quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:55 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, omdat appel.
hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:55 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, omdat appel.
Wat zegt een Aziaat als hij een granaat tegen de muur gooit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
En wannabe'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Want in Azië wonen alleen spleetogen
IK HERHAAL DEZE POST STELLETJE NEGERSquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:56 schreef Henkie94 het volgende:
Nog een keer voor dit topic:
[ afbeelding ]
^ Respect voor degenen die hem herkennen. :3
Gelukkig doet je plaatje het ook enzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
IK HERHAAL DEZE POST STELLETJE NEGERS
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
We fruithoffen het topic op met een muziekstuk van Dire Straits, ongetwijfeld een van de beste live uitvoeringen van een stuk ooit. Harmonicariedels van Fruithof in de achtertuin daargelaten.
Ja eerst deed ie het wel kankerding D:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gelukkig doet je plaatje het ook enzo.
De vraag is wat jij een knap westers meisje vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Het ergste zijn nog van die mensen die op alles met spleetogen geilen en vaak een lelijk meisje met spleetogen knapper vinden dan een knap westers meisje.
Het beste zit van binnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Het ergste zijn nog van die mensen die op alles met spleetogen geilen en vaak een lelijk meisje met spleetogen knapper vinden dan een knap westers meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Gast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja eerst deed ie het wel kankerding D:
[ afbeelding ]
Dit is waarheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Als je de afbeeldingslocatie ziet, dan weet je dat hij Peter Steele heet. :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
[..]
Zijn gezicht komt me op een of andere manier wel bekend voor ja...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn gezicht penis komt me op een of andere manier wel bekend voor ja...
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Aziatische meisjes prefereren boven de Westerse
Ik ben bekend met alle penissenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
HappyBob: Ben je bekend met eerdergenoemde penis? :3
zie er uit alsof hij in april dood is gegaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
HappyBob: Ben je bekend met eerdergenoemde penis? :3
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Een Ai Otsuka voor je topic!
Wikipedia much? :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef Dyr. het volgende:
[..]
zie er uit alsof hij in april dood is gegaan
Shit happens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben bekend met alle penissenIk weet alleen nooit de gezichten erbij
Animequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
nee kan de lul gewoon lezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wikipedia much? :3
[..]
Shit happens.
Ik geen voorkeur voor Europese, Latijns-Amerikaanse, Afrikaanse, Arabische, Perzische of Aziatische meisjes. Overal zitten mooie meisjes tussen. Ik heb gewoon een probleem met Japfappers die alleen maar meisjes met spleetogen en andere typische Aziatische trekken zien staan, zelfs als dat Aziatische meisje gewoon smerig is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is wat jij een knap westers meisje vind
In ieder geval beter dan NLSquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Aziatische meisjes prefereren boven de Westerse
Daarom, mij maakt de afkomst niet uit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geen voorkeur voor Europese, Latijns-Amerikaanse, Afrikaanse, Arabische, Perzische of Aziatische meisjes. Overal zitten mooie meisjes tussen. Ik heb gewoon een probleem met Japfappers die alleen maar meisjes met spleetogen en andere typische Aziatische trekken zien staan, zelfs als dat Aziatische meisje gewoon smerig is.
Ik wil ook geen vatsig op yvonne lijkend aziaatje hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geen voorkeur voor Europese, Latijns-Amerikaanse, Afrikaanse, Arabische, Perzische of Aziatische meisjes. Overal zitten mooie meisjes tussen. Ik heb gewoon een probleem met Japfappers die alleen maar meisjes met spleetogen en andere typische Aziatische trekken zien staan, zelfs als dat Aziatische meisje gewoon smerig is.
Hij is oostersblind, jwt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan zie jij hele andere dingen dan ik.![]()
Ben je halfblind? Driekwartblind? Wat?
Twee keer de helft blind.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan zie jij hele andere dingen dan ik.![]()
Ben je halfblind? Driekwartblind? Wat?
Knap meisje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[ afbeelding ]
Saaya Irie
me jeugdliefde
eensquote:
Maar ik blijf nog steeds bij mijn standpunt dat mooie aziaten beter zijn dan mooie westerlingenquote:Stop gewoon met geilen op alles wat spleetogen heeft en kijk ook eens naar de rest van de wereldbevolking.
Nee, maar je snapt zelf ook wel wat voor mensen ik bedoel. Van die animefappers die alles uit Japan helemaal geweldig vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daarom, mij maakt de afkomst niet uit.
Omdat we asian meisjes posten, betekend t niet dat we daar alleen op geilen, net als westerse meisjes.
QFTquote:
Jij hebt ook liever piemelsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:11 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, iedereen heeft een ideaalbeeld, en mij interesseert het echt geen reet.
Volgens mij heb jij dringend behoefte aan een bruine cilinder. >:3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:11 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, iedereen heeft een ideaalbeeld, en mij interesseert het echt geen reet.
Maar op wie zit je dan te doelen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt zelf ook wel wat voor mensen ik bedoel. Van die animefappers die alles uit Japan helemaal geweldig vinden.
Kan niet, en PM inhoud lekken mag ook niet maar na wat ze allemaal heeft gestuurd lijkt het me sterk dat het een kloon/troll/kerel is.quote:
Okay manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan niet, en PM inhoud lekken mag ook niet maar na wat ze allemaal heeft gestuurd lijkt het me sterk dat het een kloon/troll/kerel is.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:12 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
En ook een YUI voor je topic!
Maar ik ben verliefd op YUI dus zij is voor mij alleen.
Niemand specifiek, gewoon "dat soort mensen"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar op wie zit je dan te doelen?
NO YUIquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:12 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
En ook een YUI voor je topic!
Maar ik ben verliefd op YUI dus zij is voor mij alleen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dringend behoefte aan een bruine cilinder. >:3
Duidelijkere vraag alstublieftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tellerstand van intimiteiten afgerond op 3 decimalen dus alstublieft.
HIHIHIHIHI JE ZEI REET HIHIHIHIHIHIHIHIquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat ik in bed uitspook gaat je geen reet aan (hihihi it's all in the name)
volgens mij heb jij meer behoefte aan een bruine cilinderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:13 schreef Henkie94 het volgende:
Wie heeft er zin om mn zak te krabbe
Ik pass ff als je het niet erg vindt!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:13 schreef Henkie94 het volgende:
Wie heeft er zin om mn zak te krabbe
Alleen op zondag beste man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij heb jij meer behoefte aan een bruine cilinder
Dat vind ik nou niet zo lief van je. :<quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pass ff als je het niet erg vindt!
Die flat is gemaakt in Photoshop, dat is dus niet echtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Activeiten die hebben plaatsgevonden in onderstaande flat na aanleiding van mijn afwezigheid.
[ afbeelding ]![]()
Iemand die een ban wil!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Jongens ik ben giel wie post er een kujte?
Gielquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Jongens ik ben giel wie post er een kujte?
pardon?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mooi, van Dumpert.
Geenstijlslet.
Lastig joh, de originele bron vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:17 schreef Dyr. het volgende:
[..]
pardon?zie link, lijkt er niet op.
In omgeving van roffa en omstreken dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die flat is gemaakt in Photoshop, dat is dus niet echt
Ik had zijn kamer in de fik gestoken als ik jou was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Activeiten die hebben plaatsgevonden in onderstaande flat na aanleiding van mijn afwezigheid.
[ afbeelding ]![]()
Wat ik buiten Fok om doe is privé, sorryquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In omgeving van roffa en omstreken dan?
pikkie weet je niet eens wat roffa is jooooh dat is iets waar je niet moet komen als je niet voor feyenoord ben laaataaaa is fa2 mooiboyyyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ik buiten Fok om doe is privé, sorry
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alleen op zondag beste man.
[..]
Sticks schijnt nog binnen te zijn man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik had zijn kamer in de fik gestoken als ik jou was.
Sharez? Mijne trays zijn opf. :Cquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:19 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, traytje Golden Power gekocht terwijl ik in geen maanden energydrink of zelfs koffie heb aangeraakt.
Ben klaarwakker!
Waar haal je dit nou vandaan dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
pikkie weet je niet eens wat roffa is jooooh dat is iets waar je niet moet komen als je niet voor feyenoord ben laaataaaa is fa2 mooiboyyy
Lezen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou vandaan dan?Heb je mijn antwoord uberhaupt wel gelezen?
Gaan we racistisch doen? D:quote:
Whehehe beetje duur om het op te sturen, denk ik!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sharez? Mijne trays zijn opf. :C
Energy drinkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:19 schreef ToT het volgende:
Kutzooi, traytje Golden Power gekocht terwijl ik in geen maanden energydrink of zelfs koffie heb aangeraakt.
Ben klaarwakker!
27quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lezen?
[..]
Gaan we racistisch doen? D:
Google, ik ben namelijk niet zo begaan met de taal van de straat en Rob heeft het nog te druk met Zanger Petro en het genezen van kanker, dus dat duurt nog wel even voordat ik die taal spreek mang. En nu je het vraagt, nee niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou vandaan dan?Heb je mijn antwoord uberhaupt wel gelezen?
Okay manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Google, ik ben namelijk niet zo begaan met de taal van de straat en Rob heeft het nog te druk met Zanger Petro en het genezen van kanker, dus dat duurt nog wel even voordat ik die taal spreek mang. En nu je het vraagt, nee niet gelezen.
42quote:
Ik kan t ook halen, als je 2 huizen verderop woont, that is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe beetje duur om het op te sturen, denk ik!
Hm, ik hoor niks, sorry!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
42
[..]
Ik kan t ook halen, als je 2 huizen verderop woont, that is.
* Henkie94 gaat naar buiten
* Henkie94 roept TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
* Henkie94 wacht
Dit is geen Chinees, dat is mijn droomvrouw!quote:
Nu al? Ik zit hier op mn gemakje een lekkere pizza naar binnen te werken. :3 Lekker chill hoor. Met laptop op de bank, comedy central, cola en pizza. Wat wil je nog meer? :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:25 schreef Gezicht het volgende:
Tosti-tijd en dan ga ik maar langzamerhand naar bed.
Rob Fruithof met zijn mondharmonica. Maar de mens is gemaakt om te dromen man.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu al? Ik zit hier op mn gemakje een lekkere pizza naar binnen te werken. :3 Lekker chill hoor. Met laptop op de bank, comedy central, cola en pizza. Wat wil je nog meer? :3
Rob Fruithof ligt boven in mn bedje te wachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rob Fruithof met zijn mondharmonica. Maar de mens is gemaakt om te dromen man.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:30 schreef DeRakker. het volgende:
ik ga maar is mn bedje inrollen..
slaapse
Leuke chick.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:31 schreef tisauch het volgende:
[..]
Leuke chick.
* tisauch is half bezopen van zijn kermisbezoek in Duitsland en rolt nu zijn nest in, laaaaaaaaters!![]()
Veel plezier samenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
* Henkie94 gaat stiekem met Rakkertje mee![]()
wat is de afspraak manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond niet, sorry! Maar ik maak het nog wel goedquote:
Wat mooi, en Fruithof mag daar natuurlijk tussendoor paraderen. Geesteskinderen zijn altijd trouw aan hun geestesvader. Tot horens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JE HAD HET BELOOFDquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vanavond niet, sorry! Maar ik maak het nog wel goed
Okay, geef me nog een uurtjequote:
Ok popje <3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay, geef me nog een uurtjeDan kom ik jullie vergezellen
Mooi man. Mijn liefde voor jou als BlijeBob steek ik ook niet onder tafels en banken trouwens. Want daar zit Sticks al.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay, geef me nog een uurtjeDan kom ik jullie vergezellen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi man. Mijn liefde voor jou als BlijeBob steek ik ook niet onder tafels en banken trouwens. Want daar zit Sticks al.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat is de afspraak man [ afbeelding ] WAT IS DE AFSPRAAK MET PETRO MAN[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] AL DEZE PETRO'S MAN[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] AL DEZE PETRO'S[ afbeelding ] [ afbeelding ] WAT DOEN ZE HIER MAN[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] HOE KOMT HET HIER[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu heb ik zin in tostiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:37 schreef Gezicht het volgende:
Gofferdomme wat is die tosti lekker.![]()
![]()
![]()
Mijn pizza is lekkerder.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:37 schreef Gezicht het volgende:
Gofferdomme wat is die tosti lekker.![]()
![]()
![]()
Open een topic, het hoofd van Petro en zijn buste minus die buste zullen een geweldig paint topic opleveren.quote:
'Vroeger' deed ik er ook altijd curry op..maar dat werd ik een beetje zatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een keer geprobeerd, gadverdamme nee. Smaakte naar boter.
Tosti met Curry.
Joppie saus werkt met alles.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'Vroeger' deed ik er ook altijd curry op..maar dat werd ik een beetje zatDus toen maar eens andere sauzen geprobeerd
En het beviel mij best goed
Joppie saus werkt trouwens ook
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Joppie saus werkt met alles.
Maar nu echt slapen. Wilde week voor de boeg.
Adieje.
Welterustenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Joppie saus werkt met alles.
Maar nu echt slapen. Wilde week voor de boeg.
Adieje.
Wat is daar mee gebeurd dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lame hoor.
Psst, wat is er gebeurd met de ouwe trouwe tosti met ham en kaas? D:
Jullie zeggen allemaal van "ik doe het met curry" of anders joppiesaus. D:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jullie zeggen allemaal van "ik doe het met curry" of anders joppiesaus. D:Ik doe (bijna) overal saus opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 2010
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Das kut! Doeiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:56 schreef Fanta-stick het volgende:
HALLON HEAUMEAU'S, STICKS WILDE UITGAAN MAAR AVOND WAS NIET GESLAAGD
Terug naar GeenStijl, pics, normaal doen of slikken. Ken je positie Sticks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:56 schreef Fanta-stick het volgende:
hoi liequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Hehquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:56 schreef Fanta-stick het volgende:
mooi plaatje homoquote:
Jij moet al helemaal niet als een baas doen, want je gooit bizar vaak met mijn naam...Ook een beetje Happybob vragen om intieme/persoonlijke info.Je moest je schamenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terug naar GeenStijl, pics, normaal doen of slikken. Ken je positie Sticks.
Slag bij Lepantoquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slag bij Lepanto
Slag bij Nieuwpoort
Slag bij Waterloo
4-daagse zeeslag
Ook allemaal het werk van Petro
Ik hoef mij nergens voor te schamen, en ik hoef ook niet als een baas te doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niet als een baas doen, want je gooit bizar vaak met mijn naam...Ook een beetje Happybob vragen om intieme/persoonlijke info.Je moest je schamen
Beetje denken dat ik een troll benquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik hoef mij nergens voor te schamen, en ik hoef ook niet als een baas te doen.
Kijk de spoiler. :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe (bijna) overal saus opHet is 2010
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje denken dat ik een troll ben
HappyBob zette zelf aan tot verwarring daarover. Hij moet zich schamen. Klik op quote voor omliggende info.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan niet, en PM inhoud lekken mag ook niet maar na wat ze allemaal heeft gestuurd lijkt het me sterk dat het een kloon/troll/kerel is.
Happybob wilt jou doen geleauven dat ik een vent ben. Happybob is een beetje vreemd himself.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet bepaald.
[..]
HappyBob zette zelf aan tot verwarring daarover. Hij moet zich schamen. Klik op quote voor omliggende info.
Ik kan er ook weinig aan doen, en ik hoef me al helemaal niet te schamen wanneer ik hem om opheldering vraag. Dat zou jij moeten weten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Happybob wilt jou doen geleauven dat ik een vent ben. Happybob is een beetje vreemd himself.
nee,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:03 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Geil hoor.
Teken je ook kinderen, Fanta-stick?
Wederom: klik op de quote voor meer info.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tart Rob niet man, hij zal niet genadig zijn maar juist woest als een Tjetsjeense circusbeer.
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEE, JIJ BENT DE AFVOER VAN MIJN WCquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee,
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Miems?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Petro is the reason why Waldo is hiding. Nu graaf je te veel miems op, Rectum.
Jammer dat je iemand anders moet vragen om info over mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:09 schreef Panzermaus het volgende:
En Sticks, ik heb het hem meerdere malen gevraagd, en hij bleef weigeren ook maar iets te zeggen en erop hameren dat jij een kerel was.
[..]
Wederom: klik op de quote voor meer info.
Informanten man, ze zitten overal. En je mag het mij ook zelf vertellen, het is niet levensbelangrijke info voor mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat je iemand anders moet vragen om info over mij
Die kende ik niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mompelt iets over Chuck Norris.
Boxxyquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mompelt iets over Chuck Norris.
Moet je nou een lolly?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEE, JIJ BENT DE AFVOER VAN MIJN WC
http://www.chucknorrisfacts.com/chuck-norris-top-50-factsquote:
Blijf zoeken man, ga niet slapen voordat je hem gevonden hebt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.chucknorrisfacts.com/chuck-norris-top-50-facts
"Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding."
Maar goed, ik kan Petro nergens spotten op die prent.
"Chuck Norris doesn't sleep, he waits."quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Blijf zoeken man, ga niet slapen voordat je hem gevonden hebt.
USER WAS BANNED FOR THIS POST, komop, ga terug naar /b/ manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jouw lolly?![]()
Anyways, wie hier vindt Boxxy KENKERHEET?
Ik heb geen lolly heaumeau maar ik bedoelde er mee te zeggen dat je niet grappig bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jouw lolly?![]()
Anyways, wie hier vindt Boxxy KENKERHEET?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:26 schreef RobFruithof het volgende:
Ik heb hem gevonden.
[ afbeelding ]
Gr. Rob Fruithof.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:29 schreef Penisbaard het volgende:
Rob Fruithof beschikt dan ook over arendsogen.
Komt goed, wacht even.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Saaaaai baggertopic ik wil hete mannen zien
lekker hoor, mooi gezichtjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijke jongen, die Marvin.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:40 schreef Rectum het volgende:
Dan maar genieten van de muzikale kwaliteiten van Marvin Beerendonk.
Mooi dubgedeelte tegen het eind, verder geoden clubtrakc.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Om een beetje in de feeststemming te keaumen
Umad?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
USER WAS BANNED FOR THIS POST, komop, ga terug naar /b/ man
Negative, en wat ik wilde zeggen is dat FOK! geen 4chan is of welke kruipholen jij ook wegkomt. De miems hier horen zich te beperken tot zorgvuldig geselecteerd, herhaald en geforceerd volksvermaakquote:
Leugens, RobFruithof zit net zo veel op jouw schouder als op die van mij en iedereen in dit topic. We worden dingen ingefluisterd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:54 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wist gelijk dat het herenspul hier te vinden zou zijn.
Rob Fruithof is mijn engelbewaarder. Wim en Miranda hebben daar ooit een nummer over gezongen, en nu weet ik dat ze het over Rob Fruithof hadden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leugens, RobFruithof zit net zo veel op jouw schouder als op die van mij en iedereen in dit topic. We worden dingen ingefluisterd.
Unieke content die nergens anders te vinden is alhier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:54 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wist gelijk dat het herenspul hier te vinden zou zijn.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:58 schreef Sok. het volgende:
Boh de hele nacht al Jersey Shore aan t kijken
Wat is je bron? Jan Vis gebeld?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Unieke content die nergens anders te vinden is alhier.
had ik maar zo'n nicht haha lkkr hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:00 schreef SmokeSome het volgende:
Ik heb nog wat voor jullie.
Dit is mijn nicht en ik maak geen grapje, ze was in december Playmate van de maand.
[ afbeelding ]
Google Afbeeldingen laat veel afbeeldingen gewoon niet zien, de schavuiten. Op een aantal profielsites van Rob zijn die foto's dan wel weer terug te vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is je bron? Jan Vis gebeld?
Zoals? :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negative, en wat ik wilde zeggen is dat FOK! geen 4chan is of welke kruipholen jij ook wegkomt. De miems hier horen zich te beperken tot zorgvuldig geselecteerd, herhaald en geforceerd volksvermaak
Rob profileert zich dus uitbundig zonder dat wij ervan wisten. Ik wist niet dat hij piloot is, maar onlogisch is het niet. Hij kan alles.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Google Afbeeldingen laat veel afbeeldingen gewoon niet zien, de schavuiten. Op een aantal profielsites van Rob zijn die foto's dan wel weer terug te vinden.
Aan de kant van me vaders nieuwe vriendin, geen bloedsverwantquote:
Dat zijn foto's van een film waar hij een bijrolletje als piloot speelde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Rob profileert zich dus uitbundig zonder dat wij ervan wisten. Ik wist niet dat hij piloot is, maar onlogisch is het niet. Hij kan alles.
Geef haar, raak haar, karn haar, doe alles wat je in je hebt. Nu, volk, sta op en laat de storm losbreken!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:09 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Aan de kant van me vaders nieuwe vriendin, geen bloedsverwant
Rob in een bijrol.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat zijn foto's van een film waar hij een bijrolletje als piloot speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |