abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87448437
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat is een OT?
Onbepaalde Tijd. Oftewel, soort van vast contract. Je mag er zolang werken als je wilt.

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef Dipstaart het volgende:
Is het de bedoeling dat een teamleider de vulploeg leidt of mogen ze hier nog steeds vulploegleiders voor aanwijzen? Ik ben het nl een beetje zat aan het worden om TL taken te doen terwijl ik daar niet voor betaald wordt (ivm te hoog contract).
Zelfde gebeurd bij mij. Moet zelf ook regelmatig Vulploeg Leider zijn en paar andere TL taken. Dus tja.
pi_87452989
Hallo allemaal, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.
13 september heb ik een contract getekend bij AH en had zoals iedereen die begint een proeftijdvan 2 periodes. Ik heb het daar 3 weken volgehouden (geen leuke collega's) vorige week zou het mijn 4e week zijn, ik moest maandag werken, maar ben niet geweest, ze hebben me toen een paar keer gebeld maar heb ook niet opgenomen. Daarna hebben ze me niet meer gebeld en ik heb hun ook niet meer gebeld. Maar mijn vraag is dus ik heb daar wel 3 weken gewerkt dus ik hoor wel geld te krijgen toch? En ze zeggen dus om de 4 wken? Ik neem aan dat ik dan gister geld had moeten krijgen (dit is week 5) morgen is het dus een maand geleden dat ik daar een contract heb getekend duss..... Nou ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven :) Alvast Bedankt!!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:54:22 #178
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87453622
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Candylicious het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.
13 september heb ik een contract getekend bij AH en had zoals iedereen die begint een proeftijdvan 2 periodes. Ik heb het daar 3 weken volgehouden (geen leuke collega's) vorige week zou het mijn 4e week zijn, ik moest maandag werken, maar ben niet geweest, ze hebben me toen een paar keer gebeld maar heb ook niet opgenomen. Daarna hebben ze me niet meer gebeld en ik heb hun ook niet meer gebeld. Maar mijn vraag is dus ik heb daar wel 3 weken gewerkt dus ik hoor wel geld te krijgen toch? En ze zeggen dus om de 4 wken? Ik neem aan dat ik dan gister geld had moeten krijgen (dit is week 5) morgen is het dus een maand geleden dat ik daar een contract heb getekend duss..... Nou ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven :) Alvast Bedankt!!
Het is niet echt netjes van je dat niet zomaar niet op kwam dagen, maar ik zou voor de zekerheid even naar de AH bellen. Daar kunnen ze je alles vertellen.

Mocht je geld krijgen dan krijg je dat volgende week maandag ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_87455536
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef Candylicious het volgende:
Je proeftijd is 4 weken volgens mij, misschien meer als je dat anders afgesproken hebt. Je had gewoon kunnen bellen dat je niet meer wilde werken binnen die tijd, was wel netter geweest dan gewoon niet op komen dagen. Je geld zou je inderdaad gewoon moeten krijgen, komende maandag (18 oktober) als het goed is.
pi_87456055
Bedankt voor de reacties. Ik zal ff uitleggen waarom ik niet zo netjes ben geweest, want jullie kunnen wel allemaal zeggen dat het niet netjes was, maar ja jullie weten niet de hele verhaal? Mijn teamleider en ik hadden een paar afpraken gemaakt, maar hij hield zich niet aan de afpraken, waardoor ik problemen kreeg, ik ga jullie niet precies vertellen wat er gaande was, want dat is prive. Maar geloof mij nou maar dat jullie het ook niet leuk zouden vinden. Maar ik wacht wel even af, want ik hoef m'n teambegeleider niet meer te spreken.. Nogmaals bedankt voor de reacties :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:10:33 #181
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_87456155
De TT klopt ook niet meer nu het herfst is :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87456234
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:51 schreef bigbass het volgende:

[..]

Je proeftijd is 4 weken volgens mij, misschien meer als je dat anders afgesproken hebt. Je had gewoon kunnen bellen dat je niet meer wilde werken binnen die tijd, was wel netter geweest dan gewoon niet op komen dagen. Je geld zou je inderdaad gewoon moeten krijgen, komende maandag (18 oktober) als het goed is.
Mijn proeftijd was 2 periodes = 8 weken, stond ook zo in m'n contract. En er stond dus dat ik om de 4 weken betaald zou krijgen, vandaar dat ik daar vanuit ging :) Maar ja ff af w8en tot aanstaande maandag :)
Thnx voor je reactie :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:22:50 #183
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87456596
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:07 schreef Candylicious het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik zal ff uitleggen waarom ik niet zo netjes ben geweest, want jullie kunnen wel allemaal zeggen dat het niet netjes was, maar ja jullie weten niet de hele verhaal? Mijn teamleider en ik hadden een paar afpraken gemaakt, maar hij hield zich niet aan de afpraken, waardoor ik problemen kreeg, ik ga jullie niet precies vertellen wat er gaande was, want dat is prive. Maar geloof mij nou maar dat jullie het ook niet leuk zouden vinden. Maar ik wacht wel even af, want ik hoef m'n teambegeleider niet meer te spreken.. Nogmaals bedankt voor de reacties :)
Het feit dat je teamleider zich niet volledig aan zijn afspraken houdt is niet een reden om het zelf ook maar niet te doen. Maargoed, dat even terzijde. Je kunt je ook gewoon tot je (a)sm wenden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87477973
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:12 schreef Candylicious het volgende:

[..]

Mijn proeftijd was 2 periodes = 8 weken, stond ook zo in m'n contract. En er stond dus dat ik om de 4 weken betaald zou krijgen, vandaar dat ik daar vanuit ging :) Maar ja ff af w8en tot aanstaande maandag :)
Thnx voor je reactie :)
Ja, kan zijn dat je aan het begin van een periode begint met werken, dan 4 weken werkt en dan duurt het nog een week voordat je het geld van die periode krijgt.
pi_87527244
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:07 schreef Candylicious het volgende:
Wanneer ben je begonnen met werken, dan? Dan check ik even of je al geld zou moeten hebben ontvangen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:52:25 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87527811
Is a.s. maandag personeelskorting bij salaris inbegrepen? Ik weet niet meer precies wanneer het de laatste keer was dat het erbij zat :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87528348
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef monsterd. het volgende:
Is a.s. maandag personeelskorting bij salaris inbegrepen? Ik weet niet meer precies wanneer het de laatste keer was dat het erbij zat :P
Jup *O* laatste keer was in juni namelijk *O* hebben collega en ik vorige week nog even opgezocht :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_87528421
aanstaande medewerker meld zich, vandaag te horen gekregen dat het voor 90% zeker is. Morgen hoor ik het definitief,wat verdient een all inloner veel zeg bij de AH :O
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:32:14 #189
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87528995
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Jup *O* laatste keer was in juni namelijk *O* hebben collega en ik vorige week nog even opgezocht :P
Ooh fijn! Ik heb wegens onbetaald verlof tot januari dus niet gewerkt en nu kan ik toch rekenen op wat centjes! :7
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87532168
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:11 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ah, cool.
pi_87532249
Wat verdien ik bij de AH, met een all-in uurloon?

* tot en met 15 jaar ¤ 4,08
* 16 jaar ¤ 4,70
* 17 jaar ¤ 5,37
* 18 jaar ¤ 6,08
* 19 jaar ¤ 7,10
* 20 jaar ¤ 8,27
* 21 jaar ¤ 9,61
* 22 jaar ¤ 11,17
* 23 jaar en ouder ¤ 13,03

Bovenstaande uurlonen zijn van toepassing in een vulploeg, verkoop- of kassateam en zijn bruto.

[ Bericht 3% gewijzigd door einschtein op 15-10-2010 09:24:34 ]
pi_87532626
ik vind het veel in vergelijking met de mac donalds (6,20) op je 21 e
pi_87534178
Niet vergeten dat dit een all-in uurloon is, he. Inclusief een vast percentage winstuitkering, je vakantiegeld van je contract uren en nog meer dingen.

De winstuitkering, wanneer die hoger is dan het vooraf bepaalde percentage, krijg je tegelijk met de mensen uitbetaald die een contract van 12 uur of meer hebben.

[ Bericht 46% gewijzigd door einschtein op 15-10-2010 09:27:05 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:14:09 #194
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_87534604
Ik verdien +/- ¤ 3,50 netto en ben 17
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_87537990
De cijfers zijn van de website van Albert Heijn, dus.
pi_87539021
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef einschtein het volgende:
Wat verdien ik bij de AH, met een all-in uurloon?

* tot en met 15 jaar ¤ 4,04
* 16 jaar ¤ 4,65
* 17 jaar ¤ 5,32
* 18 jaar ¤ 6,02
* 19 jaar ¤ 7,03
* 20 jaar ¤ 8,19
* 21 jaar ¤ 9,52
* 22 jaar ¤ 11,06
* 23 jaar en ouder ¤ 12,90

Bovenstaande uurlonen zijn van toepassing in een vulploeg, verkoop- of kassateam en zijn bruto.
DIt zijn de oude bedragen met + 1% zijn

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef einschtein het volgende:
Niet vergeten dat dit een all-in uurloon is, he. Inclusief een vast percentage winstuitkering, je vakantiegeld van je contract uren en nog meer dingen.

Je vakantiegeld van de uren die je boven contract werkt, krijg je later. Op het moment dat de rest, mensen boven de 12 contracturen, dat ook doen. Zelfde geld voor winstuitkering.
Klopt niet wat je zegt, je krijgt nameijk over ieder gewerkt uur de 33% toeslag voor afkoop. Het enige wat e niet af (kunnen) kopen is het variabele deel winstuitkering waardoor je dat te gelijk met de 12+ers ontvangt. De rest ontvang je gewon per periode ook vakantiegeld van uren boven contract
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_87549178
Had het daar nog over met m'n baas, aangezien ik stop op 27 november. Ze wou m'n contract tot zegmaar de winstuitkering bekend was laten lopen, maar aangezien ik een all-in loon heb was het niet nodig. Wel gaar trouwens, want ik heb dus verdomme een 11uur contract :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_87551386
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wanneer ben je begonnen met werken, dan? Dan check ik even of je al geld zou moeten hebben ontvangen.
Ik ben 13 september begonnen en 4 oktober is mijn contract beeindigt (3 weekjes dus en dat was nog in me proeftijd)
pi_87561037
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

DIt zijn de oude bedragen met + 1% zijn
[..]

Klopt niet wat je zegt, je krijgt nameijk over ieder gewerkt uur de 33% toeslag voor afkoop. Het enige wat e niet af (kunnen) kopen is het variabele deel winstuitkering waardoor je dat te gelijk met de 12+ers ontvangt. De rest ontvang je gewon per periode ook vakantiegeld van uren boven contract
Vakantiegeld krijg ik niet per periode uitbetaald. En ik werk elke periode standaard boven mijn uren.

En die 1% zal ik er nog even bovenop drukken.
pi_87561081
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:01 schreef Candylicious het volgende:

[..]

Ik ben 13 september begonnen en 4 oktober is mijn contract beeindigt (3 weekjes dus en dat was nog in me proeftijd)
Kijk, dan heb je bij de vorige loonronde nog geen recht gehad op uitbetaling. Er werd namelijk op maandag 20 september uitbetaald. En de week voor die datum, hoort bij de volgende periode.

Dus komende maandag, 18 oktober, krijg jij je loon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')