Ik ben de klussert hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
En mijn kluskelder voor al jullie klusjes:
[ afbeelding ]
Verdieping -5 lege ruimte
En ik heb je benodigdheden aangeschaftquote:
Het is best puzzelen idd.quote:
Gelukkig ben je niet veeleisend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
En mijn kluskelder voor al jullie klusjes:
[ afbeelding ]
Verdieping -5 lege ruimte
Bob zou je ook een uniform voor mij kunnen maken als fitnessintructricequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je dit pakje aan moet en gewoon lekker jezelf moet zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja, van tuinieren kun je best vies worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:35 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 Breekt bijna de tent af omdat de broek is verkleurd.![]()
Heb je al een vergunning aangevraagd voor een nieuwe onderneming?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die bij de advertenties?
Nee, bij wie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je al een vergunning aangevraagd voor een nieuwe onderneming?
Nee, in het echt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, van tuinieren kun je best vies worden.
Maar bij vacatures...quote:
Ja, maar je mag geen patat bakkenquote:
Nee bedankt, dan zoek ik wel een ander baantjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:34 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Ja, maar je mag geen patat bakken
das even de grondregel. voorderest ben je verandwoordelijk voor alle frituur op het penthouse
Was leuk he Dr Hajee van die BBQquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef HaJee het volgende:
Geachte bewoners,
Dr. HaJee is zojuist weer teruggekeerd van klussen buiten de FOK!-flat. Gelieve het ziek worden en het breken van botten nog even uit te stellen zodat ik mij even kan opfrissen.
Met vriendelijke doch dringende groet,
Dr. HaJee
Ja, gegrillde saté van hart en een goed gemarineerde gebakken lever gaan er in als koek. Voor herhaling vatbaar !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:01 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Was leuk he Dr Hajee van die BBQ
Mensenvleesch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, gegrillde saté van hart en een goed gemarineerde gebakken lever gaan er in als koek. Voor herhaling vatbaar !
Ik had ook wel een hapje gelust...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, het waren de organen van AP. Ze zijn goed terecht gekomen.
Het was op zich smakelijk maar we weten nog niet zeker of het bijwerkingen gaat geven. het waren tenslotte niet de organen van zomaar een normaal mens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had ook wel een hapje gelust...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg hoogtevrees![]()
Mag ik naar verdieping 15 verhuizen
Desnoods tijdelijk
Was het wel verantwoordelijk om dat risico te nemen dan, als arts zijnde?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was op zich smakelijk maar we weten nog niet zeker of het bijwerkingen gaat geven. het waren tenslotte niet de organen van zomaar een normaal mens.
Ach, het FOK!spitaal heeft een goed gesorteerde apotheek met middeltjes tegen allerlei bijwerkingen dus ik maak me niet zo druk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Was het wel verantwoordelijk om dat risico te nemen dan, als arts zijnde?
Ook tegen het APn3 virus?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach, het FOK!spitaal heeft een goed gesorteerde apotheek met middeltjes tegen allerlei bijwerkingen dus ik maak me niet zo druk.
Nou dan niet mee bemoeien. 27 verdiepingen inclusief 5 kelder verdiepingen. Dan woon ik hoog jaquote:
Is het koud daarboven?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dan niet mee bemoeien. 27 verdiepingen inclusief 5 kelder verdiepingen. Dan woon ik hoog ja.
Vooral de onderkant was lekker he ? Gebrade piemelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach, het FOK!spitaal heeft een goed gesorteerde apotheek met middeltjes tegen allerlei bijwerkingen dus ik maak me niet zo druk.
Is dat niet verschrompeld?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vooral de onderkant was lekker he ? Gebrade piemel
Kom maar naar mij toe, hier is het wat warmer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaKun je het komen opwarmen hier
Hmm * Flippiee pakt badjas en rent de lift inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kom maar naar mij toe, hier is het wat warmer.
Niks van gehad. Die heb ik jou heel gretig samen met de teelballen in één grote hap naar binnen zien werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Vooral de onderkant was lekker he ? Gebrade piemel
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:31 schreef Flippiee het volgende:
* Flippiee komt onbekend persoon tegen in de lift. En hoopt dat ie de volgende verdieping er uit flikkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |