eh ja, dat zeg ik toch? Jij zegt dat je in OS 3 niet in je app terug komt waar je eruit ging maar dat is wel degelijk zo. Als ik naar het homescherm ga terwijl ik angrybirds speel en ik kom weer terug zweeft mijn vogeltje nog precies op de plek waar ik 'm heen schoot.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:07 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ook in je post voor deze post geef je zelf aan dat je het niet helemaal snapt.
In OS 3.x konden alleen Apple's eigen apps multitasken.
In OS 4.x kunnen alle apps die daarvoor geupdate zijn multitasken. Waarom je nu een internetradio op de achtergrond kan laten doorspelen komt door een nieuwe API; backgroundaudio, wat Apple zelf al in OS 3 bij haar iPod app toepaste.
Daarvoor is er nog niet genoeg heen en weer gebaggerd, helaasquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Dus zijn we er al uit dat iedereen zijn eigen OS verkiest?
Nee, ik heb Windows maar ik kies Mac.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Dus zijn we er al uit dat iedereen zijn eigen OS verkiest?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, we zijn weer op het kleuterniveau aangekomen. Uit m'n AT dan maar weer.
van elk van deze diensten is een app of mobiele versie beschikbaarquote:
Ik ben ook een voorstander van het uitgaan van je eigen krachten. Apple heeft hier gebruik gemaakt van haar underdog-imago om discussies als deze op te wekken. Blijkbaar heeft het gewerkt, ze worden als serieuze speler behandeld, of je nou voor of tegen bent. de reclames hebben ondertussen een andere insteek. Dat jij er nu over begint geeft al aan dat de campagne succesvol is geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind Apple altijd van die kinderachtige reclames maken. Ze promoten niet hun eigen product (wetende dat als ze een feature lijst zouden gaan vergelijken, ze gaat toch echt gaan afleggen tegen Windows) maar gaan de minpunten van hun concurrentie uit lichten.
Zo van "Hoi, ik ben een Mac. Windows heeft virussen, Windows crasht veel, Windows heeft blu screen of death, Windows is duur, Windows is slecht. Koop een Mac! Wij zijn beter."
Echt te zielig voor woorden en het laat ook lekker duidelijk zien hoe kinderachtig de die hard fanbois zijn want die vinden dat geweldige reclames.
Hetzelfde met de fout in de iPhone 4... Ja maar hunnie antenne is ook slecht!!!! En dan de TT van de iPhone SC... " iPhone #93 Zonder Galaxy S GPS Troublures.. " Rot toch opquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind Apple altijd van die kinderachtige reclames maken. Ze promoten niet hun eigen product (wetende dat als ze een feature lijst zouden gaan vergelijken, ze gaat toch echt gaan afleggen tegen Windows) maar gaan de minpunten van hun concurrentie uit lichten.
Zo van "Hoi, ik ben een Mac. Windows heeft virussen, Windows crasht veel, Windows heeft blu screen of death, Windows is duur, Windows is slecht. Koop een Mac! Wij zijn beter."
Echt te zielig voor woorden en het laat ook lekker duidelijk zien hoe kinderachtig de die hard fanbois zijn want die vinden dat geweldige reclames.
wat een slechte vergelijking.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef trolololo het volgende:
Als echte mensen geld hebben kopen ze een BMW, niet een Renault Twingo.
Nu snap ik dus niet dat mensen die geld hebben toch een Windows computer kopen
Inderdaad, doe gewoon Windows 7 Ultimate 64 Bit op je Macbook Pro.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef trolololo het volgende:
Ik heb liever een Renaultsport Twingo 133 dan zo'n turkenbakquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef trolololo het volgende:
Natuurlijk is klaagbaak weer open, had je wat anders verwacht dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |