goed ideequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:09 schreef Frietkraam het volgende:
Nu klb weg is kunnen we wel een subforum maken voor fokcity
Ja, EILquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:09 schreef Frietkraam het volgende:
Nu klb weg is kunnen we wel een subforum maken voor fokcity
Nee, we doen gewoon een school in de buurtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we dit topic er niet bij betrekken?
[paint] De Fokklas #3 Waar we op kamp zijn!
Dat we 1 kamer maken met FOK!Klas
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
ik maak de paintquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, we doen gewoon een school in de buurt
Ah, dan ga je nu werken aan de fabriekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef 8108139dpths het volgende:
IK HEB DE OPLOSSING!!
De koeien van PietePietje waren het probleem.![]()
Al dat gewicht op het balkon. De bewoners (Flippiee included) kunnen terug naar hun appartementen op de 20e verdieping, 20A kan weer te huur aangeboden worden, maar om het gewicht iets beter te verdelen is het balkon van dhr. PietePietje iets ingekort.
[ afbeelding ]
Case closed.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dan ga je nu werken aan de fabriek
Geeen kleine kids hier! In het regelement staat dat huisdieren zijn toegstaan, maar horde kids niet!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
strax ladingen met werk als de fok universiteit er isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Is er al iemand die de krant maakt oid?
Is er echt geen werk meer?
Ik ben een man van weinig woorden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
weinig woorden, doch zo veelzeggend
Dan moet in de OP van de FOK! klas natuurlijk ook een verwijzing naar de flatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Frietkraam het volgende:
ja gewoon een topic met verwijzing
Je kan wel mijn trucker worden als de fabriek werktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Jij at je alles aanneemt.. maar uiteindelijk doe jij geen flikker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hallo, die dierenwinkel had ik geen vergunning voor, en de avond is nog niet voorbij wat betreft concertquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij at je alles aanneemt.. maar uiteindelijk doe jij geen flikker.
Je hebt al een dierenwinkel geprobeert niet afgemaakt. Je wilde al een rockconcertzaal van 2 huizen maken. Niets mee gedaan.
Je kunt de prikborden zo nu en dan checken voor openstaande vacatures. Maar met jouw manier van "werken" wens ik jouw baas veel succes
Je hebt geen aanvraag gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, die dierenwinkel had ik geen vergunning voor, en de avond is nog niet voorbij wat betreft concert
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dan wil ik Directeur worden van de FOK!UNIVERSITY
hey, schop die bewoners nou eens terug naar hun oude appartementen op de 20e verdieping...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |