal lukraak gepraat van iemand die te weinig tijd heeft om zijn verhaal te doen.quote:
Misschien moet je leren accepteren dat er ook mensen bestaan die niet Internet als bron van waarheid aannemen en zelf nog onderzoek in boeken doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
En dan is het wel waar? Jezus als militant figuur is idd een onwijs interessante theorie maar doe nou niet alsof Verhoeven daar even het wiel zit uit te vinden zeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moet je leren accepteren dat er ook mensen bestaan die niet Internet als bron van waarheid aannemen en zelf nog onderzoek in boeken doen.
Uurtje geweest. Lang genoeg. Als het leuk was zou ik langer blijven.quote:
Dooie lul idd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef rubje het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar ik vind die gastheer erbij zitten als een dodo... met zijn slaapogen en slome mond.
JBC is wel wat traag ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef rubje het volgende:
ik wil niet veel zeggen maar ik vind die gastheer erbij zitten als een dodo... met zijn slaapogen en slome mond.
Wellicht heeft hij nog een x aantal kratten Russische vodka in z'n keldertje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Injetta het volgende:
Die Jelle is echt super super saai en dood zeg....
Een perfecte remedie tegen mensen met een slaapstoornis. Verplicht kijken en luisteren naar Jelle en je slaapt gegarandeerd of je pleegt zelfmoord....
Je bedoelt dat je destijds in de jaren 50 meer zag in Sophia Loren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
Monroe. Ik snap nog steeds niet wat al die mannen in haar zagen.
Ja smerigquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
broekje wat een verschrikkelijk woord
Sowieso en CC.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef tong80 het volgende:
Je bedoelt dat je destijds in de jaren 50 meer zag in Sophia Loren.
Wie?quote:
golfer is nog uit de tijd van Sara Bernhard.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je destijds in de jaren 50 meer zag in Sophia Loren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |