Nieuw in seal aangezien het toch niet mijn ding is. Had het eerst gespeeld bij een collega leek het me wel leuk gekocht. Geen tijd gehad om het te testen nogmaals wat langer gespeeld bij een collega en vond er toen niets meer aan.
Dus mijne nooit uitgepakt. Heb wel geen bonnetje meer ervan.
@Berend: Ben ik dat in mijn OP vergeten te zetten. Wat? Dat je moet wegblijven met zulke reacties. 1. Er moet een vraagprijs staan. 2. Iedereen heeft het recht om een tegenbod te doen 3. Addiscount kent niet iedereen en Mediaoffer heeft de UK versie en niet de NL versie (ja die zijn verschillend) 4. Jij hebt geen interesse dus weg wezen
@zomer86 Dat zijn idd de verzendkosten ja. Maar die had ik al in de prijs benoemd.
Op dit moment heb ik al een bod van 30euro met afhalen en als het goed is gaat die maandag hem komen afhalen.
Foto's heb ik nog geen zin in om te maken aangezien er niet veel valt te zien. Als je me niet gelooft met de seal kom je maar lekker kijken thuis. Mochten fotos wel nodig zijn komen ze er wel uiteraart
Op het moment in reservering voor iemand die hem komt halen als het goed is morgenavond.
Daarom ook geen kick meer gegeven.
Ophalen is trouwens in midden limburg Ook onder de 30euro gaat die niet weg aangezien mijn mailbox wel vol ligt met mensen die hem willen hebben voor 30euro (meeste willen opsturen en betalen dan de verzendkosten van 2.50euro er nog bij).
Zoals ik ook al eerst aangaf maak ik nog steeds geen foto's want ik zie dat er wel zonder foto's ook mensen op af komen.
De authenticatie code is verkocht nu. Wazige gast maar betaalde gewoon de volle mep wat ik vroeg voor het spel. Nu heb ik dus het doosje met de cd en guest codes enzo nog over lol.
Ik wil wel de verzendkosten voor het doosje etc. betalen .
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★