Voor de E36 (coupe en sedan) kan ik alle soorten en kleuren knippers vinden voor minder dan 30 euro....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Bowny het volgende:
Hey gasten, ik heb hier in Thailand knippers voorzijde gezien voor ~30 euri.......goedkoop? Imitatie, maar boeit dat?
Dan is het nog niet goedkoop. HL-automotive heeft imitatie liggen voor twee tientjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de E36 (coupe en sedan) kan ik alle soorten en kleuren knippers vinden voor minder dan 30 euro....
maar had jij niet een E46? dan weet ik het niet
ik was vergeten dat je alleen hier in nederland naar marktplaats.nl kan surfenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Bowny het volgende:
Hoeveel kosten units voor de achterzijde (E46)?
Ligt er een beetje aan welke je wil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Bowny het volgende:
Hoeveel kosten units voor de achterzijde (E46)?
RWD > FWDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef piekartz87 het volgende:
Ik moest gisteren met een citroën C4 op pad. Dat ding is gewoon bijna gevaarlijk. gigantische rukken aan het stuur met een klein beetje water.
tsjah als je bv op wanli banden rijdt vind ik dat niet gekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef Maharbal het volgende:
Als het nat is, dan let ik echt verschrikkelijk goed op en doe ik geen rare dingen. Laatst gewoon bij het wegrijden wheelspin van 3.000 toeren tot 6.300, puur omdat ik net een beetje te vroeg te diep op het gas ging (let wel, dit was gewoon redelijk normaal wegrijden).
"Ik had wheelspin van 3.000 toeren tot 6.300"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef k_man het volgende:
Eh, 6.300 toeren bij 'redelijk normaal' wegrijden?
Liggen gewoon netjes uniroyals achterop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah als je bv op wanli banden rijdt vind ik dat niet gek
of als je in zijn 1 zit
met de 316 glij ik alle kanten op, vanwege het schoeisel.... dan hou ik de 325 beter op de weg, die staat op uniroyal!
ja en je kan bij de achterwielen natuurlijk zoveel verstellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kan niet eens harder dan 40 met regen, omdat me achteras verschrikkelijk uitgelijnd is. Lees: niet uitgelijnd dus..
Shit. Ik moet nog aan m'n uitgebreide E46-ervaring beginnen, maar als ik het goed begrijp ga ik dus nooit meer van BMW af stappen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef piekartz87 het volgende:
De rijeigenschappen van andere auto's zijn soms schrikbarend slecht in vergelijking met bmw.
Ik moest gisteren met een citroën C4 op pad. Dat ding is gewoon bijna gevaarlijk. gigantische rukken aan het stuur met een klein beetje water. Auto begint bijna te springen met een paar hobbeltjes.
Geen gevoel met de weg, geen gevoel in de pedalen en je moet flink roeren als je hem in een versnelling wilt krijgen.
Volgens mij 100k;quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef Hyperdude het volgende:
Hoeveel kms gaan bougies eigenlijk mee?
Volgens boekje iedere inspectie II; dat is dan max. 50000 kms. toch?
Lijkt mij eigenlijk een beetje weinig.
E46 330i met NGK BKR 6E QUP
@plaatje van Bowny; waar is da?
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit. Ik moet nog aan m'n uitgebreide E46-ervaring beginnen, maar als ik het goed begrijp ga ik dus nooit meer van BMW af stappen?
Mwoah, het gaat nu financieel ook al niet geweldig dus achquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaat
Kent iemand het bandenmerk champiro? Dat is nog erger dan wanli in de regen denk ik.
ken ik, is inderdaad waardeloos. echter zo slecht als wanli vind je geen bandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaat
Kent iemand het bandenmerk champiro? Dat is nog erger dan wanli in de regen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |