* Dottey graait snel de coolpack uit de koeling en begint de duim van erwin te verkoelen om het zwellen tegen te gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:15 schreef 8108139dpths het volgende:
AU AU AUAUWAUWAUW!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn duim aan gort geslagen met mijn hamert... Dr. HaJee... HALP!!!
* 8108139dpths weigert mee te gaan...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck Haalt 8108139dpths op met privé helikopter
ik ga zelfmoord plegen en spring van de flat >.<quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey graait snel de coolpack uit de koeling en begint de duim van erwin te verkoelen om het zwellen tegen te gaan.
Dr HaJee is net met dozen aan het sleuren, maar ik kan je ook helpen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths weigert mee te gaan...
Het FOK!spitaal is right next door...![]()
Dottey to the rescue...quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey graait snel de coolpack uit de koeling en begint de duim van erwin te verkoelen om het zwellen tegen te gaan.
Dr HaJee is net met dozen aan het sleuren, maar ik kan je ook helpen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik ga zelfmoord plegen en spring van de flat >.<
en niemand kijkt om
Nee ik houd het bij dit TTT forum.. en we willen het graag TTT houdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Frietkraam het volgende:
dottey / hajee zijn jullie misschien geïnteresseerd om colleges te geven in pathologie / autonomie op de [Paint] FOK!University
En over hèt leger niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef Frietkraam het volgende:
dottey / hajee zijn jullie misschien geïnteresseerd om colleges te geven in pathologie / autonomie op de [Paint] FOK!University
Eerst koelen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dottey to the rescue...![]()
![]()
Volgens mij moet het gehecht worden...![]()
![]()
mag ookquote:
Wat ben je weer gezellig. Het is bij jou alleen maar kommer en kwel is het niet?quote:
welterustequote:
Er hangen er al meerdere, van mij mag de lijkenruimer wel eens langs komen...quote:
Godverdomme ik ga me ophangen laat je me gewoon gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eerst koelen!
* Dottey houdt de arm van erwin hoog.
Even wat spulletjes bij elkaar zoeken uit mijn koffertje.
Jij negeert wat ik aan je vraag.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ben je weer gezellig. Het is bij jou alleen maar kommer en kwel is het niet?![]()
[..]
welterusteI
Kost ook ontiegelijk veel beltegoed op deze manier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:31 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Godverdomme ik ga me ophangen laat je me gewoon gaan.
En bij de ander zg je Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 22 augustus 2010 00:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kost ook ontiegelijk veel beltegoed op deze manier.![]()
Maar ik houd jou niet tegen hoor
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:36 schreef HaJee het volgende:
* Dr. HaJee is alle suïcidalen even gauw langs gegaan en heeft geconstateerd dat het ze allemaal zonder hulp gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |