alleen tussen 9 en 18 hequote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef UncleSam het volgende:
Moet je bij je (a)sm zijn idd, die kan het deblokkeren. Je kan btw vandaag toch plaza niet op vanuit huis, is uitgeschakeld ivm drukte.
Niet op mijn salarisstrookjequote:Op maandag 20 september 2010 17:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
mvp was vorige periode dacht ik
Mvp stond er bij mij inderdaad vorige periode al op.quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op mijn salarisstrookje?
Ow...quote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef Silverstone het volgende:
[..]
Mvp stond er bij mij inderdaad vorige periode al op.
Met ienemienemutte en wat natte vinger werkquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe wordt eigenlijk de vulnorm berekend? en wie berekend dat?
Sukkelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik ben per direct onstlagen ;d
Nohquote:
2 maanden, dan hebben ze je wel heel erg nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Noh
Had mijn ontslag aangevraagd, maar moest opeens nog 2 maanden doorwerken als opzegtermijn
En afgelopen week ging ik uit etc, en toen heb ik me ziek gemeld. Toen kwamen er foto's op hyves en toen ging heel het MT mijn hyves + vrienden afspeuren
hmm, denk dat het eerder woede was omdat toen ik mijn ontslag aan vroeg, ongeveer alles waarover je kon klagen maar heb geklaagd. Het is en was ook een paupertent (Y)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 maanden, dan hebben ze je wel heel erg nodig
Maar omdat jij weg bent gegaan is het geen paupertent meer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
hmm, denk dat het eerder woede was omdat toen ik mijn ontslag aan vroeg, ongeveer alles waarover je kon klagen maar heb geklaagd. Het is en was ook een paupertent (Y)
Dat weet ik niet, ik kom er niet meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar omdat jij weg bent gegaan is het geen paupertent meer?
Toevallig gisteren meer bekend geworden. De winnaars hebben een werkreisje gewonnen naar Valencia en Alicantequote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hier of meer over de prijs van de Jackpotronde AGF (Winkelwedstrijd)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |