Dat is net geen 50K per jaar. Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef SpookY22 het volgende:
Jij hebt 1000KM per week gereden? wauw zelf met normaal woon werk verkeer haal ik de 11000 op een JAAR niet eens
Wel een leuke bak, helaas geen geld ervoor succes met de verkoop
Zie vorig topic. Hij heeft het met een kraslot gewonnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Espex het volgende:
lol. Als student dit dus zelfs kunnen aanschaffen...
Dan ben je ook niet studentwaardig als je dat zo verbrast. xDquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zie vorig topic. Hij heeft het met een kraslot gewonnen.
Ben er 4 weken mee op zomervakantie geweest door Frankrijk, Italie en Zwitserland. Dan gaan de kilometers hard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:05 schreef SpookY22 het volgende:
Jij hebt 1000KM per week gereden? wauw zelf met normaal woon werk verkeer haal ik de 11000 op een JAAR niet eens
Wel een leuke bak, helaas geen geld ervoor succes met de verkoop
LEES! hij won de auto niet het geld waarmee je normaliter de auto kooptquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:09 schreef Espex het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet studentwaardig als je dat zo verbrast. xD
Sorry! Ben ongeveer net wakker en dit is het eerste dat ik zie. xD Anyways ik zou het in dat geval niet verkopen... Stal hem desnoods 2 jaar heb je studie af en zo'n auto krijg je niet zo weer...quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
LEES! hij won de auto niet het geld waarmee je normaliter de auto koopt
De dealer koopt niet zulke nieuwe auto's in. Ze kunnen ze namelijk zelf goedkoper produceren (denk aan BPM en BTW wat ook in de consumentenprijs zit). Wanneer ik de auto gelijk aan de dealer zou verkopen met kilometerstand 0 dan zouden ze er 19.000 euro voor geven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:03 schreef Noisiv het volgende:
Dealer wil de auto vast wel hebben. Zonde dat je erin hebt lopen rijden met 0 km had je in principe de auto als gloednieuw kunnen verkopen en een paar 1000 extra ervoor kunnen vangen. Dan maar met de bus of pa's autos op vakantie.
Ja en die zitten allemaal hier op fok!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Genoeg mensen die particulier een nieuwe 1serie kopen hoor.
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja en die zitten allemaal hier op fok!
deze is niet nieuw. Er zijn genoeg mensen die graag een demo-auto kopen en daarmee kun je dit redelijk vergelijken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Catch22- het volgende:
geloof me als ik zeg dat vrijwel niemand een 1-serie particulier nieuw koopt.
Dat kon wel, maarja dan moest ik daar natuurlijk wel wat voor inleveren. En met deze bekleding is echt niks mis (het is niet de standaard zwarte bekleding maar de optie met grijstinten).quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
deze is niet nieuw. Er zijn genoeg mensen die graag een demo-auto kopen en daarmee kun je dit redelijk vergelijken.
Wel jammer van de stoffen bekleding. Had je van het verschil tussen een 3 en een 1-serie geen leer kunnen bekostigen?
Er is hier op Fok zelfs een keer een Porsche voor ca 100000 euro verkocht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:01 schreef Chau het volgende:
Zijn altijd mensen via via, volgens mij werd er al een keer een auto van 35.000 euro ofzo hier verkocht terwijl iedereen zei dat die hem hier niet kwijt raakte
Bod staat genoteerd. Via PM heb ik ook een bod van 20.000 euro ontvangen. Over de prijs van 26500 valt nog wel te praten, maar 20.000 is nog wel erg laag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef Napalm het volgende:
Laat ik eens gek doen; eerste bod: EUR20.000. Ik zal van de week eens gaan proefzitten bij de dealert e.e.a. onder voorbehoud van het bevallen van zo` een serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |