heen weg is ongeveer 20 minuten en terugweg durf ik geen tijd aan te geven. de terugweg duurt bij mee meestal wat langerquote:
Douche-eendjequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een bezoekersparkeerkaart
Johquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
heen weg is ongeveer 20 minuten en terugweg durf ik geen tijd aan te geven. de terugweg duurt bij mee meestal wat langer
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Douche-eendje
Ik ga anders wel met de treinis net zo makkelijk
[..]
JohBij mij ook
altijd dat weet je toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Hebben julle mij zo erg gemist?
Ik zwaaide gewoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Hebben julle mij zo erg gemist?
Dat hangt er vanaf hoe gezellig het isquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?
eendje ga je vrijdag mee naar de stad?
het begint meestal pas gezellig te worden na half 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zwaaide gewoon![]()
[..]
Dat hangt er vanaf hoe gezellig het isMaar de laatste is 00.16 en de eerstvolgende om 07.16
Ja maar als de kroegen om 4 uur dichtgaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het begint meestal pas gezellig te worden na half 1
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
neem je dan de laatste trein terug of de eerste?
eendje ga je vrijdag mee naar de stad?
bier drinken... of want ander drinken mag ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?
Bierelieren natuurlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm wat wil je gaan doen in de stad?
Dat wordt wat andersquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
bier drinken... of want ander drinken mag ook
wijn? of mixjes?quote:
wat voor mix? zoete meuk? of valt dat mee?quote:
Meestal zoete meuk, rooie wodka redbull is mijn favoriet. Verder drink ik meestal niks anders aan mix.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat voor mix? zoete meuk? of valt dat mee?
als ik 1 slok rooie wodka red bull drink dan kan ik gelijk niet meer slapen. ik kan niet tegen red bullquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal zoete meuk, rooie wodka redbull is mijn favoriet. Verder drink ik meestal niks anders aan mix.
af en toe een baileys (maar das geen mix)
of zoete witte wijn
Ik ben chronisch moe sinds ik kinderen heb dus ik kan altijd wel slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
als ik 1 slok rooie wodka red bull drink dan kan ik gelijk niet meer slapen. ik kan niet tegen red bull
ik kan ook altijd wel slapen maar het lukt niet altijd...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben chronisch moe sinds ik kinderen heb dus ik kan altijd wel slapen
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan ook altijd wel slapen maar het lukt niet altijd...
lang verhaal?quote:
Ligt eraan welk bierquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bier drinken... of want ander drinken mag ook
Dan kan je niet slapen wegens piekeren ofzoquote:
Eetsmakelijk en misschien tot vanavond/morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik gaat naar huis.misschien tot vanavond, anders tot morgen
Ik heb eerst een leven en savonds is MIJN tijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja een leven en op fok zitten, dat gaat natuurlijk niet he. Eendje komt net weer onder de douche vandaan!
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bier. Moet zaterdag wel vreselijk vroeg mijn bed uit, maar ach. Op vrijwilligerswerk mag ik een katertje hebben.
Waar gaan we dan wat drinken?
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...quote:
Bij De Boom hebben ze ook lekker bier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
Guinnessquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ok zat te denken bij gunnery's. daar hebben ze lekekr bier.
goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag d'r zojuist met handboeien om...
guiness en murphy'squote:
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
guiness en murphy's![]()
handboeien? heb je bewijs?
als het maar gezellig is toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ierse pub zonder Bulmers zal ook lastig zijn, dus hey... dat gaat nog leuk worden.
Dat heb je toch niet nodig?quote:
lovelyquote:
quote:
Ook goeiemorgenquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |