Volgende keer weer als we iets bijzonders vinden ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niks van gehad. Die heb ik jou heel gretig samen met de teelballen in één grote hap naar binnen zien werken
Als 't niet meer te onderzoeken/redden is gaat 't op 't vuur.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:39 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Volgende keer weer als we iets bijzonders vinden ?
Meekijken niet mee doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef apij4125 het volgende:
[..]
* apij4125Zet zn voet ervoor en wil ook meekijken
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 en Flippiee kijken een leuke film...
jullie kijken een leuke film voordat ze binnen is ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:33 schreef Flippiee het volgende:
* Flippiee binnen!
Dus iemand anders mag voor uitsmijtster vannacht spelen
mooiquote:
hij zette hem alvast aan zodat intro alvast voorbij isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
[..]
jullie kijken een leuke film voordat ze binnen is ?gg
Ik raad t ten strengste af!! De structuur is daar niet sterk genoeg voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck vraagt vergunning aan voor helikopterlandingsplaats aan zijn balkon
[ afbeelding ]
Als het goed is heb ik dat tegelijkertijd met de kabelTV aangelegd, als het goed is zit er een hotspot in het kastje. Wifi is dus vereist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef Oceanview het volgende:
is er al internet aanwezig in het hotel?
oke ook met N ondersteuning?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik dat tegelijkertijd met de kabelTV aangelegd, als het goed is zit er een hotspot in het kastje. Wifi is dus vereist.
Hoe schiet de renovatie op? Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk produceren nlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik raad t ten strengste af!! De structuur is daar niet sterk genoeg voor.![]()
Straks kan ik weer aan de slag.
hmm... even iets op verzinnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik raad t ten strengste af!! De structuur is daar niet sterk genoeg voor.![]()
Straks kan ik weer aan de slag.
Ik heb al een sterk vermoeden waar het probleem vandaan komt. Ik kan er nog geen uitsluitsel over geven, maar het zal niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe schiet de renovatie op? Ik wil eigenlijk wel zo snel mogelijk produceren nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |