Deelnemerslijst:quote:Et ab nato mei, et nunc, et ad mortuum mei, bibi, bibo et bibibo
"Zowel sinds mijn geboorte, als nu, als tot mijn dood, dronk ik, drink ik, en zal ik drinken
Les #1, hoe post ik een plaatjequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[ [url=[IMG]http://i36.tinypic.com/2yu121e.png]afbeelding[/url] ][/img]
ik ben een goeie leerling
kijken voordat je iets postquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:08 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Les #1, hoe post ik een plaatje
stap 1, leer de image tags
snel ge-editquote:
dan ga je opnieuw studeren logisch toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Tripleforce het volgende:
Wat nou als je al klaar bent met studeren, al 6 jaar eigenlijk...
zoek je een baan in de fok flatquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:10 schreef Tripleforce het volgende:
Wat nou als je al klaar bent met studeren, al 6 jaar eigenlijk...
hij heeft het over au.s maar niet grappigquote:
eh, putjeschepper?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef o.us het volgende:
In welke studies krijg je colleges van mij?
- Gemeentewerk opleidingquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef o.us het volgende:
In welke studies krijg je colleges van mij?
20 uur per week 700-1100¤quote:
zollang je betaald surequote:
ey, ik ben college dropout kan je niet een regeling maken zodat ik mijn diploma alsnog kan halen ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP als algemeen directeur? en niet als directrice, anders neem ik ontslag, en dankzij de bonusregeling houdt de school dan geen geld meer over!
welke bonus regelingquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP als algemeen directeur? en niet als directrice, anders neem ik ontslag, en dankzij de bonusregeling houdt de school dan geen geld meer over!
dit moet ik even via de overheid gaan bekijken, als ze mij goed tegemoet komen per aangebrachte student kan dit mogelijk zijn.quote:[..]
ey, ik ben college dropout kan je niet een regeling maken zodat ik mijn diploma alsnog kan halen ?
Wut?quote:
Hebben jullie trouwens al een mooie latijnse motto voor jullie universiteit ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:57 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dit moet ik even via de overheid gaan bekijken, als ze mij goed tegemoet komen per aangebrachte student kan dit mogelijk zijn.
Carpe diemquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:04 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens al een mooie latijnse motto voor jullie universiteit ?
Goeie, zet em in de op of vaardig een verzoek uit voor motto.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:13 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Carpe diem![]()
nee
Et ab nato mei, et nunc, et ad mortuum mei, bibi, bibo et bibibo
"Zowel sinds mijn geboorte, als nu, als tot mijn dood, dronk ik, drink ik, en zal ik drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |