Doet het vaak niet; bij zelfbouw moet je zelf je drivers downloaden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef ElmoFan het volgende:
Gezeik dat mac sneller is, het is het misschien wel, maar dat komt omdat apple geen rekening hoeft te houden met andere hardware dan de hardware die er in de apple zit. Windows, moet alle hardware ondersteunen.
dat is randapparatuur, ik had het over de processor en moederbord, daardoor hoeft hij niet telkens bij het opstarten te kijken of er andere hardware is geplaatstquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:15 schreef Lexis het volgende:
[..]
Doet het vaak niet; bij zelfbouw moet je zelf je drivers downloaden.
ik dacht mijn topic krijgt toch wel een slotje zoals altijd, maar nee het gaat verderquote:
hij had het over pc en mac, dit zegt iets over mac-gebruikers: ze zijn te dom om met een gewone pc om te kunnen gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Windows 7 is anders behoorlijk duurder dan MACOSX hoor.
Dan moet hij dat zeggenquote:
Die mag je uitleggen, gelet op het feit dat Markster een PC gebruiker is en hij simpelweg reageert op de tekst in desbetreffende post.quote:dit zegt iets over mac-gebruikers: ze zijn te dom om met een gewone pc om te kunnen gaan
Tja Microsoft komt minder vaak met OS rommel dan Apple. Dus dan mag het wat duurder zijn. Daarnaast moet Microsoft wél compenseren voor miljoenen leechers die het gratis downloadenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Windows 7 is anders behoorlijk duurder dan MACOSX hoor.
Gelukkig snijdt Windows zijn keel door als hij probeert weg te komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:19 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Linux is breaking windows !!!!!
[ afbeelding ]
hallo trolletjequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij had het over pc en mac, dit zegt iets over mac-gebruikers: ze zijn te dom om met een gewone pc om te kunnen gaan
Ik kom nooit in KLBquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
hallo trolletjeben jij ontsnapt aan de grote boze yvonne toen ze een razzia hield in klb?
* trolletjespot zoekt om elmofan in te bewaren
*
Want bij Apple bestaan illegale downloads van het OS natuurlijk niet...quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Tja Microsoft komt minder vaak met OS rommel dan Apple. Dus dan mag het wat duurder zijn. Daarnaast moet Microsoft wél compenseren voor miljoenen leechers die het gratis downloaden
Hmm wie is nou een trollquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
hallo trolletjeben jij ontsnapt aan de grote boze yvonne toen ze een razzia hield in klb?
* trolletjespot zoekt om elmofan in te bewaren
*
Volgens mij komen ze voornamelijk met rommelquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Wruijff het volgende:
[..]
Tja Microsoft komt minder vaak met OS rommel dan Apple.
Ja, apple gebruikers downloaden niet....quote:Dus dan mag het wat duurder zijn. Daarnaast moet Microsoft wél compenseren voor miljoenen leechers die het gratis downloaden
eey lexis nog steeds je standpunt aan het verdedigen ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef Lexis het volgende:
[..]
Want bij Apple bestaan illegale downloads van het OS natuurlijk niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |