Eenmalig 21 cent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Ericjuh het volgende:
Trouwens, wat facetime betreft. Is het echt 100 procent zeker dat het gratis is? Niet dat de audio nog via telefoonsignaal gaat.
Facetime(beeld) gaat over wifi dus neem aan dat dit gewoon gratis isquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Ericjuh het volgende:
Trouwens, wat facetime betreft. Is het echt 100 procent zeker dat het gratis is? Niet dat de audio nog via telefoonsignaal gaat.
21 cent, maar in de toekomst kan je zeer waarschijnlijk facetimen via mailadressen en dan zal het wel helemaal gratis zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Ericjuh het volgende:
Dat jij er geen last van hebt wilt niet zeggen dat anderen er ook geen last van hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef retorbrapi het volgende:
JOngens, "het probleem kunnen reproduceren" is niet hetzelfde als "er last van hebben". Ik kan ook 2 streepjes laten verdwijnen als ik 'm omsluit, maar ik heb nog geen enkel gesprek verloren en ik kan altijd internetten.
en dat sommigen er geen last van hebben betekent weer niet dat anderen er wel last van hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:49 schreef retorbrapi het volgende:
JOngens, "het probleem kunnen reproduceren" is niet hetzelfde als "er last van hebben". Ik kan ook 2 streepjes laten verdwijnen als ik 'm omsluit, maar ik heb nog geen enkel gesprek verloren en ik kan altijd internetten.
valt mij ook op dat sinds de iphone 4 ik steeds meer van deze gesprekken krijg:quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
2 dagen gebruikt en bij mij ging het dus niet.
ik heb vodafone, altijd al gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:43 schreef kadeya het volgende:
Al klem ik dat ding volledig in twee handen, er is geen streepje vanaf te krijgen. Hoe ik hem ook vasthoud, geen gesprek valt weg. Beetje teleurstellend dus die deathgrip functie. Trouwens wel geweldig om altijd snel internet te hebben men overal bereik nu ik vodafone heb. Echt een aanrader, gewoon los kopen en dan dat tv gids abbo erin.
Ik geloof je hoor. Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is. Heeft het mogelijk met locatie te maken? Ik woon in de randstad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb vodafone, altijd al gehad.
Bij mij werkte die DG functie uitstekend
Heel MyT-Mobile ligt eruit, wegens 'gepland onderhoud'.quote:
Volgens mij maakt het niet uit of je nu 2 of 20 apps tegelijk hebt draaien.. ivm daemons die toch wel draaien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik klik net twee maal op de home-knop, zie ik dat zon beetje al me programma's op de achtergrond draaien
Dat gaat vast niet te goede van de batterijduur
Ben jij links?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik had er zeker last van, maar nu ik m'n bumper heb niet meer
Maakt inderdaad geen reet uit, ik doe niet eens de moeite meer om ze af te sluiten, de meeste apps staan toch op pauze.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit of je nu 2 of 20 apps tegelijk hebt draaien.. ivm daemons die toch wel draaien.
Dat probleem heb ik nog ergens op een filmpje gezien, dat niet persee de bars droppen maar dat er toch uitval is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
valt mij ook op dat sinds de iphone 4 ik steeds meer van deze gesprekken krijg:
"hallo?... hallo? Ben je d'r nog? .. Hallo? "
Ik heb toch wel het idee dat het stroom vreet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maakt inderdaad geen reet uit, ik doe niet eens de moeite meer om ze af te sluiten, de meeste apps staan toch op pauze.
Sowieso dat ze zo de hype kunstmatig aanhouden, iedereen op de wachtlijst wacht toch wel, kut Applequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:19 schreef fyah het volgende:
Zo frustrerend hoe dat ding maar niet te krijgen is hier in BEZe nemen zelfs geen namen meer aan op wachtlijsten, het is compleet achterlijk.
iMovie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb 'm gister binnengekregen. Wat een apparaat.Dat scherm, filmen, en ga zo maar door. Flinke vooruitgang ten opzichte van m'n 3G. Oftewel, ik lees hier even mee.
Iemand nog aanraders voor 'speciale' iPhone 4 apps?
AngryBirds, Doodlejump, Whatsapp, Guitar Hero, 100 Pushups, 200 Situps.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb 'm gister binnengekregen. Wat een apparaat.Dat scherm, filmen, en ga zo maar door. Flinke vooruitgang ten opzichte van m'n 3G. Oftewel, ik lees hier even mee.
Iemand nog aanraders voor 'speciale' iPhone 4 apps?
Staat op m'n to-download lijst.quote:
AngryBirds is juist superlelijk geworden nu.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
AngryBirds, Doodlejump, Whatsapp, Guitar Hero, 100 Pushups, 200 Situps.
Zal wel tegelijk met een levelupdate komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef retorbrapi het volgende:
Snap niet dat AngryBirds nog steeds niet Retina is. Zijn ze lui geworden door die miljoenen die ze hebben verdiend?
Met de iPhone 4 is het niet meer dat ze niet willen leveren, ze kúnnen niet meer leveren dan dat ze nu doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso dat ze zo de hype kunstmatig aanhouden, iedereen op de wachtlijst wacht toch wel, kut Apple
Is prima te doen hoor! tenminste, de betaalde navigatie's. Tomtom werk probleemloos op mijn iphone 4!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:35 schreef fyah het volgende:
Is een iphone nu eigenlijk al een beetje te gebruiken als waardige GPS voor in de auto, of is dat nog steeds zo laggy/onnauwkeurig?
3 kasten maar..quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Pinball HD is zo gruwelijk mooi
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Mijn iTunes sloot drie keer opeens af toen ik aan het updaten was.. Het blijft ook een stuk klotensoftware.
Ik heb laatst gelezen over een navigatie die beter dan TomTom is en maar 79 cent kost. Als ik thuis ben zal ik het opzoeken. (29e thuis)quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:35 schreef fyah het volgende:
Is een iphone nu eigenlijk al een beetje te gebruiken als waardige GPS voor in de auto, of is dat nog steeds zo laggy/onnauwkeurig?
Nee, het is echt een enorm verschil. Bij mijn ouders onder Windows is het verdomde sloom en 'onnatuurlijk'.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Stevennn het volgende:
Is iTunes eigenlijk ook zo kut op Mac?
En Plants vs Zombies ooknietquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef retorbrapi het volgende:
Snap niet dat AngryBirds nog steeds niet Retina is. Zijn ze lui geworden door die miljoenen die ze hebben verdiend?
ja je wil natuurlijk een spel waar gelijk 47 kasten in zittenquote:
Nou, een stuk of 7 of 8 lijkt me redelijk. Ben nog niet helemaal overdonderd door de kasten die er nu in zitten (wat saai). Het ziet er wel briljant uit idd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja je wil natuurlijk een spel waar gelijk 47 kasten in zitten
bij de vorige variant waren het er maar 2 dus ze zijn al vooruit gegaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, een stuk of 7 of 8 lijkt me redelijk. Ben nog niet helemaal overdonderd door de kasten die er nu in zitten (wat saai). Het ziet er wel briljant uit idd!
dat is hetzelfde man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef RichardHammond het volgende:
Ik zou de OP even aanpassen, want het is namelijk:
Roestvast stalen rand
I.p.v.
Roestvrij stalen rand
Best een storende fout, maar verder een erg goede OP!
Dat is absoluut niet hetzelfde, want roestvrij betekent dat het vrij is van roest en roestvast betekent dat het niet roest. Roestvast staal oxideert wel wanneer het onbehandeld is, maar goed dit is middelbare school stof en dat ga ik verder niet uitleggen.quote:
Lekker fucking boeiend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:27 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet hetzelfde, want roestvrij betekent dat het vrij is van roest en roestvast betekent dat het niet roest. Roestvast staal oxideert wel wanneer het onbehandeld is, maar goed dit is middelbare school stof en dat ga ik verder niet uitleggen.
Gastquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:27 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet hetzelfde, want roestvrij betekent dat het vrij is van roest en roestvast betekent dat het niet roest. Roestvast staal oxideert wel wanneer het onbehandeld is, maar goed dit is middelbare school stof en dat ga ik verder niet uitleggen.
Ja, en daarom vind ik het jammer dat ik een verbetering aandraag en dat er zo belachelijk op gereageerd wordt.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja, en daarom vind ik het jammer dat ik een verbetering aandraag en dat er zo belachelijk op gereageerd wordt.
Ze maken een fotootje van je id kaart en contract.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:39 schreef Svubeqak het volgende:
Vandaag komt de chauffeur langs om mijn pakketje te brengen.![]()
Maar hoe gaan ze dat doen met mijn ID kaart? Ze hebben toch geen kopieer apparaat bij hun?
ze schrijven gewoon je id nummer op en dan kun je tekenen voor ontvangst...quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:39 schreef Svubeqak het volgende:
Vandaag komt de chauffeur langs om mijn pakketje te brengen.![]()
Maar hoe gaan ze dat doen met mijn ID kaart? Ze hebben toch geen kopieer apparaat bij hun?
In de volksmond wordt meestal roestvrij opgevat als roestvast. Dus het maakt vrij weinig uit welk woord je gebruikt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef RichardHammond het volgende:
Ik zou de OP even aanpassen, want het is namelijk:
Roestvast stalen rand
I.p.v.
Roestvrij stalen rand
Best een storende fout, maar verder een erg goede OP!
Ja geen idee, T-Mobile reageert in ieder geval heel geconstipeerd als je 'm terug wil brengen. Blijkbaar mag dat maar binnen 7 dagen, itt de 14 wat in de policy van Belcompany staat, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef D. het volgende:
De aanbieding om 'm te retourneren als ie niet bevalt was van Apple, of heeft T-Mobile deze aanbieding ook overgenomen?
Kan er niets over terugvinden
7 dagen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja geen idee, T-Mobile reageert in ieder geval heel geconstipeerd als je 'm terug wil brengen. Blijkbaar mag dat maar binnen 7 dagen, itt de 14 wat in de policy van Belcompany staat, bijvoorbeeld.
Jep. Nou ja, ik krijg nu een nieuw toestel aangezien de mijne onder 'dead on arrival' valt, maar als dat geen gesealde is (T-Mobile heeft er een handje van reparatietoestellen te leveren) kan het nog leuk worden, want dan stop ik die policy in hun reet en wil gewoon m'n geld terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
7 dagen?
Ik meende dat Apple het destijds had over een maand
Nouja, geen DOA hier, maar het bellen is iedere keer behelpen, dus wil er graag even over nadenken of ik hiermee door wil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Nou ja, ik krijg nu een nieuw toestel aangezien de mijne onder 'dead on arrival' valt, maar als dat geen gesealde is (T-Mobile heeft er een handje van reparatietoestellen te leveren) kan het nog leuk worden, want dan stop ik die policy in hun reet en wil gewoon m'n geld terug.
Steeds last van wegvallende gesprekken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, geen DOA hier, maar het bellen is iedere keer behelpen, dus wil er graag even over nadenken of ik hiermee door wil.
Yepquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Steeds last van wegvallende gesprekken?
En is het met bumper/ductape/folie/whatever nog steeds zo? Dus is het echt dat antenneprobleem? Want bij mij vallen ze áltijd weg, wat ik ook doe en waar ik ook sta.quote:
Ik heb zelf ook het idee dat het geen antenne- maar een verbindingsprobleem is, maar ik heb het nog niet met een bumper (of soortgelijk iets) geprobeerd. De bumper is besteld en duurt nog enkele weken voor ie binnen is. Dan heb ik een hoesje waarvan Apple zegt dat deze het probleem op moet lossen. Als ik dan nog problemen heb trek ik alsnog aan de bel bij Apple. Wellicht is mijn maand (of week, of 2 weken, of hoelang het ook was) dan al verstreken, maar ik kan uiteraard pas echt oordelen als ik Apple's hoesje heb en dat moeten zij ook begrijpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En is het met bumper/ductape/folie/whatever nog steeds zo? Dus is het echt dat antenneprobleem? Want bij mij vallen ze áltijd weg, wat ik ook doe en waar ik ook sta.
ik heb mijn iPhone nog niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat jammer om te horen dat sommige mensen wegvallende gesprekken hebben.
Ja begin nou steeds meer te twijfelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog nooit gehad..quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Instellingen > Achtergrondquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kan ik op mijn iPhone de achtergrond in het menu veranderen. heb m geupdated naar 4.02 dus zou moeten kunnen toch?
Gewoon bij een bepaalde afbeelding 'instellen als achtergrond' kiezen, toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef mrsjaak2 het volgende:
Hoe kan ik op mijn iPhone de achtergrond in het menu veranderen. heb m geupdated naar 4.02 dus zou moeten kunnen toch?
Ook hier geen problemen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoeveel ben je kwijt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Skv het volgende:
Heb mijn iPhone 4 nu ook maar verzekerd voor een jaar lang tegen diefstal, beroving, valschade en dat soort ongein.
85 Euro per jaar bij de ANWB, maar daar zit ook mijn laptop á 900 E en een camera á 240 Euro bij in, inclusief accessoires (zowel bumper als laptoptas, muis, laptopstandaard etc).quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
Net hier in de winkel een iPhone 4 gezien voor 199 euro.
Heb je daar een linkje van?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef Skv het volgende:
[..]
85 Euro per jaar bij de ANWB, maar daar zit ook mijn laptop á 900 E en een camera á 240 Euro bij in, inclusief accessoires (zowel bumper als laptoptas, muis, laptopstandaard etc).
Wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef Skv het volgende:
[..]
85 Euro per jaar bij de ANWB, maar daar zit ook mijn laptop á 900 E en een camera á 240 Euro bij in, inclusief accessoires (zowel bumper als laptoptas, muis, laptopstandaard etc).
http://www.anwb.nl/verzekeringen/mobieleapparatuurverzekeringquote:
Wat heb je gebruikt? VoiceMemo, de applicatie die bedoeld is om dingen op te nemen die je tegen jezelf zegt? En die eventueel Noise Cancellation gebruikt om vervelende omgevingsgeluiden weg te filteren?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb een klacht over mijn iPhone!
Geluidskwaliteit met opnemen van bv concerten is wel heel erg bedroevend hé!!
Wat een gekraak zeg.
Is daar niet een app voor , om dat te regelen.
Evt zachter opnemen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |