puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maarquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
*ging kijken..... vond het allemaal wel meevallen....
dat hebben puppy's toch altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maar
ja, maar onze puppy is extra aanhankelijkquote:
gelukkig valt ie mij niet lastigquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar onze puppy is extra aanhankelijk
Nee ik had het niet over de opmerkingen van HeatWave maar over de opmerking in het topic en ik zag alleen HeatWave in dat topic. En jij bent hier de gene die mij een baas vind.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
puppy vind iemand al snel baas. Hij heeft iemand nodig waar hij naar kan opkijken, een voorbeeld zeg maar
shht, je hoeft je niet te verdedigen, we hebben je doorquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik had het niet over de opmerkingen van HeatWave maar over de opmerking in het topic en ik zag alleen HeatWave in dat topic. En jij bent hier de gene die mij een baas vind.
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
shht, je hoeft je niet te verdedigen, we hebben je door
En euhm, nee
Ik vraag me serieus bij elke post van jou af of je wel 17 bent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!
en ik zag je later 5 dagen roepen, helaas, je bent geen baasquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel, jij zei degene die een week in de top 3 staat is een baas en een post daarvoor zei ik dat ik een week in de top 3 stond. HA!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Grasje zet jezelf nou toch niet zo te kijk, je bent niet leuk, wij vinden je niet leuk, ga toch weg!
Ik ga niet weg. Dat weet je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Grasje zet jezelf nou toch niet zo te kijk, je bent niet leuk, wij vinden je niet leuk, ga toch weg!
Dat inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eigenlijk moeten we dat kutblaag gewoon compleet negeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En toch geven jullie m uberveel aandacht
maar dat kunnen jullie nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moeten we dat kutblaag gewoon compleet negeren.
Wie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben kudfokker overleefd, dit kan er ook nog wel bij.
easyquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben kudfokker overleefd, dit kan er ook nog wel bij.
aan je ma, die heeft je tenslotte uitgepoeptquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:13 schreef Graseter het volgende:
Aan wie zal ik mijn iPod touch geven?
Aan mijn moeder of aan mij vader.
Heul niet, ik zat andersom dus ik moest eruit gesneden worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan je ma, die heeft je tenslotte uitgepoept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |