akkoord!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Starm het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht dat je goed samen werkt met ons
Overigens is de mening van het leger ook belangrijk want die zijn hogerquote:
Onze laatste job is piloot akkoord of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik maak zo wel even wat, ik wil wel bij het FOK!flat leger horen.
Ok, ok, wat wilt het leger dan van mij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Overigens is de mening van het leger ook belangrijk want die zijn hoger
Lees het topic stukje terugquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Ok, ok, wat wilt het leger dan van mij?
Als dat het laatste is dan begin ik wel als eenmansleger of terrorist.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Onze laatste job is piloot akkoord of niet?
Goed wat wi lje zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Als dat het laatste is dan begin ik wel als eenmansleger of terrorist.
Die bestrijd terroisme en houd orde akkoord of niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Je bedoelt voorang, maar wat stelt het leger dan voor, Ik vraag hierbij goedkeuring voor mijn operatie!
akkoord,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Die bestrijd terroisme en houd orde akkoord of niet?
Ja is goed leger zit nu vol.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:11 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
akkoord,
krijg ik nu goedkeuring om als kolonel, en in uw gezag de operatie tot een goed eind te brengen?
Je eerste missie is stroopdosch uitschakelen hij is begonnen met een eenmansterroistleger ik wil graag ook een paint zien.quote:
Geachte buurman,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
Makkelijk, ik zit naast een advocaten bureau, dan wil ik meteen even zeggen dat ik het niet normaal vind dat mijn appartement op lucht staat, en dat mijn bovenburen te veel herrie maken...
Als u nog steeds last heeft van herrie moet u ons maar bellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
Makkelijk, ik zit naast een advocaten bureau, dan wil ik meteen even zeggen dat ik het niet normaal vind dat mijn appartement op lucht staat, en dat mijn bovenburen te veel herrie maken...
Mocht Zuster Dottey binnen één week de schade niet hersteld hebben, zullen wij een civiele procedure starten waar ook alle bewoners boven verdieping 29 betrokken zullen worden. Dan zullen wij u oproepen als getuige.quote:
Geachte cliënt,quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Snaavel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |