quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:06 schreef Godtje het volgende:
Dan ga je ergens anders werken.
Opgelost.
Nou, ze willen dat je tijdens het vullen de boel meespiegelt, maar als je niet gratis wil werken, dan doe je dat nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:08 schreef Pharkus het volgende:
Kortom het wordt een zooitje met lege schappen bij de ah?
Je denkt toch niet dat ik als een jostie iedere pot pindakaas ga omdraaien totdat ik die van calve heb he? Dan ga ik wel naar de aldi, dan weet ik zeker dat ik geen calve heb.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ze willen dat je tijdens het vullen de boel meespiegelt, maar als je niet gratis wil werken, dan doe je dat niet
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:13 schreef o.us het volgende:
Ik heb wel werk voor je. Kan je veel tompoezen eten en heb je een hoelahoep thuis liggen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:13 schreef o.us het volgende:
Ik heb wel werk voor je. Kan je veel tompoezen eten en heb je een hoelahoep thuis liggen?
Nee echt? Welkom in mijn wereld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die naar school
moeten.
Dus die gieren uit Zaandam die toch al hooguit 2,56 per uur betalen vinden dat nu ook nog teveel en vinden dat je maar voor niks moet komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:05 schreef Paxcon het volgende:
Ja.. Vanaf nu wordt er niet meer gespiegeld (alles naar voren gehaald) en krijg je enkel nog tot de vulnorm uitbetaald. Als je die niet haalt, moet je maar gratis werken
Het punt is nu, dat wanneer je 's ochtends werkt, je al om bijv. 7u30 klaar kan zijn. Dan ben je dus vet vroeg opgestaan om 1,5 uurtje te vullen en als je pas om 9 uur op school hoeft te beginnen kun je eerst weer naar huis om daar je tijd te verspillen![]()
Dat betaalt vast ook niet meer zo leuk als vroegerquote:
Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:39 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Dus die gieren uit Zaandam die toch al hooguit 2,56 per uur betalen vinden dat nu ook nog teveel en vinden dat je maar voor niks moet komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |