Zondequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De Anne Frank Boom heeft de storm niet overleefd.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Serieus, een jaar lang je bed niet verschonen... Die gast weet vast niet hoe veel je zweet 's nachts...
En dan ook nog je hond in bed. Onze katten slapen ook bij ons in bed, maar dat maakt toch wel dat er veel haren in bed komen en dus dat ik t bed sneller verschoon hoor...
Moet er niet aandenken een kat in mijn bed te hebben. Maar dat kan ook komen dat ik een hekel heb aan katten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Serieus, een jaar lang je bed niet verschonen... Die gast weet vast niet hoe veel je zweet 's nachts...
En dan ook nog je hond in bed. Onze katten slapen ook bij ons in bed, maar dat maakt toch wel dat er veel haren in bed komen en dus dat ik t bed sneller verschoon hoor...
Zou er iets mee te maken kunnen hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken een kat in mijn bed te hebben. Maar dat kan ook komen dat ik een hekel heb aan katten.
Dit weer een storm noemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is sneu zeg...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als de wortels het nog doen kunnen ze er dan niet een nieuwe boom uit kweken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje geleden toch zoveel ophef over of die nog wel sterk genoeg was etc. nou niet dus. Gelukkig verder geen schade aangericht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, of stekjes maken van de oude boom, hij leefde nog wel. Leeft ie toch nog een beetje voortquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar als de wortels het nog doen kunnen ze er dan niet een nieuwe boom uit kweken?
Niet een tikkie overdreven ? Natuurlijk allemaal historie etc. maar om er nu weer stekjes van te gaan maken vind ik persoonlijk iets te overdreven. Maar er zullen vast veel mensen willen dat dat gebeurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, of stekjes maken van de oude boom, hij leefde nog wel. Leeft ie toch nog een beetje voort
Ze hadden er een verstevigende constructie omheen gebouwd, maar het heeft niet mogen baten...
Er zijn ooit 150 stekjes aan het amsterdamse bos geschonken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, of stekjes maken van de oude boom, hij leefde nog wel. Leeft ie toch nog een beetje voort
Ze hadden er een verstevigende constructie omheen gebouwd, maar het heeft niet mogen baten...
Damn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Namen !!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Jannekje7 het volgende:
God zeg, ik word schaamteloos versierd door een FOK'ster en volgens mij is ze verre van leuk
Nahh, iets met privacyquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nahh, iets met privacy
Edit: Maar ze blijft maar vragen hoe het nu zit tussen mn (ex)vriend en mij, of ik ook op vrouwen val, stelt zelfs allemaal vragen over of ik weleens denk aan trio's enzo
Beetje kansloos he...?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Beetje raar lijkt me, via een forum zonder van elkaar te weten hoe je eruit ziet (ervan uitgaande dat jullie elkaar niet ontmoet hebben) Maar ja je hebt er nu eenmaal die nogal naarstig opzoek zijn naar een partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |