quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een verrekte kutmuziek, die Mumford & Sons.
Kunnen die niet gewoon een vreselijk ongeluk krijgen ofzo?
Nee hoor, want er wordt zat goede muziek gedraaid.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je kan ook wel naar 538 gaan hoor
Dus omdat jij hun muziek niet leuk vindt, moeten ze maar letsel oplopen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een verrekte kutmuziek, die Mumford & Sons.
Kunnen die niet gewoon een vreselijk ongeluk krijgen ofzo?
Gezellig!!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef Jannekje7 het volgende:
BTW: haj Hans, Haj Pino, kheb jullie gemist!
Binnenkort zal ik hier weer veel meer te vinden zijn overigens
Wat hap je toch weer lekker sergequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus omdat jij hun muziek niet leuk vindt, moeten ze maar letsel oplopen?
Wat een sneue rakker ben je dan.
Yeah babyquote:
Het is pas happen als ie me uit de tent wil lokken. Gezien zijn oeuvre lijkt me dat niet aan de orde. Mensen met een beetje verstand en gevoel in hun flikker maken dat soort opmerkingen niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat hap je toch weer lekker serge
[..]
Nee hoor, zo mogen ook gewoon ophouden met muziek maken. Of dat ze het gewoon niet meer draaien op 3FM.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus omdat jij hun muziek niet leuk vindt, moeten ze maar letsel oplopen?
Wat een sneue rakker ben je dan.
En waarom verwoord je het dan niet meteen zo? Komt een stuk minder gefrustreerd over.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor, zo mogen ook gewoon ophouden met muziek maken. Of dat ze het gewoon niet meer draaien op 3FM.
...
Muziek = emotiequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En waarom verwoord je het dan niet meteen zo? Komt een stuk minder gefrustreerd over.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Sersjee het volgende:Tinseltown in the rain
![]()
K.L.A.S.S.I.E.K.E.R.
Paar dagen vakantie. M'n ouders hebben week huisje geboekt en die vroegen of m'n zusje, m'n vriendin en ik ook paar daagjes langskwamenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat doe jij in Drenthe overigens Roel?
Maar da's logisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En ook nog hetzelfde nummer
.
Jewel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Geen Timur en Ramon meer zeker?
Dan laat ik mn nieuwe Prince cd gewoon aanstaan
Dat dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:14 schreef oh-oh het volgende:
OMG dat beddengoedverhaal, te ranzig gewoon![]()
En ik moest hardop lachen om "Spleek een belicht in na de poep!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |