yes we gaan door.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want zo dacht ik eigenlijk over jouw idee.
dag popje, slaap lekker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nou lieverds, en Mike, ik ga slapen...
Slaap lekker allemaal!
no, u little shit.. je verraadt het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, ik snap het al
Goede poging, Mikey
het was het wachten waardquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ooh, ik snap het al
Goede poging, Mikey
Ik vond het zielig voor Bart en Erik, die raakten helemaal gefrustreerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no, u little shit.. je verraadt het.
Nee, maar ik vond je opmerking wel debiel. En je mening short-sighted.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes we gaan door.![]()
omdat iemand een ander mening heeft, is het meteen debiel?
ik was niet goed voorbereid.quote:
what else is new ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was niet goed voorbereid.maar ben ook een beetje stoned.
volgende keer dan maar rookverbod in kroegen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor Bart en Erik, die raakten helemaal gefrustreerdVolgende keer een IETS minder controversieel onderwerp
ik was vrijdagavond op stratum in Eindhoven in een aantal kroegen en daar trok men zich van dat verbod dus niets aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgende keer dan maar rookverbod in kroegen..
Nee, xit je maar te flessen. U know i love u.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had natuurlijk beter moeten weten dan met Mike in discussie gaan. My bad.
ja, vreselijk, he....quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
Die beelden...
quote:
wat is Stratum? een club, een kroeg? Xie zelf vaak in kroegen dat ze het rookverbod aan de laars lappen, maar dat zijn meestal de kroegen buiten het centrum.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik was vrijdagavond op stratum in Eindhoven in een aantal kroegen en daar trok men zich van dat verbod dus niets aan
In films kan ik naar de goorste verminkingen kijken, maar hier kan ik echt niet tegen zeg. Heb het na een paar seconden doorklikken maar uitgezet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Steve het volgende:
[Video] Tieners gelyncht in Pakistan
Die beelden...
Een straat waar allerlei kroegen in verzameld zitten in Eindhoven. De langste "kroegenstraat" in NL ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is Stratum? een club, een kroeg? Xie zelf vaak in kroegen dat ze het rookverbod aan de laars lappen, maar dat zijn meestal de kroegen buiten het centrum.
Oh, een straat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een straat waar allerlei kroegen in verzameld zitten in Eindhoven. De langste "kroegenstraat" in NL ofzo?
niet voor die verwaande kwasten die niet voorbij Amstelveen komen vanuit Amsterdamquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Steve het volgende:
Stratumseind is toch wel een vrij bekend fenomeen.
Dat is dan over de brug, daar heet het dan weer Stratumsedijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Oh, een straat.Zoiets wat de Reguliers in Amsterdam was.
O, maar ik kom uit het westen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:47 schreef Steve het volgende:
Stratumseind is toch wel een vrij bekend fenomeen.
daarom moet jij dan juist naar Stratumseind en niet naar de Stratumsedijk toequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, maar ik kom uit het westen.![]()
o, en btw kast-nederland.
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verwaand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet voor die verwaande kwasten die niet voorbij Amstelveen komen vanuit Amsterdam
en volgens mij valt dat met die kast best wel mee als die van Ikea is kan je er best eenvoudig uit kruipenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar Mike is meer een Genestho typequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.
Niet zo happen, dat kan je beter in een boterham doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verwaand?Ben gewoon een poor slob.
ja is de zomerstop nu echt voorbij ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
tis net maandag en het topic gaat weer als een speer
is het daar on the down low?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom moet jij dan juist naar Stratumseind en niet naar de Stratumsedijk toe
oh ok omdat Stroekie aangaf dat er daar niets aan het rookverbod wordt gedaan. Ging ik ervan uit dat het een homogelegenheid was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.
doe ook eens een duit in het zakje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
tis net maandag en het topic gaat weer als een speer
lees nu eerst eens bij voordat je op een oude post reageertquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh ok omdat Stroekie aangaf dat er daar niets aan het rookverbod wordt gedaan. Ging ik ervan uit dat het een homogelegenheid was.![]()
wees blij met zijn opmerking, normaak is het niet meer dan ditquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ook eens een duit in het zakje.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees nu eerst eens bij voordat je op een oude post reageert
doe ik toch al door het posten van dat bericht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ook eens een duit in het zakje.
oh, vandaar dat je RSI hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe ik toch al door het posten van dat bericht.
is dat waar heel Fok! uithangt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef Stroekie het volgende:
Oh en Mike kom je ook 24 september naar Eindhoven
www.frisofeest.nl ?
er is dan vast wel iemand die met je een stukje wil wandelen over stratumseind en stratumsedijk
quote:
jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat waar heel Fok! uithangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |