Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.quote:
Apple.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:59 schreef Lexis het volgende:
[..]
Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.
En je poll klopt niet eens, je vergelijkingen ook niet. DIt wordt een topic om moe van te worden als Apple user, dat weet ik nu al.
xD geef gewoon toe windows is beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:59 schreef Lexis het volgende:
[..]
Bovendien: Heb je je zin dat je je poll gaat winnen? Meer dan 90% van de PC gebruikers in NL gebruikt een Windows machine.
En je poll klopt niet eens, je vergelijkingen ook niet. DIt wordt een topic om moe van te worden als Apple user, dat weet ik nu al.
en software look videoquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:02 schreef Lexis het volgende:
Al die bevooroordeelde Windows users die denken dat Mac OS X niks kan. Ik heb hier boeken zat die aantonen dat Mac OS X vele malen gecompliceerder is dan Windows users denken. De argumenten dat je met een mac niks kan raken dus kant nog wal.
Tegenwoordig is er nog maar 1 argument en dat is:
- Games.
Oke, de iPad heeft wel 3G, maar we zullen de onzorgvuldigheid van een Mac Basher maar even door de ogen zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:01 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
xD geef gewoon toe windows is beter.[ afbeelding ]
xD ja bebruik maar apple nerd sitesquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef Lexis het volgende:
[..]
Oke, de iPad heeft wel 3G, maar we zullen de onzorgvuldigheid van een Mac Basher maar even door de ogen zien.
Al deze tablets hebben waarschijnlijk wel wat de iPad niet heeft, en dat is precies waarom deze gaan falen. Mensen willen het niet, want het maakt Tablets crap. Nu de iPad uit is gaat iedere fabrikant opeens tablets maken. Loop maar weer achter de feiten aan Windows mensen![]()
Zucht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
xD ja bebruik maar apple nerd sites
huilbalkies :d
en je kan er eentje met betere hardware krijgen voor 400 $quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:08 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zucht.
Lol @ OP. De laatste versie van die iMac kost $1199,- Lol lol lol.
Nou niet zozeer. Ik vind alleen dat die vooroordelen die op niets berusten nou eens achterwege moeten blijven. Misschien komt er dan nog een keer een echte discussie. Maar door ventjes zoals Squirrel blijft de Mac altijd een stapje voor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Zero17 het volgende:
Heerlijk hoe die Apple boys zich genoodzaakt voelen krampachtig de Mac proberen te verdedigen.
Deze dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:12 schreef Lexis het volgende:
[..]
Nou niet zozeer. Ik vind alleen dat die vooroordelen die op niets berusten nou eens achterwege moeten blijven. Misschien komt er dan nog een keer een echte discussie. Maar door ventjes zoals Squirrel blijft de Mac altijd een stapje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |