en altijd de drama zeker.quote:
ik heb in ieder geval niets gemerktquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorige keer op Friso was er toch geen drama?
Ik heb het alleen maar leuk gehad met jullie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kug was daar toch ook niet bij?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ja, dat was hetquote:
Nope.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eb het was geen 'echte' meet
Nee, dat zijn gewoon echte orgiesquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Nope.Toevallig gewoon met een aantal FOK!ers. Maar Erik, TV, Ang3l of Vlarp zien noem ik ook geen meets meer.
Ik dacht even dat het aan mijn lenzen lag en mijn slaapogen... die smileyquote:
Hoiquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef Lightyear het volgende:
En ook 23 augustus 2010 ouwehoeren ze vrolijk verder in het homo draadje...
Een goedemorgen, homo's!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
Die beelden...
`quote:
De Jantjes, voor 70%quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.
Ondanks dat ik vooraf de lin-up minder vond en ik dacht dat we zouden verzuipen, werd op het laatst het weer prachtig en was de line-up alsnog erg lekker. Leuke dingen gezien. Minder hele hoge pieken en lage dalen dan vorig jaar, dus een top3 is lastig, maar gewoon algeheel goed.quote:
Marinaquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Snow Patrol was zo fucking mooi.
Van de 5x dat ik ze gezien heb misschien el de mooiste.
Maar m'n absolute topper was Marina & The Diamonds. Ver boven verwachting! Wat een loepzuivere enorm hoge noten kan zij er uit smijten zeg!Kippenvel all over bij "Numb" terwijl ik dan nr op de cd altijd oversloeg.
[ afbeelding ]
Als ze in de buurt komt gaan wequote:
Echt! Sodeju!quote:
Ja ze hadden 1 nieuw nummer laten horen om te bewijzen dat ze niet stil zitten. Was mooi!quote:Maar Snow Patrol had dus ook nieuw werk of niet?Ik kende dat nummer met die strijkers volgens mij niet
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe raar is het dat ik best zin heb in 24 september?
Natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien komt het door dat leuke stukje tekst op de site.
Kan me er best iets bij voorstellen. Ookal ben ik er nooit geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dat ik altijd een beetje emo wordt als Lowlands weer voorbij is
Stom he? Dus ik ga maar even douchen
Als je goed je best doet wel jaquote:
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Mocht iemand het willen zien... hier de Lowlands foto's van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |