quote:
Geile meisjes.quote:
HOKJENquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag
Heb alleen 2. 3 is corpulent.quote:
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.quote:
Oeh dat klinkt wel biseksueel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee Bobbatrix, 3 heeft een coastercam, 2 niet.
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel biseksueel.
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Als ik in mijn eigen achtbaan zit word ik altijd een beetje emotioneel.
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik word altijd emotioneel als Monica Belluci anaal gepenetreerd wordt in Irreversible. Maar op een goede manier.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Als ik de ogen van Monica zie tijdens de penetratie kan ik duidelijk zien dat ze er geen plezier aan beleeft.
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.quote:
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.quote:
Wie is die chick.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik begrijp je emoties, een praatgroep oprichten is na het lezen van deze reacties niet nodig.
Oh daar wilde ik nog niet eens iets over kwijt, het was gewoon een algemene blijk van erkenning in de vorm van begroeting. Ik beeld me er altijd een statig knikje bij in, in de richting van de aanwezige personen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gaan we over de schreef? Sowwi ik ben nogal gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |