daarom moet jij dan juist naar Stratumseind en niet naar de Stratumsedijk toequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, maar ik kom uit het westen.![]()
o, en btw kast-nederland.
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verwaand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet voor die verwaande kwasten die niet voorbij Amstelveen komen vanuit Amsterdam
en volgens mij valt dat met die kast best wel mee als die van Ikea is kan je er best eenvoudig uit kruipenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar Mike is meer een Genestho typequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.
Niet zo happen, dat kan je beter in een boterham doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
verwaand?Ben gewoon een poor slob.
ja is de zomerstop nu echt voorbij ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
tis net maandag en het topic gaat weer als een speer
is het daar on the down low?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom moet jij dan juist naar Stratumseind en niet naar de Stratumsedijk toe
oh ok omdat Stroekie aangaf dat er daar niets aan het rookverbod wordt gedaan. Ging ik ervan uit dat het een homogelegenheid was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op Stratums Eind is eigenlijk geen homokroeg te vinden hoor. Alleen de Buurvrouw, maar dat staat meer bekend als pottenkroeg, dacht ik.
doe ook eens een duit in het zakje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
tis net maandag en het topic gaat weer als een speer
lees nu eerst eens bij voordat je op een oude post reageertquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh ok omdat Stroekie aangaf dat er daar niets aan het rookverbod wordt gedaan. Ging ik ervan uit dat het een homogelegenheid was.![]()
wees blij met zijn opmerking, normaak is het niet meer dan ditquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ook eens een duit in het zakje.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees nu eerst eens bij voordat je op een oude post reageert
doe ik toch al door het posten van dat bericht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ook eens een duit in het zakje.
oh, vandaar dat je RSI hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe ik toch al door het posten van dat bericht.
is dat waar heel Fok! uithangt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef Stroekie het volgende:
Oh en Mike kom je ook 24 september naar Eindhoven
www.frisofeest.nl ?
er is dan vast wel iemand die met je een stukje wil wandelen over stratumseind en stratumsedijk
quote:
jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat waar heel Fok! uithangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |