Zeg, ik heb meer!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt even veel haar als Jofunu-kun!
Die is goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij hebt nog geneens haar op je balletjes! Als ze al ingedaald zijn trouwens...
Nah, bij jou groeit het veeeel langzamer!quote:
Lotusss en ik nemen het gewoon voor elkaar opquote:
opruimen en schoonmaken enzoquote:
Het is 4 uur later....4!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, ik heb meer!![]()
[..]
Die is goed![]()
![]()
![]()
[..]
Nah, bij jou groeit het veeeel langzamer!
[..]
Lotusss en ik nemen het gewoon voor elkaar opIs ze niet lief?
Ja, ik was buiten! Museum enzoquote:
Een fokker met een levenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik was buiten! Museum enzo
Ben ik eens een keer niet de hele dag achter Fok! vind je het ook weer niet goed!![]()
Ja euh, af en toe moet het toch wel even hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een fokker met een leven![]()
Jij HEIDEN!
Verwend nest!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik heb een mama en papa die het huishouden nog doen.
ik ben blij dat ik dat niet meer hebquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Same here. Al elf jaar niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat niet meer heb
Jep.quote:
Tja ach, ik ben ook pas 20 dus #care.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat niet meer heb
ik pas 23, leeftijd is geen excuusquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jep.![]()
[..]
Tja ach, ik ben ook pas 20 dus #care.
ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
al euhm, 2/3 maanden niet meerquote:
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pas 23, leeftijd is geen excuus
dat hoopte ik al op mijn 13equote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.
Ik was 3 maanden voor mijn 23e het huis uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.
Ik was er op m'n 20e al uit, op m'n 24e weer terug gegaan, en eind van de week ben ik er weer uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was 3 maanden voor mijn 23e het huis uit
Echt stappen met collega's in een groep heb ik nog nooit gedaan, komt alleen maar gezeik vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:37 schreef djayzz het volgende:
Of nou ja, het leven is goed, gewoon een kut avond gehad gisteren.
Met collega's op stap, en leidinggevende.
Dat doet ondergetekende dus nooit meer
Hier ook 11.quote:
Mwah, gezeik zou ik 3 jaar relatie niet willen noemen, of een aantal keer flink rotzooienquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt stappen met collega's in een groep heb ik nog nooit gedaan, komt alleen maar gezeik van
ja, ik kies ze natuurlijk wel zelf uit, ga niet met mijn manager stappenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net met wie je bent.
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, gezeik zou ik 3 jaar relatie niet willen noemen, of een aantal keer flink rotzooien.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?
Mijn vorige collega's zijn geen stap materiaal.. En m'n huidige collega's zijn allemaal 40+ en 50+ behalve de zoon van de baas..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net met wie je bent.
Ja, dat is wel zo. Maar omdat iemand zei dat er altijd gedoe van komt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik kies ze natuurlijk wel zelf uit, ga niet met mijn manager stappen.
Altijd, dat is dus NOOIT goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar omdat iemand zei dat er altijd gedoe van komt.
Dan ligt het gewoon aan de groep. Ik heb nu best leuke collega's en avondje wat leuks doen, zou ik wel heel gezellig vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vorige collega's zijn geen stap materiaal.. En m'n huidige collega's zijn allemaal 40+ en 50+ behalve de zoon van de baas..
Ej, ik zei het niet hoor.quote:
I know, maar das dus ook weer zo'n nalulmening, ik zie het probleem niet eigenlijk. En gelukkig is het op mijn werk ook niet verboden ofzoquote:
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Het is niet mijn mening dat het geen goed idee is. Ik zei alleen dat het natuurlijk wel afhangt met wie je bent, of het een geslaagde avond wordt met collega's.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar das dus ook weer zo'n nalulmening, ik zie het probleem niet eigenlijk. En gelukkig is het op mijn werk ook niet verboden ofzo.
dude, whut happened?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:37 schreef djayzz het volgende:
Of nou ja, het leven is goed, gewoon een kut avond gehad gisteren.
Met collega's op stap, en leidinggevende.
Dat doet ondergetekende dus nooit meer
Nee, niet van jou, ik snapte wel dat de mening niet van jou isquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Het is niet mijn mening dat het geen goed idee is. Ik zei alleen dat het natuurlijk wel afhangt met wie je bent, of het een geslaagde avond wordt met collega's.
Dus nalulmening van mij of jofun? Want het is op mij iig niet van toepassing.
Ik heb er ook helemaal geen problemen mee, zei ik ook niet.
Oh ok. Dan praatte we dus niet langs elkaar heen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet van jou, ik snapte wel dat de mening niet van jou is.
Nooit toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ok. Dan praatte we dus niet langs elkaar heen.
Nee, dat doe ik natuurlijk ook niet, maar ik zit denk ik toch wel gemiddeld 1 keer per maand met de callcentre collega's in de kroegquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben ook niet zo van het stappen met collega's, al helemaal niet wanneer er een leidinggevende bij is
je moet alleen weten met wie je dat doet, ik ging altijd met de callcentremedewerkers naar de shop als we een uur pauze hadden, de keer dat ik niet meeging werden ze genaaid omdat ze een lulkonijn hadden meegenomenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk ook niet, maar ik zit denk ik toch wel gemiddeld 1 keer per maand met de callcentre collega's in de kroeg.
blowen, onder werktijd? Serieus?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet alleen weten met wie je dat doet, ik ging altijd met de callcentremedewerkers naar de shop als we een uur pauze hadden, de keer dat ik niet meeging werden ze genaaid omdat ze een lulkonijn hadden meegenomen
verder nooit, maar op de een of andere manier scoorde ik altijd nog beter wanneer ik knetter wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
blowen, onder werktijd? Serieus?
Opzich natuurlijk een kutstreek, dat doorlullen, maar echt onlogisch is het ook niet dat zoiets uitkomt danquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verder nooit, maar op de een of andere manier scoorde ik altijd nog beter wanneer ik knetter was
Maar ben daar ook klaar mee, ik blow eigk alleen nog maar als ik thuis ben
nja, het was gewoon een kwestie van weten wie je meeneemtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich natuurlijk een kutstreek, dat doorlullen, maar echt onlogisch is het ook niet dat zoiets uitkomt dan.
nja, ik scoorde beterquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zonde dan, maar ik moet er niet aan denken, stoned werken, ik zou er weinig van bakken.
Ik geloof je hoor, ik zou het alleen niet kunnenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik scoorde beter
Ook als je als vrouw zwoel praat bij een dude en zakelijk bij een vrouw levert dat extra klanten op
Je zei GOED nieuws, dus je bkijft na vandaag voorgoed weg?quote:
helpdesk?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor, ik zou het alleen niet kunnen.
Ik ben sowieso geen verkoper.
Nee, niets van dat soort werkquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
helpdesk?
Ik wel, maar dat is echt werk dat ik nooit meer wil doen
* Spezza19 zat vroeger wel eens stoned in de klasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zonde dan, maar ik moet er niet aan denken, stoned werken, ik zou er weinig van bakken.
ah, dan gewoon lambal in een bedrijf met cc-medewerkersquote:
Correctquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, dan gewoon lambal in een bedrijf met cc-medewerkers
ik ben echt heel goed in radenquote:
*ging kijken..... vond het allemaal wel meevallen....quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:43 schreef Graseter het volgende:
HeatWave wat een bazen opmerkingen in dat Windows vs Mac topic
Macquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
*ging kijken..... vond het allemaal wel meevallen....
puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
*ging kijken..... vond het allemaal wel meevallen....
dat hebben puppy's toch altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maar
ja, maar onze puppy is extra aanhankelijkquote:
gelukkig valt ie mij niet lastigquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar onze puppy is extra aanhankelijk
Nee ik had het niet over de opmerkingen van HeatWave maar over de opmerking in het topic en ik zag alleen HeatWave in dat topic. En jij bent hier de gene die mij een baas vind.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maar
shht, je hoeft je niet te verdedigen, we hebben je doorquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik had het niet over de opmerkingen van HeatWave maar over de opmerking in het topic en ik zag alleen HeatWave in dat topic. En jij bent hier de gene die mij een baas vind.
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
shht, je hoeft je niet te verdedigen, we hebben je door
En euhm, nee
Ik vraag me serieus bij elke post van jou af of je wel 17 bent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!
en ik zag je later 5 dagen roepen, helaas, je bent geen baasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Grasje zet jezelf nou toch niet zo te kijk, je bent niet leuk, wij vinden je niet leuk, ga toch weg!
Ik ga niet weg. Dat weet je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Grasje zet jezelf nou toch niet zo te kijk, je bent niet leuk, wij vinden je niet leuk, ga toch weg!
Dat inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eigenlijk moeten we dat kutblaag gewoon compleet negeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toch geven jullie m uberveel aandacht
maar dat kunnen jullie nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we dat kutblaag gewoon compleet negeren.
Wie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben kudfokker overleefd, dit kan er ook nog wel bij.
easyquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben kudfokker overleefd, dit kan er ook nog wel bij.
aan je ma, die heeft je tenslotte uitgepoeptquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Graseter het volgende:
Aan wie zal ik mijn iPod touch geven?
Aan mijn moeder of aan mij vader.
Heul niet, ik zat andersom dus ik moest eruit gesneden worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan je ma, die heeft je tenslotte uitgepoept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |