Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef Xtr3mE het volgende:
laten we wel eerlijk wezen, de E34 heeft wel een bad ass maffia uitstraling![]()
Het was een hel. Paar keer geduwd moeten worden door mensen met fiat panda die me keihard uitlachten. Paar keer 180 graden gestaan. Volgende keer maar winterbanden aanschaffen, want al dat pekel was ook niet goed voor mijn mooie velgjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef Xtr3mE het volgende:
Heb je serieus met die brede zomer banden de vorige winter doorgebracht? -.-
Daar ben ik ook wel bang voor ja. Geen schade gereden met de 180 graden-ongelukjes?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was een hel. Paar keer geduwd moeten worden door mensen met fiat panda die me keihard uitlachten. Paar keer 180 graden gestaan. Volgende keer maar winterbanden aanschaffen, want al dat pekel was ook niet goed voor mijn mooie velgjes
Kun je toch beter FWD hebben, dan maak je geen 180quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, was op de A10 toen er een gigantische sneeuwstorm kwam. Weg was gewoon puur ijs. Iedereen ging 30, ik bewoog het stuur niet eens op een recht stuk en ging een rondje. Het zijn echt geen geintjes meer en dat ga ik niet nog een keer meemakenof het OV maar dat is ook een hel
Hebben we nog niet. Of nouja, heb ze wel, maar zijn verouderd, moet nog nieuwe makenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 13:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook al een tijdje niks binnen gehadmaar laatst in Amsterdam bijna een boete te pakken. Ik was in Noord en er was een weg afgesloten, maar wel toegankelijk voor lijnbussen. Hierdoor moest je echt een klote stuk omrijden dus ik was boos, maar toen zag ik dat een auto gewoon er doorheen reed. Dus tja, je rijdt BMW of niet dacht ik
dus ging er maar achteraan. Ben ik op de helft staat er een politieauto daar aan het einde. Dus ik dacht KUT en remmen. Ik twijfelde of ik achteruit terug zou rijden of niet, maar die gast voor me die sloeg aan het eind gewoon af en de politieauto ging achter hem aan. Dus ik snel doorgereden hihihi
Dat dus. Telt aardig op, en mezelf kennende ben ik na de verlaging niet helemaal tevreden en wil ik toch ook de andere velgen. En dat is het niet alleen, maar er staat me ook iets van bij dat die grotere banden van rond de 18" meestal toch echt een categorie duurder dan zijn dan doorsnee 16" exemplaren, dus het is niet alleen de aanschaf maar ook het plaatje erna.quote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef Xtr3mE het volgende:
Hij heeft een sedan
Ik zit trouwens met hetzelfde idee. veren zijn rond 160, maar met vervangen + uitlijnen komt het gauw rond de 350..
Ik studeer nog, m'n leven, wat doe je?!quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Onder een E46 coupe hoort sowieso 17 of 18 inchdus ga maar sparen.
vergissingquote:Op maandag 6 september 2010 05:03 schreef Bowny het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ALS je een BMW ziet, je vnl. de E30 en E46 ziet....heb hier nog nooit een E36 gezien. De Thai heeft dus wel degelijk smaak![]()
Ah oke, dan kan 16 inch wel. Ik reed in een E36 met 15 inch tijdens m'n studie dus je hebt het al goedquote:Op maandag 6 september 2010 01:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik studeer nog, m'n leven, wat doe je?!.
Scheelt overigens dat ik een sedan en geen coupé heb, zoals Xtreme al zei
Haha precies, ik hoef me al niet te schamen denk ikquote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ah oke, dan kan 16 inch wel. Ik reed in een E36 met 15 inch tijdens m'n studie dus je hebt het al goed
Na correctie 94 waar 90 is toegestaan. Gemeten op de A2, Utrecht - Den Bosch, ter hoogte van Enspijk (gemeente Geldermalsen).quote:
Ze zouden je het rijbewijs moet afnemen, crimineel!quote:Op maandag 6 september 2010 12:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Na correctie 94 waar 90 is toegestaan. Gemeten op de A2, Utrecht - Den Bosch, ter hoogte van Enspijk (gemeente Geldermalsen).
Als het is waar ik denk dat het is, heb ik me nog heel netjes gedragen. Er is een heel stuk A2 waar niet aan de weg gewerkt wordt en je desondanks slechts 90 mag. Er is echter geen hond die zich daaraan houdt.quote:Op maandag 6 september 2010 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze zouden je het rijbewijs moet afnemen, crimineel!
Dan hebben ze er geheid dus nog een hoop meer aangenaaid. "Verkeersveiligheid" hèquote:Op maandag 6 september 2010 12:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Als het is waar ik denk dat het is, heb ik me nog heel netjes gedragen. Er is een heel stuk A2 waar niet aan de weg gewerkt wordt en je desondanks slechts 90 mag. Er is echter geen hond die zich daaraan houdt.
trajectcontrole? waar :pquote:Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op een serie trajectcontrole na is het de laatste tijd rustig vanuit Leeuwarden..
Rotterdam. Normaal gesproken is het rond de spits zo druk dat je toch gemiddeld niet harder kunt dan 80 km/h, maar in vakanties ligt dat wel eens anders. Als je er dan niet teveel op let, dan heb je zo een Leeuwarder kwartet.quote:
oh zo, ja klopt. ik heb er laatst nog 1 gehad. 75 euro.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rotterdam. Normaal gesproken is het rond de spits zo druk dat je toch gemiddeld niet harder kunt dan 80 km/h, maar in vakanties ligt dat wel eens anders. Als je er dan niet teveel op let, dan heb je zo een Leeuwarder kwartet.
Zo hoog heb ik ze van de trajectcontrole gelukkig nog niet gehad. Maar dat wordt buiten de trajectcontrole vast wel weer een keer gecompenseerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:34 schreef piekartz87 het volgende:
oh zo, ja klopt. ik heb er laatst nog 1 gehad. 75 euro.
Het is vooral lullig als je ze vergeet. Ik had dat op de A12 een paar maanden terug, hele weg 180-190 gereden (kwam vanuit Koblenz en moest 's nachts ook weer terugquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik ze van de trajectcontrole gelukkig nog niet gehad. Maar dat wordt buiten de trajectcontrole vast wel weer een keer gecompenseerd.
Even een ander nummer gebeld. Daar werd me verteld dat het wel het goede nummer is, maar dat het vanochtend overbelast was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:39 schreef k_man het volgende:
Achterop de bekeuring staat een telefoonnummer waar ik de foto op zou moeten kunnen vragen. Net gebeld: "dit telefoonnummer is niet in gebruik".
ik verwacht er ook nog wel 1 uit duitsland.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef metallicattim het volgende:
Ik krijg binnenkort nog fanmail uit Duitsland ben ik bang... Bij terugkomst van BMW Paul's Bauernhof, kwamen we over een snelweg die normaal 120/130 is maar opeens 80 en daarna zelfs 60 wordt i.v.m. een bocht in de weg, daar waar het 80 werd stond ook meteen een flitsert... Ben benieuwd hoeveel het wordt...
Ergste eraan is dat mn vriendin daar de week ervoor wss ook geflitst is rond 05:00 toen we terug kwamen van Wacken, ik lag te slapen en ze vertelde me dat ze een flits gezien had, dus ik kan me weer lekker voor gaan bereiden op leuke fanmail...
Als je nog geld overhebt na alle boetesquote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha precies, ik hoef me al niet te schamen denk ik. Ik ga de Eibach Pro nog even in gedachten houden, wordt misschien een kerstcadeautje voor mezelf. En verder hou ik het even rustig, want over 4,5k komt er weer een inspection aan dus dan kan ik de portemonnee ook weer trekken
Een Stinger is nogal buiten de prijscategorie, maar een goedkoper wekkertje zou niet verkeerd zijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je nog geld overhebt na alle boetes: 17 Inch styling 73 velgen (winterbandenvelgen voor de E46 330i/d) vind ik er wel aardig uitzien, goede kwaliteit en niet duur. http://felgenkatalog.auto-treff.com/
http://cgi.ebay.de/Origin(...)&hash=item27b4b45147
[ afbeelding ]
Of je koopt een Stinger; geen boetes meer![]()
als het gaat om rem onderdelen (klauwen, blokken, schijven etc.) Altijd links&rechts vervangen.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef YoshiBignose het volgende: Is dat beter om beide voor direct te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |