Zeg, ik heb meer!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt even veel haar als Jofunu-kun!
Die is goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij hebt nog geneens haar op je balletjes! Als ze al ingedaald zijn trouwens...
Nah, bij jou groeit het veeeel langzamer!quote:
Lotusss en ik nemen het gewoon voor elkaar opquote:
opruimen en schoonmaken enzoquote:
Het is 4 uur later....4!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, ik heb meer!![]()
[..]
Die is goed![]()
![]()
![]()
[..]
Nah, bij jou groeit het veeeel langzamer!
[..]
Lotusss en ik nemen het gewoon voor elkaar opIs ze niet lief?
Ja, ik was buiten! Museum enzoquote:
Een fokker met een levenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik was buiten! Museum enzo
Ben ik eens een keer niet de hele dag achter Fok! vind je het ook weer niet goed!![]()
Ja euh, af en toe moet het toch wel even hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een fokker met een leven![]()
Jij HEIDEN!
Verwend nest!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik heb een mama en papa die het huishouden nog doen.
ik ben blij dat ik dat niet meer hebquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
Same here. Al elf jaar niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat niet meer heb
Jep.quote:
Tja ach, ik ben ook pas 20 dus #care.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat niet meer heb
ik pas 23, leeftijd is geen excuusquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Jep.![]()
[..]
Tja ach, ik ben ook pas 20 dus #care.
ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
al euhm, 2/3 maanden niet meerquote:
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik pas 23, leeftijd is geen excuus
dat hoopte ik al op mijn 13equote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.
Ik was 3 maanden voor mijn 23e het huis uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:15 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Als ik 23 ben hoop ik toch ook wel het huis uit te zijn.
Ik was er op m'n 20e al uit, op m'n 24e weer terug gegaan, en eind van de week ben ik er weer uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was 3 maanden voor mijn 23e het huis uit
Echt stappen met collega's in een groep heb ik nog nooit gedaan, komt alleen maar gezeik vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:37 schreef djayzz het volgende:
Of nou ja, het leven is goed, gewoon een kut avond gehad gisteren.
Met collega's op stap, en leidinggevende.
Dat doet ondergetekende dus nooit meer
Hier ook 11.quote:
Mwah, gezeik zou ik 3 jaar relatie niet willen noemen, of een aantal keer flink rotzooienquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt stappen met collega's in een groep heb ik nog nooit gedaan, komt alleen maar gezeik van
ja, ik kies ze natuurlijk wel zelf uit, ga niet met mijn manager stappenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net met wie je bent.
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, gezeik zou ik 3 jaar relatie niet willen noemen, of een aantal keer flink rotzooien.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Collega's, relatie? Ben jij wel wakker?
Mijn vorige collega's zijn geen stap materiaal.. En m'n huidige collega's zijn allemaal 40+ en 50+ behalve de zoon van de baas..quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net met wie je bent.
Ja, dat is wel zo. Maar omdat iemand zei dat er altijd gedoe van komt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik kies ze natuurlijk wel zelf uit, ga niet met mijn manager stappen.
Altijd, dat is dus NOOIT goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar omdat iemand zei dat er altijd gedoe van komt.
Dan ligt het gewoon aan de groep. Ik heb nu best leuke collega's en avondje wat leuks doen, zou ik wel heel gezellig vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vorige collega's zijn geen stap materiaal.. En m'n huidige collega's zijn allemaal 40+ en 50+ behalve de zoon van de baas..
Ej, ik zei het niet hoor.quote:
I know, maar das dus ook weer zo'n nalulmening, ik zie het probleem niet eigenlijk. En gelukkig is het op mijn werk ook niet verboden ofzoquote:
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Het is niet mijn mening dat het geen goed idee is. Ik zei alleen dat het natuurlijk wel afhangt met wie je bent, of het een geslaagde avond wordt met collega's.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar das dus ook weer zo'n nalulmening, ik zie het probleem niet eigenlijk. En gelukkig is het op mijn werk ook niet verboden ofzo.
dude, whut happened?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:37 schreef djayzz het volgende:
Of nou ja, het leven is goed, gewoon een kut avond gehad gisteren.
Met collega's op stap, en leidinggevende.
Dat doet ondergetekende dus nooit meer
Nee, niet van jou, ik snapte wel dat de mening niet van jou isquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Het is niet mijn mening dat het geen goed idee is. Ik zei alleen dat het natuurlijk wel afhangt met wie je bent, of het een geslaagde avond wordt met collega's.
Dus nalulmening van mij of jofun? Want het is op mij iig niet van toepassing.
Ik heb er ook helemaal geen problemen mee, zei ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |