Vergeven en vergeten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Excuses voor mijn belachelijke reactie van gisterennacht, was blijkbaar erg moe want zo reageer ik normaal niet
je doet het op zich wel goed, zo'n snelle hatch. Op een grote map als metalopolis, helemaal als je niet dicht bij elkaar zit kan je als toss er niet snel genoeg 5 zealots uit trekken om het af te straffen. Op kulas ravine red ik het gewoon never en moet ik dan standaard voor een 4gate + council (dus charge) gaan anders kan ik het shaken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
ThanksIk schrijf het weg als "niet genoeg ervaring" en zal volgende keer wel twee keer nadenken als er vroeg een twilight council staat (vooral, zoals je zegt, zonder leger). Betrap me er trouwens wel vaker op dat ik last heb om in te schatten wanneer ik precies mijn lair moet morphen. In gold was het niet zo belangrijk als je timing niet klopte, maar merk toch wel dat ik nu genadeloos word afgestraft als ik teveel tech terwijl de ander een legertje aan het bouwen is. En dan begin ik laat te techen, gaat het tegen zulke snelle templar fout (void rays weet ik wel redelijk af te blokken).
Hier wordt al bijzonder veel over gediscussieerd, maar iedereen is het er inmiddels wel over eens dat Terran eens flink onder handen moet worden genomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef andrew.koster het volgende:
@echtjammer: vond de finale van de IEM echt een anticlimax. Alleen maar reapers (behalve het laatste potje waar Morrow wel slim tech verstopte). Maar goed, 5rax reapers is blijkbaar de nieuwste strategie van Terran die al veel te veel opties hebben tegen Zerg.
IEM G1:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Disko.Krali het volgende:
Is er ergens nog een replay met commentaar van de finale van IEM en ESL Cup?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Game_Error het volgende:
God wat hou ik van een 6 rax push.
bouw je daar reactors bij of gewoon alleen maar builden en minerals binnenhalen? en later pas reactors?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Game_Error het volgende:
God wat hou ik van een 6 rax push.
heb wel ff, ga zo even kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef McGilles het volgende:
Voor mensen die het leuk vinden om replays te kijken en mij van tips willen voorzien:
http://www.megaupload.com/?d=ABYQD0KD
Dank
Bestand niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef McGilles het volgende:
Voor mensen die het leuk vinden om replays te kijken en mij van tips willen voorzien:
Dank
Nu wel, misschien kan het maar 1x tegelijk gedownload worden ofzo.quote:
Heb even gekeken, zou deze paar dingen verbeteren:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef McGilles het volgende:
Dank
Sluit me hier helemaal bij aan, al ben ik niet eens met 3)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heb even gekeken, zou deze paar dingen verbeteren:
1) WARP GATES! Research kost niks, en is ongelofelijk goed.
2) Meer saturaten. Je had op het einde 29 workers op 2 base. Dat mogen er best 10+ meer zijn.
3) Meer focusen op bepaalde delen van de tech. Je had zelf niet echt een stargate nodig, waarschijnlijk was 4x gate/3x gate+robo beter.
4) Ik zou over het algemeen geen DT's gaan. Erg gimmicky - en behoorlijk duur, zowel qua tijd als gas.
5) Upgrades! Je hebt wel een twilight council, maar haalt geen charge of blink. Zeker tegen air is blink eigenlijk een vereiste. Verder ben je ook vrij laat met de forge upgrade, en kiest dan voor de shields. Je kunt beter de gewone armor of de attack kiezen.
Ik hoop dat je er wat mee kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |