Omdat het abnormaal is en je ervoor naar de hel gaat.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
waarom wordt anale sex met sletjes geassocieerd?
Dat niet, one night stands wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Altijd dus?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:19 schreef Astrid33 het volgende:
Alleen als ik heeeeeel geil ben wil dat wel eens voorkomen
Weinig meer mogelijkheden lijkt me.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah bah!! Gatverdamme zeg, seks in de trein, ieuw. In zo'n vieze plee zeker
Voor jou misschien niets, voor mij betekent het dat je voor een relatie in principe niet meer welkom bent. Zowel als jongen of als meisje en niet uit religieus oogpunt, het is namelijk een waarde die ik zelf aan dingen hecht, niet omdat me dat verteld is.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
wat is er mis met one night stands als je niet opzoek bent naar een relatie !?
Pardon kerel, wat doet u in een ANAAL topic? Straks komt dequote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef defamai het volgende:
[..]
Voor jou misschien niets, voor mij betekent het dat je voor een relatie in principe niet meer welkom bent. Zowel als jongen of als meisje en niet uit religieus oogpunt, het is namelijk een waarde die ik zelf aan dingen hecht, niet omdat me dat verteld is.
Daarmee verklein je de kans op het tegenkomen van de persoon die alles is wat je wenst, op één dingetje na, en ook nog eerlijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef defamai het volgende:
[..]
Voor jou misschien niets, voor mij betekent het dat je voor een relatie in principe niet meer welkom bent. Zowel als jongen of als meisje en niet uit religieus oogpunt, het is namelijk een waarde die ik zelf aan dingen hecht, niet omdat me dat verteld is.
Ik zeg juist dat ik dat niet vindt vanuit t geloof. En ik ken namelijk uit mijn omgeving wel wat sletjes die dat doen, om de vraag van de OP te beantwoorden.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Jullie het volgende:
[..]
Pardon kerel, wat doet u in een ANAAL topic? Straks komt denog achter je aan...
![]()
Omdat het voor mij iets onlosmakelijk verbonden is met liefde, en wanneer dat niet gebeurt, het als het ware ontzettend hard devalueert. Met als gevolg dat ik er iig geen behoefte meer aan heb met die persoon, omdat het voor die persoon blijkbaar niet zo waardevol is. Ik zou er alleen mee verder kunnen als die persoon aangeeft er spijt van te hebben (na een keer) en mij kan garanderen dat het niet vaker zal gebeuren.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daarmee verklein je de kans op het tegenkomen van de persoon die alles is wat je wenst, op één dingetje na, en ook nog eerlijk is.
Vind ik nogal wat.
Waarom weegt dat zo zwaar voor jou dan?
Het was niet in de trein:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Liet SHE zich niet eens in de trein door een vreemde in d'r kont nemen? Of was zij dat niet? In ieder geval wel een bekende fokster.
Dus TS, wat houdt je nog tegen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Wat niet vaker zal gebeuren?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef defamai het volgende:
[..]
Omdat het voor mij iets onlosmakelijk verbonden is met liefde, en wanneer dat niet gebeurt, het als het ware ontzettend hard devalueert. Met als gevolg dat ik er iig geen behoefte meer aan heb met die persoon, omdat het voor die persoon blijkbaar niet zo waardevol is. Ik zou er alleen mee verder kunnen als die persoon aangeeft er spijt van te hebben (na een keer) en mij kan garanderen dat het niet vaker zal gebeuren.
Je bent een beetje te serieus. Newbie !quote:Op woensdag 1 september 2010 23:49 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
Wat een verhaal wat een verhaalquote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het was niet in de trein:
[..]
Dus TS, wat houdt je nog tegen?
Nooit meer een one night stand.quote:Op vrijdag 3 september 2010 03:24 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Wat niet vaker zal gebeuren?
Nooit meer seks met je zal hebben?
Nooit meer anaal?
En als ze heel vaak verliefd is geweest?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef defamai het volgende:
[..]
Omdat het voor mij iets onlosmakelijk verbonden is met liefde, en wanneer dat niet gebeurt, het als het ware ontzettend hard devalueert. Met als gevolg dat ik er iig geen behoefte meer aan heb met die persoon, omdat het voor die persoon blijkbaar niet zo waardevol is. Ik zou er alleen mee verder kunnen als die persoon aangeeft er spijt van te hebben (na een keer) en mij kan garanderen dat het niet vaker zal gebeuren.
Ligt er aan. Ik vind namelijk wel dat je, wanneer het een lichte opkomende verliefdheid is, je best mag kijken of iets eventueel toch wat meer potentie heeft op de langere baan. Juist wanneer je er net iets langer mee wacht, kun je veel beter inschatten of iemand ook daadwerkelijk in jou als persoon geinteresseerd is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En als ze heel vaak verliefd is geweest?
Allemaal prima, maar moeten we altijd door hetzelfde onnodig gezeik gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik vind namelijk wel dat je, wanneer het een lichte opkomende verliefdheid is, je best mag kijken of iets eventueel toch wat meer potentie heeft op de langere baan. Juist wanneer je er net iets langer mee wacht, kun je veel beter inschatten of iemand ook daadwerkelijk in jou als persoon geinteresseerd is.
Maar inderdaad, ik weet dat ik daarin verschil met veel andere mannen, ik vind het geen probleem als een meisje meerdere jongens voor mij heeft gehad in een relationele situatie. Ze hoeft voor mij dus echt geen maagd te zijn, maar ik wil wel dat ze er wat waarde aan hecht. Dat doe ik zelf immers ook.
Dat was ik ook zeker niet van plan. Het ging er echter over of er sletjes waren die dit deden. En ja, die zijn er. Ik ken ze. Goed. En dat is al problematisch genoeg af en toe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar moeten we altijd door hetzelfde onnodig gezeik gaan
en meiden voor sletjes uitmaken omdat ze wellicht niet dezelfde
normen en waarden hebben![]()
Er zijn genoeg mensen die niet geinteresseerd zijn in "potentie op de langere baan" (<- vreemde zin trouwens).
Respecteer dat en zeur dr verder niet zo over, je hoeft het bed niet met ze te delen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |