Ik ben de klussert hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
En mijn kluskelder voor al jullie klusjes:
[ afbeelding ]
Verdieping -5 lege ruimte
En ik heb je benodigdheden aangeschaftquote:
Het is best puzzelen idd.quote:
Gelukkig ben je niet veeleisend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
En mijn kluskelder voor al jullie klusjes:
[ afbeelding ]
Verdieping -5 lege ruimte
Bob zou je ook een uniform voor mij kunnen maken als fitnessintructricequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je dit pakje aan moet en gewoon lekker jezelf moet zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja, van tuinieren kun je best vies worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:35 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 Breekt bijna de tent af omdat de broek is verkleurd.![]()
Heb je al een vergunning aangevraagd voor een nieuwe onderneming?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die bij de advertenties?
Nee, bij wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je al een vergunning aangevraagd voor een nieuwe onderneming?
Nee, in het echt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, van tuinieren kun je best vies worden.
Maar bij vacatures...quote:
Ja, maar je mag geen patat bakkenquote:
Nee bedankt, dan zoek ik wel een ander baantjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:34 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Ja, maar je mag geen patat bakken
das even de grondregel. voorderest ben je verandwoordelijk voor alle frituur op het penthouse
Was leuk he Dr Hajee van die BBQquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef HaJee het volgende:
Geachte bewoners,
Dr. HaJee is zojuist weer teruggekeerd van klussen buiten de FOK!-flat. Gelieve het ziek worden en het breken van botten nog even uit te stellen zodat ik mij even kan opfrissen.
Met vriendelijke doch dringende groet,
Dr. HaJee
Ja, gegrillde saté van hart en een goed gemarineerde gebakken lever gaan er in als koek. Voor herhaling vatbaar !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:01 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Was leuk he Dr Hajee van die BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |