dat was wel zo ja, het is wel duidelijk dat ik weg ga als ik stage ga lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef NJ het volgende:
Als je het goed kan motiveren en desbetreffend persoon geen enkele intentie heeft om een carriere bij Albert Heijn voort te zetten dan wil er tegenwoordig in het geval van een contract van zes uur nog wel eens af en toe misschien zijdelings per ongeluk een oogje dicht geknepen worden met betrekking tot een vast contract.
Ik zei op een zekere dag een keertje tegen m'n bedrijfsleider dat m'n contract binnenkort afliep. Hij antwoordde met: "Oh, dan maken we daar toch een onbepaalde tijd contract van." Binnen een minuut was het gepiept.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef NJ het volgende:
Als je het goed kan motiveren en desbetreffend persoon geen enkele intentie heeft om een carriere bij Albert Heijn voort te zetten dan wil er tegenwoordig in het geval van een contract van zes uur nog wel eens af en toe misschien zijdelings per ongeluk een oogje dicht geknepen worden met betrekking tot een vast contract.
Gek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat was wel zo ja, het is wel duidelijk dat ik weg ga als ik stage ga lopen.
Dan is het antwoord 'nee' en 'nee'.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gek.
Gewoon zeggen: hij's vast nu he? Dus mag ik onbetaald verlof voor stagetijd en/of alleen zaterdag werken.
Als jij een vast contract krijgt, omdat je dan en dan toch weggaat en je komt daar op terug, dan kan je er donder op zeggen dat je die antwoorden gaat krijgen.quote:
Hoohoo! Ik heb al een vast contract per definitie. Dus ik werk 4 jaar bij het bedrijf en moet 6mnd op stage.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij een vast contract krijgt, omdat je dan en dan toch weggaat en je komt daar op terug, dan kan je er donder op zeggen dat je die antwoorden gaat krijgen..
Zal vast, maar we hebben het niet over jou, dropstaaf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoohoo! Ik heb al een vast contract per definitie. Dus ik werk 4 jaar bij het bedrijf en moet 6mnd op stage.
"Hoi baas, ik ga binnenkort op stage"
"Ow, je hebt een jaarcontract blablabla"
"Okee, maar ik wil dus alleen zaterdags werken snap je?"
"Ow, daar moeten we naar kijken dan etc etc etc"
Goed, gaandeweg zeggen ze dan:
"Je moet anders maar ontslag nemen"
Dan kom ik met mijn CAO/etc. waarin staat dat er een mogelijkheid is tot passend werk en/of verlof/onbetaald verlof.
Bij mij was het anders geen probleem.. Heb een vast contract sinds juni en heb nu een half jaar verlof ivm stagequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij een vast contract krijgt, omdat je dan en dan toch weggaat en je komt daar op terug, dan kan je er donder op zeggen dat je die antwoorden gaat krijgen..
Hoi dropstaafquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Bij mij was het anders geen probleem.. Heb een vast contract sinds juni en heb nu een half jaar verlof ivm stage
Dropstaaf..? Die snap ik effe nietquote:Op woensdag 8 september 2010 06:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi dropstaaf![]()
(jouw voorbeeld gebruikte ik een beetje)
Rene zijn flauwheidquote:Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dropstaaf..? Die snap ik effe niet
NJ noemde mij een 'dropstaaf' omdat ik zo deed. Dus noem ik jou 'dropstaaf' omdat jij zo deed tov. je baas (onbetaald verlof etc)quote:Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dropstaaf..? Die snap ik effe niet
Nope, extra mensen om 6 uur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoorde vandaag dat ze vanmorgen en morgenochtend om 5:00 beginnen op de bakkerij ivm de vele boulonges... overal zo?
Hoop dat je er dan wel aan denkt om de ovens een uur eerder in te stellen zodat ze eerder aangaan, anders heb je er nog steeds niets aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoorde vandaag dat ze vanmorgen en morgenochtend om 5:00 beginnen op de bakkerij ivm de vele boulonges... overal zo?
Je kunt toch op zaterdag werken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil werken bij de AH in groningenZag dat ze mensen nodig hadden.
Maar ik denk dat het een beetje lastig is met mijn wisselende rooster....
Nee ik ben daar niet op zaterdag en ik heb een baan voor doordeweeks nodig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt toch op zaterdag werken?
Boeiend. Als je ene wisselend rooster hebt zal het alleen inhouden dat je een X aantal uren moet werken. Wanneer en hoe: het liefst overdag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ben daar niet op zaterdag en ik heb een baan voor doordeweeks nodig.
Mijn geliefde tekst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:48 schreef Perunage het volgende:
Wanneer word ik uitbetaald in 2010?
Standaard wordt je om de 4 week uit betaald bij Albert Heijn. Om het voor iedereen net wat makkelijker te maken staan de dagen wanneer je uitbetaald wordt hieronder. De tijd wanneer je je salaris binnen krijgt is voor iedereen anders, hier is geen touw aan vast te knopen.
26 juli
23 augustus
20 september
18 oktober
15 november
15 december
tvp
Ik heb hem zelf gedaan, 14 meter, ik was serieus heel erg vroeg klaar. Veranderde opzich heel weinig in de laatste meters alleen in de sla/salades en groente. Maar ja ik heb het dan ook wel makkelijk dat de maximumworp vanuit het HK 12 meter is. Dus ik dingen breder moet zetten. Om 6 uur begonnen en was om 10 uur al klaar.quote:Op maandag 13 september 2010 15:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn geliefde tekst.
Maaruh, hoe was de WORP Panklaar? Collega van mij heeft hem uitgevoerd, toen ik naar huis ging was ie nog bezig.
In 4 uur al klaar? Mijn collega was veel langer bezig, en die had 5 meter ofzo.quote:Op maandag 13 september 2010 20:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf gedaan, 14 meter, ik was serieus heel erg vroeg klaar. Veranderde opzich heel weinig in de laatste meters alleen in de sla/salades en groente. Maar ja ik heb het dan ook wel makkelijk dat de maximumworp vanuit het HK 12 meter is. Dus ik dingen breder moet zetten. Om 6 uur begonnen en was om 10 uur al klaar.
Let we soms heb je masselquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
In 4 uur al klaar? Mijn collega was veel langer bezig, en die had 5 meter ofzo.
Je krijgt sowieso geen winstuitkering bij een franchise, hoe het verder zit weet ik niet, volgens mij krijgen de dure werknemers wat meer(aangezien ze er meer baat bij hebben om deze te houden) en de vakkenvullertjes wat minder, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:38 schreef ti84plus het volgende:
Verschilt het loon van een franchise van de normale AH? En kan ik bij een franchise ook gewoon werken met all-in loon ofniet? Ben van plan zo'n 15 - 25 uur te werken per week
Ik zou ¤5,32 krijgen met all-in loon bij een normale AH.
15+ uur op contract is GEEN all-in loon. Dit houdt in dat je excl. krijgt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:38 schreef ti84plus het volgende:
Verschilt het loon van een franchise van de normale AH? En kan ik bij een franchise ook gewoon werken met all-in loon ofniet? Ben van plan zo'n 15 - 25 uur te werken per week
Ik zou ¤5,32 krijgen met all-in loon bij een normale AH.
Reden genoeg waarom ik het ook stelselmatig weiger. Al is het voordeel voor mij: ik word dan die hele dag niet ingeplandquote:Op donderdag 16 september 2010 17:54 schreef bigbass het volgende:
Ik wordt weer lekker genaaid door mijn ASM. Heb vorige week maandag omdat zij het me vroeg een ochtendje extra gewerkt. Had er op dat moment echt geen behoefte aan eigenlijk, zeker omdat ik ook ziekig was, maar toch gedaan omdat er niemand anders was en het geld toch wel leuk is.
Wordt ik deze week doodleuk 4 uur minder ingeroosterd (op een contract van 8 uur in de week) "omdat ik nog uren over had". Oftewel, ik krijg evenveel betaald, maar ben er 2 in plaats van 1 dag aan kwijt.
Dat was ook de laatste keer dat ik extra werkte zonder heel duidelijke afspraken hierover op deze manier.
lol denk dat weinig tot geen studenten zoveel verdienen. Of je moet teamleider met 3 jaar ervaring zijn die elke avond, de weekenden en alle grote vakanties werkt... maarja wat heb je dan aan t geld als je toch niet gebruiktquote:Op donderdag 16 september 2010 19:00 schreef UncleSam het volgende:
Even een waarschuwing voor iedereen hier, letten jullie op de stufigrens van ¤ 13.215,83.
Vinden ze dat niet lastig? Lijkt me dat ze liever iemand nemen met een vast rooster.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeiend. Als je ene wisselend rooster hebt zal het alleen inhouden dat je een X aantal uren moet werken. Wanneer en hoe: het liefst overdag.
Probeer het eens.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vinden ze dat niet lastig? Lijkt me dat ze liever iemand nemen met een vast rooster.
Ik ging er structureel overheen en zette dus mijn stufi geregeld stop. Om bovenstaande reden, doch had ik voldoende tijd om het weer uit te gevenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
lol denk dat weinig tot geen studenten zoveel verdienen. Of je moet teamleider met 3 jaar ervaring zijn die elke avond, de weekenden en alle grote vakanties werkt... maarja wat heb je dan aan t geld als je toch niet gebruikt
alleen tussen 9 en 18 hequote:Op maandag 20 september 2010 10:37 schreef UncleSam het volgende:
Moet je bij je (a)sm zijn idd, die kan het deblokkeren. Je kan btw vandaag toch plaza niet op vanuit huis, is uitgeschakeld ivm drukte.
Niet op mijn salarisstrookjequote:Op maandag 20 september 2010 17:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
mvp was vorige periode dacht ik
Mvp stond er bij mij inderdaad vorige periode al op.quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op mijn salarisstrookje?
Ow...quote:Op maandag 20 september 2010 18:18 schreef Silverstone het volgende:
[..]
Mvp stond er bij mij inderdaad vorige periode al op.
Met ienemienemutte en wat natte vinger werkquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe wordt eigenlijk de vulnorm berekend? en wie berekend dat?
Sukkelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik ben per direct onstlagen ;d
Nohquote:
2 maanden, dan hebben ze je wel heel erg nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Noh
Had mijn ontslag aangevraagd, maar moest opeens nog 2 maanden doorwerken als opzegtermijn
En afgelopen week ging ik uit etc, en toen heb ik me ziek gemeld. Toen kwamen er foto's op hyves en toen ging heel het MT mijn hyves + vrienden afspeuren
hmm, denk dat het eerder woede was omdat toen ik mijn ontslag aan vroeg, ongeveer alles waarover je kon klagen maar heb geklaagd. Het is en was ook een paupertent (Y)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 maanden, dan hebben ze je wel heel erg nodig
Maar omdat jij weg bent gegaan is het geen paupertent meer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
hmm, denk dat het eerder woede was omdat toen ik mijn ontslag aan vroeg, ongeveer alles waarover je kon klagen maar heb geklaagd. Het is en was ook een paupertent (Y)
Dat weet ik niet, ik kom er niet meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar omdat jij weg bent gegaan is het geen paupertent meer?
Toevallig gisteren meer bekend geworden. De winnaars hebben een werkreisje gewonnen naar Valencia en Alicantequote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hier of meer over de prijs van de Jackpotronde AGF (Winkelwedstrijd)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |