Dat is toch niet jou/ons probleemquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef ukga het volgende:
hoe ga je dat doen als er 29k naar je rekening overgemaakt wordt ivm de belasting? of wil je het cash hebben?
je laat de TS gewoon die bempi ophal;en, je weet zelf, en de zelfde dag scrhijf je hem nog over op je eigen naam bij het postkantoor en geeft hem 29 kquote:
bij dergelijk grote bedragen gaat er bij de bank een belletje rinkelen hoor denk ik. in ieder geval wel bij particulierenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is toch niet jou/ons probleem
Als hij 29k om zijn bank krijgt staat de volgende dag echt niet belasting op de stoep ofzo.
Alleen als je het niet opgeeft, en je krijgt OOIT controle (binnen x jaar) dan kan je er problemen mee krijgen
true.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij dergelijk grote bedragen gaat er bij de bank een belletje rinkelen hoor denk ik. in ieder geval wel bij particulieren
Zo'n prijs is niet overdraagbaar maar de auto dezelfde dag nog doorverkopen lijkt me niet strafbaar hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij dergelijk grote bedragen gaat er bij de bank een belletje rinkelen hoor denk ik. in ieder geval wel bij particulieren
Ja er komt inderdaad een melding van, toen ik mijn auto kocht heb ik zelf de bank gebeld en gezegd ik ga nu dit en dit over maken en toen was er ook geen enkel probleem.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zo is de bedoeling ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:31 schreef ukga het volgende:
[..]
je laat de TS gewoon die bempi ophal;en, je weet zelf, en de zelfde dag scrhijf je hem nog over op je eigen naam bij het postkantoor en geeft hem 29 k
klaar
Dat ligt tegenwoordig iets genuanceerder (het kan willekeurig welk bedrag ook zijn. Als de bankmedewerker ook maar een beetje twijfelt, moet er een melding gedaan worden)quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef bambino het volgende:
Dat "belletje" begint normaal pas vanaf 10k
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
Volgens mij mag je de gewonnen auto pas een half jaar na het winnen verkopen..
Wie heeft er hier nu die auto gewonnen jij of ik? Zodra de auto op mijn naam wordt gezet is die van mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
400.000 euro? Gaatje in je hoofd ofzo? best een hoge telefoonrekening.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
true.
Toen ik 400k overmaakte naar mn zusje om haar telefoonrekening voor te schieten, belde de bank ook gelijk.
ff ontopic: ik heb wel eens gehoord dat een auto winnen helemaal niet handig is, omdat er nog allerlei heffingen overeen komen, en je hem dus niet direct kan verkopen. (weet er het fijne niet van..)
Doe eens ff rustigquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:46 schreef montoya_fan het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nu die auto gewonnen jij of ik? Zodra de auto op mijn naam wordt gezet is die van mij
en mag ik er mee doen wat ik wil.
Je mag ermee doen wat je wilt. De enige aanvullende voorwaarde v.w.b. de BMW is dat de goederenprijs niet uitgekeerd wordt in contanten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
4500quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso is een korting van 3500 ook niet iets wat je er niet bij de dealer af kan lullen evt. met inruil ofzo...
En je moet dit wel heeel goed regelen en met heeel wat meer info over de brug komen om niet als 'oplichter' bestempelt te worden
Heb afgelopen vrijdag 2.5 uur bij de Lotto in Rijswijk gezeten, hun hebben mij precies verteld wat mogelijk is.quote:Misschien voor jou handig om dat uit te zoeken voordat je iemand je auto laat kopen die er vervolgens een half jaar op moet wachten...
Dan zal t wel goed zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:02 schreef montoya_fan het volgende:
Heb afgelopen vrijdag 2.5 uur bij de Lotto in Rijswijk gezeten, hun hebben mij precies verteld wat mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |