Belachelijk dat het in ene winkel wel gegeven wordt en in de andere dan weer niet..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:13 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen zaterdag een OTje gekregen.
Het zal er wel vanaf hangen hoe goed een winkel het doet en hoeveel ruimte ze hebben binnen het budget. Scheef, maar ik snap het op zich wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Belachelijk dat het in ene winkel wel gegeven wordt en in de andere dan weer niet..
De manager kan dat toch zelf bepalen, dan kan het nog belachelijk zijn dat het in het ene filiaal niet gegeven wordt. Het niet krijgen van een OT kan ook te maken hebben met de meerwaarde van het houden van het desbetreffende personeelslid. Dus zo belachelijk is dat ook weer nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Belachelijk dat het in ene winkel wel gegeven wordt en in de andere dan weer niet..
Ligt aan de winkel en ook aan je winkelgroep-manager. Als het niet uit kan om een OT uit te delen aan een persoon, dan gebeurd het gewoon niet. Als je zeker weet dat je die mensen nodig hebt, voor behoud van een goed lopende zaak, dan kun je die mensen gewoon een OT geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pff spiegelend vullen?quote:
Spiegelend vullen is logischer? Want soms is er geen tijd om te spiegelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Als je vult vul je niet alles, alleen datgene dat er besteld is/ binnen is gekomen, spiegelend vullen is hetgene dat je vult tijdens het vullen spiegelen en de dingen eromheen ook, als je niet spiegelend vult dan spiegel je achteraf, Dat vind ik trouwens wel lekkerder aangezien je dan per rij kan werken..
Wat is een OT?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:13 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen zaterdag een OTje gekregen.
Hier is in ieder geval de regel dat de vulshift altijd geleid wordt door een teamleider. Vroeger werkten we wel met vulploegleiders, maar dat is afgeschaft sinds er een van de nieuwe besturingsmodellen werd ingevoerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:30 schreef Dipstaart het volgende:
Is het de bedoeling dat een teamleider de vulploeg leidt of mogen ze hier nog steeds vulploegleiders voor aanwijzen? Ik ben het nl een beetje zat aan het worden om TL taken te doen terwijl ik daar niet voor betaald wordt (ivm te hoog contract).
same here, we hebben nog wel de term "tallent" voor potentieel teamleiders. En vaak houd dat dus wel in vulploeg leiden zonder er op dat moment voor betaalt te krijgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval de regel dat de vulshift altijd geleid wordt door een teamleider. Vroeger werkten we wel met vulploegleiders, maar dat is afgeschaft sinds er een van de nieuwe besturingsmodellen werd ingevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |