akkoord!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Starm het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht dat je goed samen werkt met ons
Overigens is de mening van het leger ook belangrijk want die zijn hogerquote:
Onze laatste job is piloot akkoord of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik maak zo wel even wat, ik wil wel bij het FOK!flat leger horen.
Ok, ok, wat wilt het leger dan van mij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Overigens is de mening van het leger ook belangrijk want die zijn hoger
Lees het topic stukje terugquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Ok, ok, wat wilt het leger dan van mij?
Als dat het laatste is dan begin ik wel als eenmansleger of terrorist.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Onze laatste job is piloot akkoord of niet?
Goed wat wi lje zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Als dat het laatste is dan begin ik wel als eenmansleger of terrorist.
Die bestrijd terroisme en houd orde akkoord of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Je bedoelt voorang, maar wat stelt het leger dan voor, Ik vraag hierbij goedkeuring voor mijn operatie!
akkoord,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Die bestrijd terroisme en houd orde akkoord of niet?
Ja is goed leger zit nu vol.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:11 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
akkoord,
krijg ik nu goedkeuring om als kolonel, en in uw gezag de operatie tot een goed eind te brengen?
Je eerste missie is stroopdosch uitschakelen hij is begonnen met een eenmansterroistleger ik wil graag ook een paint zien.quote:
Geachte buurman,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
Makkelijk, ik zit naast een advocaten bureau, dan wil ik meteen even zeggen dat ik het niet normaal vind dat mijn appartement op lucht staat, en dat mijn bovenburen te veel herrie maken...
Als u nog steeds last heeft van herrie moet u ons maar bellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
Makkelijk, ik zit naast een advocaten bureau, dan wil ik meteen even zeggen dat ik het niet normaal vind dat mijn appartement op lucht staat, en dat mijn bovenburen te veel herrie maken...
Mocht Zuster Dottey binnen één week de schade niet hersteld hebben, zullen wij een civiele procedure starten waar ook alle bewoners boven verdieping 29 betrokken zullen worden. Dan zullen wij u oproepen als getuige.quote:
Geachte cliënt,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
Geachte Heer Hyundai,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef Hyundai het volgende:
SANCTIE
Zuster Dottey
FOK!flat 36A
Betreft: Slecht onderhoud en instabiele constructie van FOK!flat.
Zeer geachte zuster Dottey,
Middels deze brief wil ik u informeren over het feit dat een aantal inwoners ontevreden is over het onderhoud aan de FOK!flat. Het betreft de heer Snaavel, wonend op nummer 29A en Dhr. Ir H. Yundai, wonend en werkend op 29B,C en D.
De situatie is als volgt. De gehele 29ste verdieping staat op een stuk lucht. De gehele verdieping is onstabiel en op dit moment onbewoonbaar. Dit brengt ernstige schade aan Dhr. Snaavel. Hij heeft geen betrouwbaar appartement om in te wonen. Ook brengt u het advocatenkantoor Hyundai ernstige financiële schade toe. Het appartement is ontoegankelijk en hierdoor loopt het advocatenkantoor grote inkomsten mis.
Middels een kort geding heeft de rechter u een dwangsom opgelegd van 5.000 euro per dag. Deze bent u verplicht uit te betalen aan Dhr. Snaavel en Drs. Ir. H. Yundai. Deze dwangsom wordt per dag dat de schade niet hersteld is, verdubbeld.
Bijgevoegd een kopie van het rechterlijk bevel. Ik en mijn cliënt hopen dat u de schade zo spoedig mogelijk zult herstellen. Mocht dit binnen één week nog niet gebeurd zijn, zullen wij een civiele procedure starten.
Met vriendelijke groeten,
Drs. Ir Henk Yundai.
Advocatenkantoor Hyundai
FOK!flat 29BCD
zijn verblijfplaats is jammergenoeg niet gekend...quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:49 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Je eerste missie is stroopdosch uitschakelen hij is begonnen met een eenmansterroistleger ik wil graag ook een paint zien.
Geachte,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte Heer Hyundai,
Omdat Zuster Dottey even afwezig is ben ik als haar levenspartner zo vrij kort op uw brief te reageren.
Wij hebben vaag wat vernomen over de genoemde klachten. Het kort geding waar u over schrijft is bij ons niets van bekend. Daar zou Zuster Dottey partij in zijn en gehoord moeten worden dus hoe zit dat ?
Verder is het gerechtelijk bevel waar u over schrijft niet bijgevoegd.
Kortom, deze zaak rammelt aan alle kanten en Zuster Dottey zal dan ook geen dwangsommen of andere schadevergoedingen betalen tot er een fatsoenlijke procedure wordt doorlopen waarin Zuster Dottey ook gekend en gehoord wordt.
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
Geachte heer Waardeloos Automerk,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:29 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Geachte,
Zuster Dottey is door de rechter opgeroepen om haar verhaal te doen. Ze is echter nooit opgedagen op de hoorzitting, zodoende is het kort geding gewonnen door mij en mijn cliënt. Ik wil u er nogmaals op wijzen dat Zuster Dottey verplicht is de dwangsom te betalen, deze zal iedere dag oplopen. Desnoods zullen wij een incassobureau inschakelen.
Ik zal het gerechtelijk bevel zsm door de brievenbus gooien.
Met vriendelijke groet,
Dr. Ir. H. Yundai
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte heer Waardeloos Automerk,
Wilt u mij een link doen toekomen naar de post in ons mooie topic waarin Zuster Dottey wordt opgeroepen voor de rechter te verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
Post dit over 10 jaar nog eens weer als je klaar bent met je studie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef apij4125 het volgende:
Goed om dit topic te redde nword ik wel even rechter
Ssst ik geef je voordeel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Post dit over 10 jaar nog eens weer als je klaar bent met je studie.
Akkoord, maar laten we wachten tot Zuster Dottey terug is. Ik ga voor de rechtbank niet voor haar spreken.quote:
Deze Zaak word uitgesteld Tot De "waardeloze merk" Weer aanwezig is ZAAK GESLOTENquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef HaJee het volgende:
De tegenpartij (Hyundai) heeft uitgelogd. Betekent dat overgave ?
Dequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Deze Zaak word uitgesteld Tot De "waardeloze merk" Weer aanwezig is ZAAK GESLOTEN
Geachte heer Hajee,quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte heer Waardeloos Automerk,
Wilt u mij een link doen toekomen naar de post in ons mooie topic waarin Zuster Dottey wordt opgeroepen voor de rechter te verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Geachte heer Hajee,
De oproep is per post gedaan. Doorzoekt u uw eigen postbus nog eventjes.
Hieronder het vonnis van de rechtbank te Arnhem.
Verder vind ik het onacceptabel dat u mij op deze manier schrijft.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Ir. Yundai
BRIEFGEHEIM! ENKEL TE OPENEN DOOR ONTVANGER ZUSTER DOTTEY EN LEVENSPARTNER.En de rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
黑人
Oke maar wie is de rechter dan??quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
En ik weet niet wat hierboven gebeurd is met een zogenaamde rechtzaak maar jullie hebben er vrij weinig mee te maken. De rechtzaak loopt natuurlijk niet via een digitaal forum_!
Goed maar wel het leger. Omdat er op dit moment geen rechter is neem ik de leidingquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:52 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je überhaupt mee. Je bent niet eens een rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |