quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:55 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, omdat appel.
hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:55 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, omdat appel.
Wat zegt een Aziaat als hij een granaat tegen de muur gooit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
En wannabe'squote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Want in Azië wonen alleen spleetogen
IK HERHAAL DEZE POST STELLETJE NEGERSquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:56 schreef Henkie94 het volgende:
Nog een keer voor dit topic:
[ afbeelding ]
^ Respect voor degenen die hem herkennen. :3
Gelukkig doet je plaatje het ook enzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
IK HERHAAL DEZE POST STELLETJE NEGERS
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
We fruithoffen het topic op met een muziekstuk van Dire Straits, ongetwijfeld een van de beste live uitvoeringen van een stuk ooit. Harmonicariedels van Fruithof in de achtertuin daargelaten.
Ja eerst deed ie het wel kankerding D:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gelukkig doet je plaatje het ook enzo.
De vraag is wat jij een knap westers meisje vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Het ergste zijn nog van die mensen die op alles met spleetogen geilen en vaak een lelijk meisje met spleetogen knapper vinden dan een knap westers meisje.
Het beste zit van binnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Het ergste zijn nog van die mensen die op alles met spleetogen geilen en vaak een lelijk meisje met spleetogen knapper vinden dan een knap westers meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Gast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja eerst deed ie het wel kankerding D:
[ afbeelding ]
Dit is waarheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
Als je de afbeeldingslocatie ziet, dan weet je dat hij Peter Steele heet. :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
[..]
Zijn gezicht komt me op een of andere manier wel bekend voor ja...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn gezicht penis komt me op een of andere manier wel bekend voor ja...
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Aziatische meisjes prefereren boven de Westerse
Ik ben bekend met alle penissenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
HappyBob: Ben je bekend met eerdergenoemde penis? :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |