De rechter is A. Nus van de rechtbank te Arnhem,quote:
Jij hebt niks te bepalen, en je leger ook niet. Je leger staat namelijk niet boven het civiel recht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Goed maar wel het leger. Omdat er op dit moment geen rechter is neem ik de leiding
Dus ik bepaal.
1.De brief is niet ondertekend door de rechter
Goed maar het brief is niet ondertekend door de rechter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De rechter is A. Nus van de rechtbank te Arnhem,
[..]
Jij hebt niks te bepalen, en je leger ook niet. Je leger staat namelijk niet boven het civiel recht.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:55 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Goed maar het brief is niet ondertekend door de rechter.
En A.Nus is lid van de flat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De rechter is A. Nus van de rechtbank te Arnhem,
[..]
Jij hebt niks te bepalen, en je leger ook niet. Je leger staat namelijk niet boven het civiel recht.
Halloquote:
Onpartijdigquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nee waarom zou een onpartijdige rechter lid moeten zijn van de flat?
Nee, waarom zou dat moeten. Hij is een rechter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Onpartijdig![]()
Hij is zeker niet eens een fok user
Eerst een muiltje om jouquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dierenarts!
We hebben nog iemand nodig die een muiltje om Apij te doen.
Jezus wat ben jij een kleuter zegquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Geachte heer Hajee,
De oproep is per post gedaan. Doorzoekt u uw eigen postbus nog eventjes.
Hieronder het vonnis van de rechtbank te Arnhem.
Verder vind ik het onacceptabel dat u mij op deze manier schrijft.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Ir. Yundai
BRIEFGEHEIM! ENKEL TE OPENEN DOOR ONTVANGER ZUSTER DOTTEY EN LEVENSPARTNER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort geding en betekening op dezelfde dag en ook nog een zondag![]()
Onvolledige, vage adressen.
Type-/spelfouten.
Het onder 5.3 bepaalde ? Ik zie helemaal geen 5.3![]()
Verder hebben we in de FOK!flat geen geheimen voor elkaar en gaat de post niet in de bus maar in dit topic. Geen dagvaarding gezien in dit topic dus geen procedure.
Fireworks heeft geen spellingscontrolequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kort geding en betekening op dezelfde dag en ook nog een zondag![]()
Onvolledige, vage adressen.
Type-/spelfouten.
Het onder 5.3 bepaalde ? Ik zie helemaal geen 5.3![]()
Verder hebben we in de FOK!flat geen geheimen voor elkaar en gaat de post niet in de bus maar in dit topic. Geen dagvaarding gezien in dit topic dus geen procedure.
Oooooooh, zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef Hyundai het volgende:
Het punt is, ik wil dat het appartement gerepareerd wordt
Ik vond zo'n vonnis wel stoerquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oooooooh, zeg dat dan gewoon![]()
Zodra Dottey terug is zal ik haar vragen het overbodige blokje lucht te verwijderen.
Ik vind de kamer van Kai ietswat saaiquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:28 schreef HaJee het volgende:
Dottey, hier is alvast een gedeeltelijke invulling voor onze nieuwe verdieping. Als je het wat vindt tenminste.
[ afbeelding ]
Een bescheiden zwembad en een kamer voor Kai.
Ik heb eigenlijk nog niet aan mijn twee katten gedacht. Gaat dat samen met Kai ?
Eerst nog een paar keer oefenen. Je hebt al een mooi kantoor op een A-locatie. Nou nog je LOI-cursus advocatuur met goed gevolg afsluitenquote:
Ik had ook een reactie gegeven op jouw ding namelijk het volgende..quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Mijn Anti-terreurinterventie is nog niet in het flatgebouw terug te vinden:
Het verdiep:
[ afbeelding ]
Met daarboven, links:
[ afbeelding ]
en rechts aan het raam:
[ afbeelding ]
Jawel. Jouw zaken gaan denk ik ook wel hard. Heb jij geen extra kamerruimte nodig om jouw zaak uit te breiden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef Joosterd het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn FOK appartement te verkopen en een appartement te krijgen met balkon.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |