Mwah, de 330 etc. staat vaker op het M-sport onderstel (volgens mij zelfs standaard). Wegligging bij de snellere modellen is dus alleen maar beter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ach, voorderest rijdt het hetzelfde natuurlijk.. dus wel leuk om zo kennis te maken met de auto (ipv even een blokkie om bij de dealer)
het vermogen moet je r maar ff bijdenken
daar heb je een goed punt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, de 330 etc. staat vaker op het M-sport onderstel (volgens mij zelfs standaard). Wegligging bij de snellere modellen is dus alleen maar beter.
Dat was de 35iS, voorzien van heul veul opties.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:45 schreef oYo het volgende:
[..]
Leuk, alleen beetje eentonig. Laat die persoon de volgende keer een filmpje maken waarbij de de 6-cilinders ook lekker hoort snorren... Zag ook een e89 er tussen, zelfde kleur als de mijne... Beetje in de minderheid.
Misschien ooit een keertje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat was de 35iS, voorzien van heul veul opties.![]()
Tja, jij wilde niet mee...
Wat rijd je nu dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
True!
Mijn volgende auto (over 30k) zou zomaar een BMW kunnen worden
stuur maar ff linkjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Registreer je dan maar eens op het forum. Blijf je een beetje op de hoogte van de ritten e.d.
Weet eigenlijk niet of een sportonderstel standaard is bij een 330.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, de 330 etc. staat vaker op het M-sport onderstel (volgens mij zelfs standaard). Wegligging bij de snellere modellen is dus alleen maar beter.
Het ging dan ook om een E90quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of een sportonderstel standaard is bij een 330.
Staat op mijn uitrustingslijstje als "order options" 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS; dus volgens mij niet als standaard, dat noemen ze nl. "series options".
Setje Bilstein B4 kost ongeveer ¤300; dus zoveel hoeft een behoorlijk onderstel niet te kosten voor een E46.![]()
ff gemist.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het ging dan ook om een E90![]()
...
Ja, ik denk niet dat ze een E46 meegeven bij de "joyride"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ff gemist.![]()
Als je al zo´n lelijke E90 koopt, neem dan een 335
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Bowny het volgende:
Aaaaaight!!! Ik ben weer ver weg en heb aan jullie gedacht
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Bowny het volgende:
Aaaaaight!!! Ik ben weer ver weg en heb aan jullie gedacht
[ afbeelding ]
Haha, fantastischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Bowny het volgende:
Aaaaaight!!! Ik ben weer ver weg en heb aan jullie gedacht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Bowny het volgende:
Aaaaaight!!! Ik ben weer ver weg en heb aan jullie gedacht
[ afbeelding ]
Dan heb je lef. Maar zoals Hyperdude zegt: goed dat die folie er vanaf kan. Wel een vette bak verder natuurlijk, zo'n M5quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef justmattie het volgende:
Even een post van een ander forum...
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze kleur?
Voor de E36 (coupe en sedan) kan ik alle soorten en kleuren knippers vinden voor minder dan 30 euro....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:19 schreef Bowny het volgende:
Hey gasten, ik heb hier in Thailand knippers voorzijde gezien voor ~30 euri.......goedkoop? Imitatie, maar boeit dat?
Dan is het nog niet goedkoop. HL-automotive heeft imitatie liggen voor twee tientjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de E36 (coupe en sedan) kan ik alle soorten en kleuren knippers vinden voor minder dan 30 euro....
maar had jij niet een E46? dan weet ik het niet
ik was vergeten dat je alleen hier in nederland naar marktplaats.nl kan surfenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Bowny het volgende:
Hoeveel kosten units voor de achterzijde (E46)?
Ligt er een beetje aan welke je wil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Bowny het volgende:
Hoeveel kosten units voor de achterzijde (E46)?
RWD > FWDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef piekartz87 het volgende:
Ik moest gisteren met een citroën C4 op pad. Dat ding is gewoon bijna gevaarlijk. gigantische rukken aan het stuur met een klein beetje water.
tsjah als je bv op wanli banden rijdt vind ik dat niet gekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:34 schreef Maharbal het volgende:
Als het nat is, dan let ik echt verschrikkelijk goed op en doe ik geen rare dingen. Laatst gewoon bij het wegrijden wheelspin van 3.000 toeren tot 6.300, puur omdat ik net een beetje te vroeg te diep op het gas ging (let wel, dit was gewoon redelijk normaal wegrijden).
"Ik had wheelspin van 3.000 toeren tot 6.300"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef k_man het volgende:
Eh, 6.300 toeren bij 'redelijk normaal' wegrijden?
Liggen gewoon netjes uniroyals achterop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah als je bv op wanli banden rijdt vind ik dat niet gek
of als je in zijn 1 zit
met de 316 glij ik alle kanten op, vanwege het schoeisel.... dan hou ik de 325 beter op de weg, die staat op uniroyal!
ja en je kan bij de achterwielen natuurlijk zoveel verstellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kan niet eens harder dan 40 met regen, omdat me achteras verschrikkelijk uitgelijnd is. Lees: niet uitgelijnd dus..
Shit. Ik moet nog aan m'n uitgebreide E46-ervaring beginnen, maar als ik het goed begrijp ga ik dus nooit meer van BMW af stappen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef piekartz87 het volgende:
De rijeigenschappen van andere auto's zijn soms schrikbarend slecht in vergelijking met bmw.
Ik moest gisteren met een citroën C4 op pad. Dat ding is gewoon bijna gevaarlijk. gigantische rukken aan het stuur met een klein beetje water. Auto begint bijna te springen met een paar hobbeltjes.
Geen gevoel met de weg, geen gevoel in de pedalen en je moet flink roeren als je hem in een versnelling wilt krijgen.
Volgens mij 100k;quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:52 schreef Hyperdude het volgende:
Hoeveel kms gaan bougies eigenlijk mee?
Volgens boekje iedere inspectie II; dat is dan max. 50000 kms. toch?
Lijkt mij eigenlijk een beetje weinig.
E46 330i met NGK BKR 6E QUP
@plaatje van Bowny; waar is da?
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit. Ik moet nog aan m'n uitgebreide E46-ervaring beginnen, maar als ik het goed begrijp ga ik dus nooit meer van BMW af stappen?
Mwoah, het gaat nu financieel ook al niet geweldig dus achquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaat
Kent iemand het bandenmerk champiro? Dat is nog erger dan wanli in de regen denk ik.
ken ik, is inderdaad waardeloos. echter zo slecht als wanli vind je geen bandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nooit meer, tenzij het financieel niet zo lekker meer gaat
Kent iemand het bandenmerk champiro? Dat is nog erger dan wanli in de regen denk ik.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ken ik, is inderdaad waardeloos. echter zo slecht als wanli vind je geen band(er is er nog 1 maar kom f niet op de naam, maar dat is een wanli met een andere naam, zelfde profiel en net zo slecht
)
Dat zou goed kunnen kloppen. Alleen ververs ik de olie wat sneller dan iedere 25000 km.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij 100k;
25k oil service
50k Insp 1
75k oil
100k insp 2
125k oil
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |